1/7/08

photo N562




paok-oxyro - Συμφωνία με Pablo Contreras
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι συμφώνησε με τον διεθνή Χιλιανό ποδοσφαιριστή Pablo Contreras για συνεργασία 2 ετών.
"Ελπίζω να έχω μία σπουδαία καριέρα και στον ΠΑΟΚ, είναι μία ισχυρή ομάδα όπως αντιλήφθηκα από την υποδοχή που μου επιφύλαξαν οι οπαδοί του στο αεροδρόμιο. Με τέτοιο κόσμο κατάλαβα ότι ήρθα σε μεγάλη ομάδα. Μου έκανε πραγματικά μεγάλη εντύπωση ο θερμός τρόπος που με υποδέχτηκε ο κόσμος στο αεροδρόμιο. Έμεινα έκπληκτος από το ότι αρκετοί φίλαθλοι του ΠΑΟΚ αψήφησαν το γεγονός ότι σε λίγη ώρα θα διεξαγόταν ο τελικός του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος και ήρθαν στο αεροδρόμιο να με υποδεχτούν. Ένιωσα ιδιαίτερα έντονα συναισθήματα από την υποδοχή του κόσμου και θεωρώ ότι πρέπει να κάνω μεγάλα παιχνίδια για να ανταποδώσω την αγάπη τους" δήλωσε στο «Αθλητικό Metropolis».
Ο 30χρονος διεθνής Χιλιανός στόπερ τόνισε ότι ήρθε με πυρετό και μάλιστα "την προηγούμενη Τρίτη και Τετάρτη δεν μπορούσα να σηκωθώ από το κρεβάτι. Την Παρασκευή ήμουν καλύτερα και ήθελα να φανώ συνεπής επαγγελματίας. Έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω Σάββατο από την Χιλή για να προλάβω να έρθω την Κυριακή εδώ".
Ο Κοντρέρας μίλησε ακόμα για τον Ζήση Βρύζα που "ήταν ο συνδετικός κρίκος για να έρθω στον ΠΑΟΚ. Η χρονιά που παίξαμε μαζί στην Θέλτα ήταν αρκετά δύσκολη, δεθήκαμε σε φιλικό και οικογενειακό επίπεδο. Μου έδειξε πολλά πράγματα για να καταλάβω τη δυναμική του ΠΑΟΚ. Θεωρώ τελικά ότι έκανα την καλύτερη επιλογή για την καριέρα μου. Άφησα άλλες προτάσεις για να έρθω στον ΠΑΟΚ". Ο Χιλιανός είπε ακόμα ότι γνωρίζει "τον Ζαγοράκη, αλλά μόνο φυσιογνωμικά".
Όταν του ζητήθηκε να περιγράψει το αγωνιστικό του προφίλ αρνήθηκε: "Δεν θα ήθελα να μιλήσω για τον εαυτό μου. Το μόνο που υπόσχομαι είναι να δώσω το 100% για να πάει η ομάδα καλά. Να με κρίνεται στη διάρκεια της σεζόν".
Για το ελληνικό ποδόσφαιρο είπε ότι γνώριζε μόνο τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό: "Για αν είμαι ειλικρινής δεν ξέρω πολλά για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Τις μόνες δύο ομάδες που είχα ακούσει ήταν ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός. Μέσω του Ζήση Βρύζα έμαθα για τον ΠΑΟΚ, ότι ανήκει στο κλαμπ των μεγάλων του ελληνικού ποδοσφαίρου με καταπληκτικό κόσμο, κάτι που το διαπίστωσα από την υποδοχή".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...