1/9/11

oxyro N1.533












paok-oxyro - O σούπερ σταρ του NBA Κόρει Μαγκέτι στην θεσσαλονικη

Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ φωνάζανε ρυθμικά το όνομά του, ανάψαν πυρσούς και περικύκλωσαν το αυτοκίνητο που θα μετέφερε τον παίκτης.Ο Αμερικανός σταρ του ΝΒΑ μπήκε γρήγορα στο νόημα και άρχισε να χοροπηδά στο ρυθμό των συνθημάτων.

"Νιώθω υπέροχα που είμαι εδώ, οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ είναι απίστευτοι"

Κόρει Μαγκέτι

"Είμαι πολύ χαρούμενος, αισθάνομαι καταπληκτικά. Οι φίλαθλοι είναι εκπληκτικοί, νιώθω χαρά που μπορεί να παίξω στον ΠΑΟΚ.

Έκανε πολύ καλή δουλειά ο μάνατζερ μου και αυτός μου έδωσε την σκέψη να έρθω και να παίξω στην Θεσσαλονίκη και στον ΠΑΟΚ. Νομίζω είναι πολύ καλή στιγμή ώστε σύντομα να δώσω την απάντησή μου".

Για το τι έμαθε από την Αμερική για τον ΠΑΟΚ:
"Οι φίλαθλοι είναι απίστευτοι. Αυτοί μου έδωσαν το κίνητρο να έρθω εδώ και να παίξω"


Καλώς ήρθες ρε παιχταρά ........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου