12/6/09

oxyro N873



paok-oxyro - Η Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. ανακοινώνει
Την συμφωνία της για τα επόμενα δύο χρόνια με τον ποδοσφαιριστή Bruno Cirillo.
Ο Ιταλός ποδοσφαιριστής επέλεξε το Νο 6 για τη φανέλα της ομάδας και στην συνέχεια παρουσιάστηκε και επίσημα στους εκπροσώπους του Τύπου, όπου δήλωσε μεταξύ άλλων:
«Νιώθω πολύ τυχερός και τιμή που θα φορέσω την φανέλα του ΠΑΟΚ. Γνωρίζω ότι ο ΠΑΟΚ έχει ένα πολύ σημαντικό πρότζεκτ. Από την στιγμή που μου δόθηκε η ευκαιρία δεν το σκέφτηκα πολύ και πλέον θέλω να τα πάμε πολύ καλύτερα την νέα χρονιά».
Bruno Cirillo δηλώσεις
«Ζητώ συγνώμη που αυτές τις ημέρες δεν έκανα δηλώσεις. Κατανοώ τη δουλειά σας, αλλά είχαμε αποφασίσει με την ομάδα να μιλήσω εδώ. Είμαι τυχερός που θα φορέσω τη φανέλα του ΠΑΟΚ και είναι τιμή μου. Δέχτηκα πρόταση από μια μεγάλη ομάδα που βλέπω ότι τα πράγματα πηγαίνουν όλο και καλύτερα τα τελευταία χρόνια, ειδικά από πέρσι» ήταν τα πρώτα λόγια του Ιταλού στην παρουσίασή του από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ και πρόσθεσε: «Γνωρίζω ότι ο ΠΑΟΚ έχει ένα σημαντικό πλάνο, από την στιγμή που ο πρόεδρος μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι μέρος του πρότζεκτ, δεν το σκέφτηκα πολύ.
Είχα πολύ καλή συνεργασία με την ΑΕΚ και τον Φερνάντο Σάντος, αλλά δεν ήταν μόνο εκείνος που με έκανε να έρθω. Ηταν η στάση όλης της διοίκησης. Το βασικό ήταν ο ΠΑΟΚ και η ιστορία του. Πριν από δύο χρόνια κάποια πράγματα δεν μου επέτρεψαν να έρθω. Από την στιγμή που ήρθα σε ομάδα που πρωταγωνίστησε και κέρδισε την έξοδο στην Ευρώπη, θέλω να βοηθήσω την ομάδα να κρατήσει αυτή την θέση και γιατί όχι, να πάει ακόμα καλύτερα. Θέλω να δώσω όλες μου τις δυνάμεις και να δυσκολέψουμε περισσότερο τους αντιπάλους μας
Όσο θυμάμαι όταν ήταν αντίπαλοί μου, ήταν πολύ επικίνδυνοι. Τώρα που θα τους έχω μαζί μου με χαροποιεί ιδιαίτερα
Ξέρω ότι είναι ένας πάρα πολύ καλός παίκτης. Από την πλευρά μου όμως αυτό που έχω να υποσχεθώ είναι ότι θα κάνω το παν για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου και των συμπαικτών μου
Πιστεύω ότι είναι πολύ φυσιολογικό για έναν παίκτη ότι θέλει να κερδίσει έναν τίτλο. Θα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Να περάσουμε οπωσδήποτε στους ομίλους του Europa League και μέσα από το πρωτάθλημα να παλέψουμε για την έξοδο στο Champions League
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο και την ομάδα του ΠΑΣ Γιάννινα, αλλά μπροστά στην πρόταση του ΠΑΟΚ δεν μπορούσα να πω όχι. Θα κάνω τα πάντα για ν’ αποκτήσω στην εμπιστοσύνη του προπονητή μου και των συμπαικτών μου ώστε να δικαιώσω τον σύλλογο και τους ανθρώπους του που μου έδωσαν την ευκαιρία να φορέσω αυτή την φανέλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...