3/9/11

oxyro N1.537




Ο Maggette συμμετείχε στην προπόνηση της ομάδας,
αλλά και στο οικογενειακό διπλό








paok-oxyro - Συνέντευξη Τύπου Κόρεϊ Μαγκέτι

Σε ερώτηση αν έχει πάρει την απόφασή του και αναφορικά με τις παραμέτρους που τον επηρεάζουν: «Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ, στη Θεσσαλονίκη, στην Ελλάδα, είναι τιμή για εμένα. Η συμπεριφορά όλων είναι εξαιρετική και χαίρομαι που θα γνωρίζω την ομάδα του ΠΑΟΚ. Είναι μία υπέροχη εμπειρία. Δεν έχω πάρει κάποια απόφαση, εξαρτάται από το τι θα γίνει με το ΝΒΑ. Γίνονται συζητήσεις στις ΗΠΑ για το λοκ άουτ, αύριο θα επιστρέψω εκεί και θα αποφασίσω».

Για τα θέματα μάρκετινγκ και αν επηρεάζουν την απόφασή του: «Για εμένα το πρωταρχικό είναι το μπάσκετ. Το μάρκετινγκ το βλέπουν οι μάνατζέρ μου. Γίνονται καλές συζητήσεις, αλλά εμένα με αφορά το μπάσκετ. Θα συζητήσουμε για όλα με την οικογένειά μου, αλλά το βασικό είναι το θέμα του λοκ άουτ»

Αν ο ίδιος θέλει να συνεχιστεί το λοκ άουτ για να παίξει στον ΠΑΟΚ: «Είναι όντως θετική η εμπειρία μου. Το ΝΒΑ ήταν ανέκαθεν όνειρο ζωής για μένα. Αυτή τη στιγμή η κατάσταση στο ΝΒΑ δεν είναι καλή. Έχουν γίνει κάποιες συζητήσεις, δεν υπάρχουν ημερομηνίες. Κατά την άποψή μου αν δεν υπάρξει συμβιβασμός ιδιοκτητών – παικτών θα αργήσει να βρεθεί λύση.Αν συνεχιστεί το λοκ άουτ θα ήταν καλοδεχούμενη απόφαση. Μου αρέσει ο ΠΑΟΚ και θα μπορούσα να βελτιωθώ προσωπικά στο ευρωπαϊκό μπάσκετ».

Για τις δυσκολίες: "Πέρα από το ΝΒΑ είναι τα θέματα της ασφάλειάς του, του μάρκετινγκ, της παρουσίασης του ιδρύματός του στην Ελλάδα. Συζητάμε για πράγματα που θα έχουν αντίκτυπο και μετά το τέλος της καριέρας του. Είναι ένα τεράστιο κομμάτι που δουλεύουν και πρέπει να υπάρχει πρόσφορο έδαφος".

Για την αντίδρασή της οικογένειάς του στην πρόταση του ΠΑΟΚ: "Οι δικοί μου ακόμη δεν έχουν πιστέψει ότι βρίσκομαι εδώ. Δύο θρύλοι του μπάσκετ, οι Πρέλεβιτς Σταυρόπουλος με κάλεσαν εδώ και αυτό είναι τιμητικό. Ο δήμαρχος με τίμησε, αν και απ’ ότι έμαθα είναι οπαδός του Άρη. Όλα είναι πολύ όμορφα".

Για την εικόνα που είχε για την Ελλάδα πριν έρθει στη Θεσσαλονίκη: «Δεν γνώριζα πολλά πράγματα. Είναι θετική η εμπειρία μου, η πόλη και η κουλτούρα μου. Ξέρω ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε κακή εποχή στην οικονομία. Και στις ΗΠΑ η κατάσταση είναι άσχημη αναφορικά με την οικονομία. Πάντως η Θεσσαλονίκη είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να παίξει κάποιος μπάσκετ, δεν με απασχολούν τα υπόλοιπα».

Για τις πιθανότητες να πει το «ναι»: «Δεν μου αρέσουν τα ποσοστά. Οι συζητήσεις είναι παραγωγικές και αφορούν έναν άνθρωπο που ήδη βρίσκεται δώδεκα χρόνια στο ΝΒΑ και σκέφτεται και τη ζωή του μετά το μπάσκετ. Η ασφάλισή μου, η οικογένειά μου, η ομάδα μου είναι θέματα που μας απασχολούν. Δεν αποκλείω να έρθω και στο μέλλον για να παίξω στην Ελλάδα».

Για τα κίνητρα του ίδιου και της διοίκησης: «Το κίνητρο της διοίκησης είναι να παίξει η ομάδα στην Ευρωλίγκα. Ξέρω ότι Πρέλεβιτς και Σταυρόπουλος έχουν παίξει σε υψηλό επίπεδο και αυτό θέλουν για την ομάδα. Από την πλευρά μου το κίνητρο είναι να βοηθήσω την ομάδα και να διατηρηθώ σε καλή αγωνιστική κατάσταση, αν συνεχιστεί το λοκ άουτ»

Για τις συζητήσεις με την οικογένειά του: "Στις ΗΠΑ θα συζητήσω με την οικογένειά μου για τις ωραίες εμπειρίες που είχα. Θα τους εξηγήσω ότι αν συνεχιστεί το λοκ άουτ πρέπει να έχουμε ανοικτούς ορίζοντες και να εξετάσουμε το ενδεχόμενο να βγούμε εκτός των συνόρων των ΗΠΑ»

Για την αγάπη του προς τα παιδιά: «Προέρχομαι από μία μικρή πόλη του Σικάγο, με πολλά παιδιά που δεν είναι τόσο τυχερά. Είναι ένας τρόπος ζωής που έμαθα από τον παππού μου, που ήταν ιερέας. Στα ιδρύματά μου δίνω έμφαση στην πίστη, στο σεβασμό, στην ταπεινότητα και στο μπάσκετ. Αυτά θέλω να δίνω στα παιδιά. Τα παιδιά είναι το μέλλον, και στις ΗΠΑ και στην Ελλάδα».

Από την πλευρά της διοίκησης ο Τέλης Ζουρνατζίδης παρέδωσε στον Μαγκέτι μία φανέλα του ΠΑΟΚ με το νούμερο 50, που είναι το αγαπημένο του παίκτη.

Ο πρόεδρος της ΚΑΕ, Μπάνε Πρέλεβιτς τόνισε:
"Καλωσορίζω τον Κόρεϊ στη Θεσσαλονίκη. Η επίσκεψή τους δεν είναι μόνο αθλητική, αλλά και κοινωνική. Περνάμε κάποιες ώρες με έναν πραγματικό σταρ του ΝΒΑ και ο Κόρεϊ είναι πραγματικός σταρ με όλη τη σημασία των λέξεων, εντός και εκτός γηπέδου, με τη συμπεριφορά του. Ελπίζω ότι αυτή η συνεργασία θα έχει πολλά επίπεδα".

Ο Νίκος Σταυρόπουλος υπογράμμισε ότι
"εμείς εξαντλούμε όλα τα όριά μας για να υπογράψει αυτός ο παίκτης στην ομάδα μας. Του δείχνουμε την πραγματική εικόνα που έχει ο ΠΑΟΚ. Θα ρωτήσετε τον ίδιο για την απάντησή του. Δεν πρέπει να υπάρξει απογοήτευση σε μας αν δεν ολοκληρωθεί θετικά το θέμα. Ο Κόρεϊ έχει μάθει τα πάντα για τον ΠΑΟΚ. Εμείς ούτε ή άλλως έχουμε ένα τεράστιο όφελος. Έχουμε και άλλα πλάνα, αλλά αυτό που προέχει είναι το πλάνο Α, ο Κόρεϊ Μαγκέτι".



Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης συνάντηε τον Κόρεϊ Μαγκέτι.

"Ο ΠΑΟΚ είναι θρησκεία, πρέπει να έρθεις να παίξεις. Μου είπε ο εγγονός μου πόσο καλός παίκτης είσαι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -