26/6/09

oxyro N883


Mε συλλεκτική φανέλα Πάμπλο Γκαρσία και τυπωμένο το μότο "Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς", κυκλοφορεί ο "ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ του ΒΟΡΡΑ". - Ακόμη, συνέντευξη Ντάριο Κρέσιτς, η επίσημη παρουσίαση Παπάζογλου-Αμπουμπακάρι, οι μεταγραφικές εξελίξεις και όλα τα νέα από τα υπόλοιπα τμήματα του ΠΑΟΚ



Ο Λούσιο Φιλομένο έφτασε στην Θεσσαλονίκη
Δηλώσεις:
"Θέλω να αποδείξω σε όλους την αξία μου. Θα παίξω για μένα, για τον κόσμο που με υποδέχτηκε κι όλοι μαζί θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για την ομάδα.
Δεν μπορούσα να αρνηθώ. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Ο Π.Α.Ο.Κ. είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα και θέλω να συμβάλλω κι εγώ στην επίτευξη των στόχων της και να δώσω χαρά στον κόσμο.Ο Π.Α.Ο.Κ. έδειξε από την πρώτη στιγμή ότι πραγματικά με θέλει. Όταν αυτή η θέληση μετουσιώθηκε σε επίσημη πρόταση είπα αμέσως το ναι χωρίς να το σκεφτώ".



Στην παρουσίαση των Θανάση Παπάζογλου και Μοχάμεντ Αμπουμπακαρί προχώρησε σήμερα η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Θανάση Παπάζογλου δήλωσε:

«Αλλάζουν πάρα πολλά στην καριέρα μου. Είναι ένα βήμα παραπάνω. Ελπίζω να έχω κάνει την σωστή επιλογή και να πάμε όλοι μαζί τον ΠΑΟΚ εκεί που του αξίζει», ήταν το πρώτο σχόλιο του Θανάση Παπάζογλου με τον Έλληνα επιθετικό να πρόσθεσε ότι: «Σίγουρα το στάδιο της προετοιμασίας είναι το πιο βασικό στάδιο. Εκεί όλοι οι ποδοσφαιριστές προετοιμάζονται για όλη την χρονιά. Έχω πολύ μεγάλη διάθεση για ποδόσφαιρο και ξεκινάω με πολύ δυνατές βλέψεις»
Για το ότι θα υπάρχουν και άλλοι ποδοσφαιριστές στην θέση του είπε: «Καλό είναι να υπάρχει ανταγωνισμός με ποδοσφαιριστές όπως οι Μουσλίμοβιτς και Αναστασάκος. Όταν υπάρχει ανταγωνισμός είναι καλό για την ομάδα. Σίγουρα ο ΠΑΟΚ μπορεί να τα καταφέρει. Έχει ότι χρειάζεται μία ομάδα. Κόσμο και ανθρώπους που ξέρουν από ποδόσφαιρο. Ξεκίνησε από χαμηλά, ανέβηκε και οι στόχοι είναι πλέον σαφώς μεγαλύτεροι».
Για τις μεταγραφικές κινήσεις του ΠΑΟΚ ο Παπάζογλου τόνισε πως: «Ο ΠΑΟΚ έκανε μεταγραφές ουσίας και δεν προτίμησε τα μεγάλα ονόματα. ο ΠΑΟΚ έχει ποδοσφαιριστές σε όλες τις θέσεις και είναι κάτι που θα βοηθήσει στην χρονιά για όλους τους στόχους».
Σε ερώτηση για την απόφασή του να συνεχίσει την καριέρα του στον ΠΑΟΚ μετά την παρουσία του στον Άρη είπε: «Από τον Άρη επέλεξα να φύγω γιατί δεν πήγαινε άλλο. Στον ΠΑΟΚ επέλεξα να έρθω γιατί ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω αφού έχει τα πάντα που χρειάζεται κάθε ποδοσφαιριστής».
Για τους προσωπικούς του στόχους δήλωσε: «Ήρθα στον ΠΑΟΚ για να παίξω και να επιστρέψω στις καλές εμφανίσεις που είχα με τον Άρη και δεν μπόρεσα να το συνεχίσω πέρσι. Για να είμαι ικανοποιημένος θα πρέπει η ομάδα να πετύχει τους στόχους της και να πετύχω όσο περισσότερα γκολ χωρίς να έχω στάνταρ νούμερα γιατί είμαι ακόμα νέος. Θα προσπαθήσω να σημειώσω όσο περισσότερα γκολ γίνεται».

Μοχάμεντ Αμπουμπακαρί δήλωσε:

Από την πλευρά του ο Γκανέζος Μοχάμεντ Αμπουμπακαρί επισήμανε πως: «Θα είναι μία πάρα πολύ ωραία ημέρα το πρώτο μου ματς με τον ΠΑΟΚ στην Τούμποα. Είμαι εδώ δύο χρόνια. Έχω ακούσει πολλά για τον ΠΑΟΚ και πιστεύω ότι μπορούμε να τα πάμε πολύ καλά. Θα κάνω ότι θα κληθώ να κάνω. Δεν υπάρχουν μεγάλοι και μικροί παίκτες. Ότι κάνεις στην προπόνηση το κάνεις και στο παιχνίδι».
paok-oxyro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...