31/7/08

photo N601



paok-oxyro - Παρουσιάστηκε και ο Φίλιππος Δάρλας
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι απέκτησε τον Έλληνα ακραίο αμυντικό Φίλιππο Δάρλα, με τη μορφή δανεισμού από την ΠΑΕ ΠΑΟ για δυο χρόνια, διατηρώντας το δικαίωμα αγοράς των δικαιωμάτων του ποδοσφαιριστή το καλοκαίρι του 2010.ύψους 700.000 ευρώ, εάν επιθυμεί τότε να τον κρατήσει ο Δικέφαλος.Εξήντα τοις εκατό του συμβολαίου του ποδοσφαιριστή καλύπτει ο Παναθηναϊκός και 40% ο ΠΑΟΚ.
"Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα στον ΠΑΟΚ. Αυτό ήθελα. Η ομάδα έχει υψηλούς στόχους, αυτό έψαχνα κι εγώ. Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα και έχει υψηλό επίπεδο, θα δώσω τα πάντα. Ο ΠΑΟΚ είναι ένα μεγάλο σκαλοπάτι για μένα για να γυρίσω στη Εθνική",
τόνισε χαρακτηριστικά.
Ερωτηθείς εάν θέλει να αποδείξει την αξία του στον ΠΑΟΚ είπε ότι "δεν έχω να αποδείξω τίποτα. Από την στιγμή που είμαι παίκτης του ΠΑΟΚ θα τα δώσω όλα για τον ΠΑΟΚ. Είναι μια καινούργια σελίδα στην καριέρα μου". Για την υποδοχή που του επεφύλαξαν ο Θόδωρος Ζαγοράκης και ο Ζήσης Βρύζας: "ήταν θερμή η υποδοχή, τους ευχαριστώ πολύ που έδειξαν εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...