11/11/08

oxyro N705


Αναλυτικά η συνέντευξη του Κονσεϊσάο:
-Επειτα από πολλά χρόνια ένας παίκτης από το εξωτερικό φορά το περιβραχιόνιο του αρχηγού στον ΠΑΟΚ. Αυτό σε κάνει να νιώθεις ηγέτης του ΠΑΟΚ;

"Πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσω ότι είμαι περήφανος που είμαι αρχηγός αυτής της ομάδας. Για μένα ο ΠΑΟΚ είναι μια μεγάλη και ιστορική ομάδα στην Ελλάδα. Είμαι 100% αφοσιωμένος στο σύλλογο που αγωνίζομαι. Εχω μεγάλη εμπειρία. Αυτό που προσπαθώ να κάνω όχι μόνο στη διάρκεια των αγώνων αλλά και στις προπονήσεις είναι να βοηθήσω τα παιδιά που δεν έχουν ανάλογη εμπειρία. Και αυτό με σκοπό να φέρουμε τον ΠΑΟΚ όσο πιο ψηλά γίνεται".

-Στους δύο τελευταίους αγώνες ο ΠΑΟΚ κάνει καλά παιχνίδια και ο Κονσεϊσάο είναι από τους κορυφαίους παίκτες του. Πόσο σημαντικό θεωρείς τον εαυτό σου για την ομάδα;
"Το πιο σημαντικό είναι τι κάνει η ομάδα και όχι τι κάνει ο κάθε ποδοσφαιριστής ξεχωριστά. Σημαντική είναι η ομάδα και όχι κάποιος παίκτης. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο θεωρώ ότι είμαι το ίδιο σημαντικός με κάθε άλλο συμπαίκτη μου που αγωνίζεται στα παιχνίδια ή είναι στον πάγκο. Από εκεί και πέρα, μέσα στην ομάδα πολλές φορές πρέπει να μειώσουμε το εγώ μας και να το βάλουμε κάτω από το σύνολο. Και αυτό κάνω εγώ πάντα. Είμαι παίκτης ομάδας. Δεν είμαι δηλαδή ο ποδοσφαιριστής που θα θελήσει οπωσδήποτε να βάλει το γκολ ή να κάνει την τελική πάσα. Το πιο σημαντικό είναι η ομάδα και τι θα κάνει αυτή".

-Η προηγούμενη χρονιά ήταν δύσκολη και για σένα και για την ομάδα. Τι σκέφτηκες όταν τελείωσε το πρωτάθλημα;
"Η αλήθεια είναι ότι η σεζόν έφτασε στο τέλος της και με όσα είχαν προηγηθεί όλα στον ΠΑΟΚ ήταν πολύ δύσκολα. Ηρθα στην ομάδα ως ένα μεγάλο όνομα, έχοντας αγωνιστεί στο παρελθόν σε τόσους σπουδαίους συλλόγους. Ηταν, λοιπόν, λογικό και οι φίλαθλοι να περιμένουν πολλά από μένα. Από την πλευρά μου, δυστυχώς δεν πληρούσα τις προϋποθέσεις για να αποδώσω αυτά που περίμεναν όλοι. Στην ηλικία που είμαι η φυσική κατάσταση είναι πολύ σημαντικό και εγώ ήρθα χωρίς να έχω παίξει ποδόσφαιρο για τρεις τέσσερις μήνες. Ηταν φυσικό λοιπόν όταν τελείωσε το πρωτάθλημα και βλέποντας και την κατάσταση που ήταν η ομάδα να νιώθω θλίψη και απογοήτευση. Και πάνω από όλα εκνευρισμό κυρίως με τον εαυτό μου γιατί δεν μπόρεσα να προσφέρω αυτά που ζητούσαν από μένα. Εφυγα λοιπόν για τις καλοκαιρινές μου διακοπές στην Πορτογαλία και δεν σου κρύβω ότι έκανα πολλές σκέψεις. Σκέφτηκα ότι ίσως θα ήταν καλύτερα για μένα να μην επιστρέψω ή ακόμη και να σταματήσω το ποδόσφαιρο. Η κατάσταση δεν ήταν καθόλου καλή για μένα. Από εκεί και πέρα όμως, με την αμέριστη συμπαράσταση της διοίκησης, του προπονητή, έχοντας μεγάλο σεβασμό γι' αυτούς και τον κόσμο, αλλά και από εγωισμό να δείξω τι πραγματικά μπορώ να καταφέρω, αποφάσισα να συνεχίσω. Δόξα τω Θεώ, θεωρώ ότι πήρα τη σωστή απόφαση".

-Ακολουθεί το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Θα βρεθείς και πάλι με τον Αντώνη Νικοπολίδη...
"Οχι όχι. Δεν θα μιλήσω για αυτό".

-Ωστόσο θεωρώ ότι θα ήθελες να σκοράρεις σε βάρος του έπειτα από όσα έγιναν στο περυσινό παιχνίδι με τον Ολυμπιακό στην Τούμπα. Δεν είναι έτσι;
"Δεν θα ήθελα να κάνω καμιά αναφορά σε όσα έγιναν στον περυσινό αγώνα με τον Ολυμπιακό. Από την άλλη, φυσικά και θέλω να σκοράρω στον αγώνα με τον Ολυμπιακό. Το θέλω όσο θέλω να πετυχαίνω γκολ σε κάθε παιχνίδι και με οποιονδήποτε αντίπαλο, για να βοηθώ την ομάδα μου να κερδίζει. Αυτό είναι όλο".

-Το ντέρμπι ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό το είδες;
"Ναι, παρακολούθησα το παιχνίδι από την τηλεόραση".

-Θεωρείς ότι κάποια από αυτές τις ομάδες είναι καλύτερη αυτήν τη στιγμή από τον ΠΑΟΚ;
"Κοίταξε, θεωρώ ότι είναι δύο μεγάλες ομάδες, που στο δυναμικό τους αγωνίζονται καλοί ποδοσφαιριστές. Από εκεί και πέρα δεν νομίζω ότι έχουν κάτι παραπάνω από τον ΠΑΟΚ. Νομίζω ότι φέτος είμαστε στο ίδιο επίπεδο με αυτές".

-Ολοι ρωτούν πού πάει ο φετινός ΠΑΟΚ. Εσύ έχεις απάντηση;
"Το Σάββατο θα πάμε στην Αθήνα. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο (γελάει). Δεν κοιτάμε στο μακρινό μέλλον. Βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και θέλουμε τους τρεις βαθμούς. Πού τελικά θα φτάσουμε, θα το δούμε στο τέλος".

-Σε είδαμε στον αγώνα με τον Ηρακλή να είσαι "τρελαμένος". Το ίδιο και στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο. Από πού αντλείς τόσο πάθος;
"Από τον κόσμο. Ανέκαθεν, όπου και αν έχω αγωνιστεί, είχα στενή επαφή με τους φιλάθλους. Το είδατε και το καλοκαίρι στο φιλικό με τη Λάτσιο πώς με υποδέχθηκαν οι φίλαθλοι στη Ρώμη. Και αυτό συμβαίνει γιατί πάντα αγωνίζομαι με πάθος και δίνω μέσα στο γήπεδο τον καλύτερό μου εαυτό. Το πάθος που βλέπετε προέρχεται από το γεγονός ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος που βρίσκομαι στον ΠΑΟΚ και αγωνίζομαι μπροστά στον κόσμο του. Μπορεί να πει κανείς ότι δεν έδειξα ανάλογο πάθος την προηγούμενη σεζόν. Το παραδέχομαι Και εγώ δεν ένιωθα άνετα με τον εαυτό μου. Δεν ήμουν στο 100% ώστε να είμαι έτοιμος μέσα στο γήπεδο και να παρασύρω με το πάθος μου και την εξέδρα και τους συμπαίκτες μου".

-Στο παιχνίδι με τη Λάτσιο είπες ότι ο τρόπος που σε αντιμετώπισαν οι φίλαθλοί της ήταν γιατί κέρδισες εκεί ένα πρωτάθλημα. Φαντάζομαι ότι θέλεις να κερδίσεις τίτλους και με τον ΠΑΟΚ...
"Αυτό που θέλω, και το λέω ειλικρινά, θα είναι ό,τι καλύτερο και για μένα και για τον ΠΑΟΚ. Εχουμε ξεκάθαρους στόχους από την αρχή της σεζόν. Βασικά να εξασφαλίσουμε μια θέση που θα μας οδηγήσει στο Κύπελλο ΟΥΕΦΑ και στο Κύπελλο να φτάσουμε στον τελικό και αν μπορούμε να κατακτήσουμε το τρόπαιο. Ο,τι καλύτερο έρθει για εμάς θα είναι επιτυχία. Είναι κάτι άλλωστε που το θέλουμε και εμείς οι παίκτες. Στην καριέρα μου έχω συνηθίσει να είμαι σε ομάδες με υψηλούς στόχους, που κάνουν πρωταθλητισμό και κυνηγούν τίτλους. Θα είμαι ευτυχισμένος αν καταφέρω να κατακτήσω έναν τίτλο με τον ΠΑΟΚ".

-Το συμβόλαιό σου με τον ΠΑΟΚ λήγει το καλοκαίρι. Τι σκέφτεσαι; Τι θέλεις να κάνεις; Να παίξεις έναν ακόμη χρόνο και μετά να κρεμάσεις τα παπούτσια σου;
"Νιώθω, πλέον, πολύ καλά με τον εαυτό μου. Πιστεύω ότι μπορώ να παίξω καλό ποδόσφαιρο για αρκετό καιρό ακόμη. Το καλοκαίρι που τελειώνει το συμβόλαιό μου όλα θα εξαρτηθούν από το πού θα έχει φτάσει η ομάδα, αλλά και από τις δικές μου αντοχές. Θα ήθελα, πάντως, να κρεμάσω τα παπούτσια μου αγωνιζόμενος στον ΠΑΟΚ".

-Στον αγώνα με τον Πανιώνιο αντιμετώπισες έναν παλιό συμπαίκτη σου, τον Αλβάρο Ρεκόμπα. Τι είπατε μετά το παιχνίδι;
"Ο Ρεκόμπα είναι φίλος μου. Πέρα από το παιχνίδι και το ποδόσφαιρο συζητήσαμε και για άλλα πράγματα, αφού από τον καιρό που αγωνιζόμασταν μαζί στην Ιντερ είχαμε γίνει οικογενειακοί φίλοι. Είναι μεγάλος ποδοσφαιριστής, που αξίζει το σεβασμό από όλο τον κόσμο. Ηταν ευχαριστημένος που οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ τον χειροκρότησαν. Στην Ευρώπη είναι πάντως φυσιολογικό τέτοιους μεγάλους ποδοσφαιριστές να τους χειροκροτούν και οι οπαδοί της αντίπαλης ομάδας. Δεν ξέρω πόσο συνηθισμένο είναι στην Ελλάδα, ωστόσο θεωρώ ότι οι φίλαθλοί μας του απέδωσαν το σεβασμό που του αξίζει".


ΑΠΟ ULTRAS PAOK-ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΜΠΛΟ ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ...ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 3 ΒΑΘΜΟΥΣ !!!
Ο Χιλιανός κεντρικός αμυντικός σε συνέντευξη που παραχώρησε στην TV100 και στην εκπομπή «Αθλόραμα της Δευτέρας», αναφέρθηκε στις εντυπώσεις του από τη μέχρι στιγμής συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ και κυρίως στον κόσμο.
«Ακόμη θυμάμαι τις αντιδράσεις τους κατά την άφιξή μου. Δεν έχω συναντήσει τέτοιους φιλάθλους στη καριέρα μου και μπορώ να τους συγκρίνω μόνο με αυτούς της Κόλο Κόλο της Χιλής», είπε.
Αναφερόμενος στο ντέρμπι που ακολουθεί με τον Ολυμπιακό, ξεκαθάρισε ότι ο ΠΑΟΚ θα αγωνιστεί για τους βαθμούς της νίκης.
«Είναι ένα παιχνίδι από το οποίο μπορούμε να αποκομίσουμε πολλαπλά οφέλη. Μια νίκη θα δώσει χαρά σε μας, στον κόσμο, ενώ θα μας διατηρήσει ψηλά στην βαθμολογία. Προσωπικά σέβομαι τον Ολυμπιακό και θεωρώ ότι διαθέτει πολύ καλούς ποδοσφαιριστές.
Η μοναδική μας διαφορά είναι στον βαθμολογικό πίνακα. Εμείς δεν θα πάμε για να χάσουμε, αλλά για να κερδίσουμε. Για να το πετύχουμε πρέπει να επιβάλλουμε το δικό μας στυλ παιχνιδιού και να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό».
Ο Κοντρέρας αναφέρθηκε και στους στόχους του «δικεφάλου»: «Δεν αλλάζει κάτι. Ο στόχος που οριοθετήθηκε από τη διοίκηση και τον προπονητή, αυτός παραμένει. Δηλαδή η έξοδος στο Κύπελλο UEFA».

Ο Ματίας Βερόν μιλώντας στο «Αθλητικό Metropolis» τόνισε ότι το παιχνίδι με τους «ερυθρόλευκους» θα είναι «τελικός».
«Τελικός με Ολυμπιακό»
Ο Αργεντινός μέσος αναφερόμενος στη νίκη επί του Πανιωνίου δήλωσε: «Ήταν μία καλή νίκη, μία σημαντική νίκη επί του Πανιωνίου. Έπρεπε να συνεχίσουμε, μετά από το παιχνίδι με τον Ηρακλή. Έπρεπε να κερδίσουμε τον Πανιώνιο και αυτό κάναμε...».
Ερωτηθείς για τον κόσμο του ΠΑΟΚ, απάντησε: «Οι οπαδοί μας είναι φανταστικοί. Είτε παίζουμε εντός, είτε εκτός έδρας, είτε χάνουμε, είτε κερδίζουμε. Μας βοηθούν πολύ. Το δεχόμαστε ευχάριστα εμείς οι ποδοσφαιριστές. Όλοι οι αντίπαλοι μας δυσκολεύονται άλλωστε στην Τούμπα».
Ο Βερόν υπογράμμισε ότι οι παίκτες του ΠΑΟΚ θα πρέπει να συνεχίσουν την σκληρή δουλειά για να παραμείνουν ψηλά στην βαθμολογία:. «Μας κάνει χαρούμενους το γεγονός ότι βρισκόμαστε στη δεύτερη θέση. Να παραμείνουμε με τα πόδια στη γη. Να μην πετάμε στα σύννεφα. Να μην μας ενθουσιάζει απόλυτα. Συνεχώς να δίνουμε ως παίκτες παραπάνω. Σε κάθε παιχνίδι...».
Για το ματς με τον Ολυμπιακό, υποστήριξε: «Σε κάθε ματς έτσι θα πρέπει να νιώθουμε, ότι παίζουμε έναν τελικό. Σαν να είναι ένας τελικός. Πόσο μάλλον όταν παίζουμε με τον Ολυμπιακό, παίζουμε στην έδρα του και αυτός είναι πρώτος στη βαθμολογία. Με αυτό το σκεπτικό είπα μετά από το ματς με τον Πανιώνιο ότι το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό είναι τελικός. Έχει καλούς παίκτες ο Ολυμπιακός. Πρέπει να τον αντιμετωπίσουμε ως ίσο. Όλους έτσι πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε, ανεξαιρέτως αν είναι πρώτοι ή όχι...».
Τέλος ο Βερόν αναφέρθηκε στον συμπατριώτη του, Λουτσιάνο Γκαλέτι: «Είναι ένα δύσκολο ματς. Μιλάμε για δυο ομάδες που παίζουν καλή άμυνα. Από την άλλη, ο Γκαλέτι είναι καλός παίκτης, πρέπει να τον προσέξουμε. Είμαστε έτοιμοι. Ξέρουμε ότι δεν θα είναι εύκολο. Όμως όλα είναι πιθανά. Θα παίξουμε 11 εναντίον 11».
paok-oxyro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...