29/6/09

oxyro N884



Παρουσιάστηκε από τον ΠΑΟΚ ο Λούσιο Φιλομένο
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την συμφωνία με τον Αργεντινό επιθετικό Lucio Filomeno για τα επόμενα 2 χρόνια.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Εκτιμώ πολύ την προσπάθεια που έκαναν όλοι οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ για να με αποκτήσουν. Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα, κάθε παιχνίδι, όμως, θα είναι δύσκολο και θα πρέπει να δίνουμε το καλύτερο που μπορούμε σε κάθε διοργάνωση που θα συμμετέχουμε. Θα δώσω το καλύτερο για να πάει η ομάδα όσο γίνεται πιο μακριά, αλλά ένας ποδοσφαιριστής δεν λειτουργεί από μόνος του. Χρειάζονται και άλλοι δέκα για να είναι αποτελεσματική η ομάδα".
"μέχρι να καταλήξουμε στη συμφωνία έγιναν πολλά, υπήρξαν διάφορες φήμες. Από τη στιγμή, όμως, που ήρθε πρόταση και γραμμένη στο χαρτί, δεν είχα αμφιβολία πως ο ΠΑΟΚ θα ήταν ο επόμενος σταθμός μου", όπως επισήμανε χαρακτηριστικά, και πρόσθεσε: "Είναι πρόκληση ο ΠΑΟΚ, έχω παίξει σε μεγάλες ομάδες σε διάφορες χώρες και έχω κατακτήσει πρωτάθλημα. Εδώ ο ΠΑΟΚ μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ σε πιο υψηλό επίπεδο".
"Εξαρτάται από το τι θέλει ο προπονητής, την τακτική της ομάδας. Για παράδειγμα, τον πρώτο χρόνο στην Τρίπολη έπαιζα δεξιά, ενώ το καλό πόδι μου είναι το αριστερό, αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα με αυτό. Εχω παίξει και ως δεύτερος επιθετικός και μόνος στην επίθεση. Ολα εξαρτώνται από το τι θέλει η ομάδα. Προσωπικά μου αρέσει να παίζω πίσω από τον επιθετικό ή και μαζί με δεύτερο επιθετικό μπροστά. Δεν έχει σημασία αν σκοράρω. Σημαντικό για μένα είναι να κερδίζει η ομάδα".



Υπέγραψε ο Olivier Sorlin
Η Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει ότι συμφώνησε με την FC Stade Rennais για την απόκτηση των δικαιωμάτων του Olivier Sorlin. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε σήμερα διετές συμβόλαιο και προχώρησε στην παρακάτω δήλωση:
"Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ. Ήταν η λογική συνέχεια των 6 υπέροχων προηγούμενων μηνών στην ομάδα.
Όλοι οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ με τους οποίους συνεργάστηκα και το φανταστικό κοινό μας, που γνώρισα στους αγώνες εντός και εκτός Τούμπας, ήταν οι βασικοί λόγοι που ήθελα να παραμείνω. Επιπλέον η οικογένειά μου βρήκε ιδανικές συνθήκες διαβίωσης στη Θεσσαλονίκη. Ελπίζω όσο διάστημα θα βρίσκομαι εδώ να επιτύχουμε όλους τους στόχους του ΠΑΟΚ".
paok-oxyro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...