18/3/08

photo N433



paok-oxyro - ΑΠΟ ΠΑΟΚ mania ''O ΨΥΧΡΑΣ" ΓΡΑΦΕΙ Αυτοκτονούν μόνοι τους...
Πετούσε ο τύπος με το enola gay πάνω απο τη Χιροσίμα και σκέφτηκε:

"Ας τη ρίξω εδώ,αυτοί του ΠΑΟΚ αυτοκτονούνε απο μόνοι τους."

Τάσσομαι υπέρ των συνδικαλιστών της ΔΕΗ. Με μια προυπόθεση. Να κατεβάζουν τους διακόπτες όταν αρχίζει ο ΠΑΟΚ. Δεν μπορώ να βλέπω!

Τελικά το χωριό ποιο ήταν;

Παίζουμε ποδόσφαιρο που η φαντασία ξεπερνάει την πραγματικότητα. Αντε και σε show να δώσουμε παράσταση. Εσύ τι θα δεις; Το “so yoy can think yoy can dance” ή το “so you can think yoy can go to play off” ?

Βασικά δεν τρέχει και τίποτα που δεν βγήκαν play off. Eδώ τους δίνουν τραγούδι και δεν βγαίνουν ούτε play back...

Τώρα οι εκρήξεις που ακούγονται είναι απο την αποθήκη πυρομαχικών στην Αλβανία ή τίποτα δικοί μας που ανατινάχτηκαν σε κανά σύνδεσμο εκεί;

Θαυμάσια. Προχώρησαν και σε απεργία οι υπάλληλοι στην καθαριότητα. Είδαν που πετάξαμε τη χρονιά στα σκουπίδια και άντε να τη μαζέψουν τώρα...

Σέρτζιο όπως στην Ιντερ. Στις καθυστερήσεις θυμήθηκες τη Μιλαν σε λίγο πιο βλάχικο...

Πλάκα ρε μου κάνατε που θέλατε και πέναλτι; Τώρα αρχίζουν και απεργία τα φαρμακεία,σιγά μη βρίσκατε χάπι για τσαλακωμένες ψευδαισθήσεις...

Μάγκες αν έφευγα απ το σπίτι μου με security και κάτω από μπινελίκια το λιγότερο θα έκανα αυτοκριτική στον καθρέφτη μου και θα σκεπτόμουν σε τι απόγνωση εχω φέρει κάποιους ανθρώπους. Αν ήμουν σοβαρός θα προσπαθούσα να αλλάξω τη ροη των πραγμάτων η θα την έκανα αν δεν μπορούσα. Αυτό λέγεται μπέσα.

Για εγκλήματα πολέμου πάνε στη Χάγη. Για εγκλήματα συνειδήσεων και αδιαφορίας θα λογοδοτήσετε στο Θόδωρο.

Και μη κάνετε και καμιά μαλακία και ρίξετε και τη Βεροια,ικανούς σας έχω.

Φιλαράκι κράζω τον Πανόπουλο αλλά τον ζηλεύω κιόλας που βρίσκει λαυράκια που εμείς ποτέ δεν ανακαλύψαμε, άντε και η Τρίπολη ας πούμε φέτος. Τόσο δύσκολο είναι γαμώτο; Μήπως θέλουμε άλλες άκρες;

Πετούσε ο τύπος με το enola gay πάνω απο τη Χιροσίμα και σκέφτηκε: Ας τη ρίξω εδώ,αυτοί του ΠΑΟΚ αυτοκτονούνε απο μόνοι τους.

Και όταν θα φύγεις για το γύρο του κόσμου,εγώ θα μαι η ψυχή σου,το τραγούδι της ερήμου που θα σε ακολουθεί...

Πάλι με χρόνια και καιρούς πάλι δικά μας θα ναι. Το συρτάρι άνοιξε να φορτώσεις αναμνήσεις απ το μέλλον.Keep on walking Θοδωρή μου. Τώρα σε θέλω πιο αδίστακτο απο ποτέ. Επιζήμιος φίλος ίσον εχθρός. Καθάρισε τα όλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...