21/1/11

oxyro N1.351



paok-oxyro - Η ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει τον Diego Alejandro Arias

Η ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει τη συμφωνία με τον Diego Alejandro Arias, οποίος υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 1,5 έτους.

Ο γεννημένος στις 15/06/1985 Κολομβιανός ποδοσφαιριστής αγωνίστηκε από το 2009 μέχρι και τώρα στην Once Caldas, με την οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα Κολομβίας, ενώ τις έξι προηγούμενες περιόδους αγωνίστηκε στην Deportivo Pereira. O Ντιέκγο Αρίας θα αγωνίζεται με τη φανέλα του ΠΑΟΚ φορώντας το νούμερο 85.


Diego Alejandro Arias

Για τη νέα του ομάδα: "Ένα μεγάλο χαιρετισμό θέλω να απευθύνω στον κόσμο του ΠΑΟΚ. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι σε αυτή την ομάδα. Η πρώτη μου εντύπωση είναι ότι οι φίλοι της ομάδας με αγκάλιασαν ζεστά από την πρώτη στιγμή κι αυτό με ευχαριστεί."

Για την προοπτική που ανοίγεται μπροστά του, καθώς πρώτη φορά πέρασε τον Ατλαντικό για να αγωνιστεί σε ευρωπαϊκή ομάδα: "Στην Ευρώπη όσοι παίκτες παίζουν έχουν μεγάλη ευκαιρία για την καριέρα τους κι ειδικά όσοι παίζουν σε μεγάλες ομάδες, όπως ο ΠΑΟΚ."

Για το αν γνωρίζει τον Αντόλφο Βαλένσια, τον έτερο Κολομβιανό που πέρασε στο παρελθόν από τον ΠΑΟΚ: "Γνωρίζω ότι ο Βαλένσια ήταν μεγάλη μορφή για το Κολομβιανό ποδόσφαιρο, αλλά δεν το γνωρίζω προσωπικά."

Για το πότε θα είναι απολύτως έτοιμος να αγωνιστεί: "Το πρωτάθλημα στην Κολομβία έχει τελειώσει κι η ομάδα μου πήρε το πρωτάθλημα. Έχω ξεκινήσει εδώ και μία εβδομάδα τις προπονήσεις. Πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος να αγωνιστώ πολύ σύντομα. Είμαι έτοιμος να προσφέρω στην ομάδα. Θα ξεκινήσω αμέσως προπονήσεις."

Για τη θέση στην οποία αγωνίζεται: "Μου αρέσει να στηρίζω την ομάδα και μου αρέσει να βοηθάω στο σκοράρισμα."

Για το τι γνωρίζει για τον ΠΑΟΚ: "Ξέρω σε ποια θέση βρίσκεται ο ΠΑΟΚ. Θέλω να βοηθήσω να ανέβει ακόμη πιο ψηλά η νέα μου ομάδα."

Για το τι γνωρίζει για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ: "Γνωρίζω ότι ο κόσμος του ΠΑΟΚ είναι υπερήφανος και ακολουθεί την ομάδα παντού. Αυτό είναι τιμή για όλους τους παίκτες που παίζουν στον σύλλογο."

Για την πρώτη γεύση που πήρε από τη νέα του ομάδα παρακολουθώντας τηλεοπτικά την αναμέτρηση του Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό: "Είδα το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Ο αντίπαλος είχε ευκαιρίες για γκολ, όμως, μου άρεσε που ο ΠΑΟΚ πήρε θετικό αποτέλεσμα."

Για το αν γνωρίζει κάποιον παίκτη από το ελληνικό πρωτάθλημα και πιο συγκεκριμένα αν γνωρίζει τον Τόχα: "Έχω παίξει με τον Τόχα, όμως, δεν έχω συζητήσει μαζί του για το ενδεχόμενο να αγωνιστώ κι εγώ στην Ελλάδα."

Για το αν ξέρει ότι ο ΠΑΟΚ παίζει στο Europa League: "Γνωρίζω ότι ο ΠΑΟΚ παίζει στην Ευρώπη. Το Europa League το παρακολουθούμε και στην πατρίδα μου και γνωρίζουμε ότι είναι μια σπουδαία διοργάνωση."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...