14/4/17

oxyro N 3.069










 

Δεύτερος ημιτελικός των play offs της volley league

ΠΑΟΚ- Παναθηναϊκός - 3-0

Στον δεύτερο ημιτελικό των play offs της volley league, ο Δικέφαλο κέρδισε στην PAOK Sports Arena τον βάζελο με 3-0 σετ ...

Δείτε το video ΕΔΩ

Χόρχε Ελγκέτα:
«Αλλάξαμε κάποια πράγματα, είναι το πιο σημαντικό που έχουμε κάνει μέχρι τώρα, ενώ η ψυχολογία ήταν λίγο πεσμένη ωστόσο πλέον παιχνίδι με παιχνίδι διορθώνουμε και αυτό το κομμάτι. Πιστεύω σήμερα κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι. Όλα τα παιδιά βοήθησαν. Το είδατε και εσείς, τα παιδιά που ήρθαν από το πάγκο βοήθησαν στον ίδιο βαθμό με τους υπόλοιπους. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος, ωστόσο έχουμε δυο δύσκολα παιχνίδια τώρα στην Αθήνα. Θα τα παλέψουμε το ίδιο όπως και σήμερα».
Για τα δυο παιχνίδια στην Κυψέλη: «Πρέπει να πάμε σιγά σιγά, δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια. Θα είναι δύσκολα παιχνίδια ωστόσο εγώ κοιτάω πως η ομάδα θα είναι έτοιμη. Χαμηλά το κεφάλι».
Για τον Πέτκοβιτς που βγήκε από το ματς: «Χτύπησε στο γόνατο δεν μπορούσε να περπατήσει. Ο Θάνος (σ.σ. Τερζής) έκανε μεγάλο παιχνίδι. Ωστόσο κάποιες φορές είναι και θέμα τακτικής… Εγώ θέλω να έχω όλους τους παίκτες έτοιμους, γιατί όλα τα ματς θα είναι δύσκολα. Αύριο θα πάει να κάνει εξετάσεις ο Πέτκοβιτς και θα δούμε αν είναι ή όχι σοβαρό το πρόβληνα».

Για τον Στάροβιτς:«Ο Σάσα κάνει θεραπεία για να δούμε αν θα μπορεί να είναι καλά ή όχι. Εγώ σαν προπονητής έχω άλλα θέματα στο μυαλό μου. Τι θα κάνουμε, πως θα παίξουμε. Δεν μπορώ να γίνω γιατρός, έχω αυτούς τους παίκτες που έχω διαθέσιμους και κοιτάω τι μπορώ να κάνω».

Τα σετ: 25-21, 25-21, 25-22

ΠΑΟΚ (Ελγκέτα): Πέτκοβιτς, Σακόγλου 10 (10/22 επ), Ανδρεάδης 5 (2/7 επ, 1 άσσος, 2 μπλοκ), Σμαραγδής 2 (1 άσσος, 1 μπλοκ), Σαφράνοβιτς 16 (12/19 επ, 3 άσσοι, 1 μπλοκ, 71% υπ - 57% άριστες), Ντάντε 10 (7/18 επ, 2 άσσοι, 1 μπλοκ, 65% υπ - 45% άριστες) / Γκαράς (λ, 76% υπ - 41% άριστες), Κωνσταντινίδης (λ), Παντακίδης 1 (άσσος), Τερζής 1 (μπλοκ), Σωτηρίου 4 (3/3 επ, 1 μπλοκ), Τακουρίδης 2 (1/2 επ, 1 μπλοκ).

Παναθηναϊκός (Ανδρεόπουλος): Μαρούλης, Μελγκαρέχο 4 (4/10 επ, 40% υπ - 40% άριστες), Τσίροβιτς 10 (8/20 επ, 2 άσσοι, 58% υπ - 42% άριστες), Γκονζάλες 9 (9/21 επ), ρανγκέλ 11 (7/10 επ, 4 μπλοκ), Πανταλέων 3 (1/5 επ, 2 μπλοκ) / Δαρίδης (λ, 41% υπ - 41% άριστες), Χαραλαμπίδης 4 (3/4 επ, 1 μπλοκ), Ρεζκ, Δημητριάδης 5 (4/8 επ, 1 μπλοκ, 25% υπ - 0% άριστες), Μπέλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...