1/6/09

oxyro N868


paok-oxyro - ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε τον Γιώργο Φωτάκη:
“Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι συμφώνησε με τον Γιώργο Φωτάκη για συνεργασία τεσσάρων ετών. Η μεταγραφή αυτη ειναι η πέμπτη για τον “Δικέφαλο”
Γιώργος Φωτάκης Ο 27χρονος μέσος παρουσιάστηκε από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ
«Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στον ΠΑΟΚ μετά από δέκα χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τον προπονητή της ομάδας που με έφεραν πίσω, στο σύλλογο που έκανα τα πρώτα επαγγελματικά βήματά μου. Μέσα από σκληρή δουλειά πιστεύω να υλοποιήσουμε τους στόχους μας Οταν φεύγεις από μία μεγάλη ομάδα, όπως είναι ο ΠΑΟΚ, σίγουρα στενοχωριέσαι. Δεν το έβαλα, όμως, κάτω. Ηθελα να επιστρέψω όπως κι έγινε. Δεν ξέρω αν είμαι το καλύτερο χαφ στην Ελλάδα, δεδομένο είναι πως υπάρχουν καλοί ποδοσφαιριστές. Δεν φοβάμαι τον ανταγωνισμό, το ξέρω ότι ο ΠΑΟΚ έχει καλούς παίκτες»
«ο τρόπος που με προσέγγισαν. Εδειξαν πόσο με ήθελαν. Αυτό με κέρδισε».
«θέλω να παίξω στην Εθνική»
«Σημαντικό είναι να πάμε βήμα-βήμα. Πέρυσι ο σύλλογος τερμάτισε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, στα πλέι οφ δεν πήγε τόσο καλά. Μπορούμε να έχουμε την ίδια πορεία με τη σεζόν που έφυγε, συνδυάζοντάς την και με ένα βήμα παραπάνω».
«Είναι γνωστό ότι ο κόσμος βοηθά συνέχεια»
«πριν από δέκα χρόνια με έφερε στον ΠΑΟΚ και τον ευχαριστώ γι΄αυτό. Τότε τα χρόνια ήταν διαφορετικά σε σχέση με τώρα. Τώρα η ομάδα είναι πιο οργανωμένη σε πολλά επίπεδα, αγωνιστικά και εξωαγωνιστικά. Ευχαριστώ φυσικά και τους δικούς μου ανθρώπους που είναι τόσα χρόνια δίπλα μου».
«Μόνο καλές στιγμές έχω να κρατήσω από τη Λάρισα. Περίμενα διαφορετική αντιμετώπιση από κάποιους φιλάθλους, όχι από όλους. Κάποιοι δεν καταλαβαίνουν. Η κατάκτηση του κυπέλλου και η πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου UEFA ήταν πολύ σημαντικές στιγμές».

paok-oxyro - Ο Θανάσης Παπάζογλου μίλησε στον
Extrasport και στην εκπομπή PΑΟΚ SUPPORTERS
''Όταν μου έκανε ο ΠΑΟΚ την πρόταση, δεν σκέφτηκα τόσο πολύ το οικονομικό, όσο το γεγονός ότι η προσέγγιση έγινε από ανθρώπους που γνωρίζουν ποδόσφαιρο και ξέρουν πολύ καλά τι σημαίνει για έναν ποδοσφαιριστή η καλή διάθεση και η ψυχολογία. Αυτό που θέλω τώρα είναι να τους δείξω ότι όλα αυτά έχουν αποτέλεσμα και θα το δείξω στο γήπεδο. Ο ΠΑΟΚ τερμάτισε δεύτερος στο πρωτάθλημα, προσπάθησε να κρατήσει τη θέση του και στα πλέι οφ, μπορεί να μην τα κατάφερε αλλά τον στόχο του τον πέτυχε. Η ομάδα θα αγωνιστεί στο Europa League, έχει κάνει πολύ καλή πορεία σε ολόκληρη τη σαιζόν και πέρα από αυτό, έχει αποκτήσει ένα μέγεθος στο πρωτάθλημα που το είχε, αλλά δεν ήταν το πραγματικό. Έχω παρακολουθήσει τα περισσότερα παιχνίδια του ΠΑΟΚ πέρυσι, γνωρίζω τι παίκτες έχει πάρει τώρα και θεωρώ πάρα πολύ καλό το γεγονός ότι είναι νεαροί αλλά έμπειροι, πέρα από όσους έχει και έχουν γράψει ιστορία στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο όπως ο Γκαρσία, ο Κοντρέρας και ο Κονσεϊσάο''.
''Στη Θεσσαλονίκη γεννήθηκα, στο ποδόσφαιρο μπήκα από πολύ μικρός, κάποια στιγμή βρέθηκα στην ακαδημία του Ντίνου Κούη, από εκεί φυσιολογικά στις ακαδημίες του Άρη, λόγω σωματικής διάπλασης είχα ταχύτερη εξέλιξη από τα άλλα παιδιά, έφτασα κάποια στιγμή να κάνω επαγγελματικό συμβόλαιο και τα υπόλοιπα τα ξέρουν όλοι. Στη νέα μου ομάδα, όσο έχω δεί, μπορώ να πω ότι μου αρέσουν πάρα πολύ ο Κοντρέρας και ο Βερόν, στη θέση που αγωνίζεται ο καθένας. Ο κόσμος είναι συνέχεια δίπλα στην ομάδα, δεν την άφησε ούτε στα δύσκολα χρόνια αλλά ούτε και τώρα, κάτι που σημαίνει ότι για κάθε ποδοσφαιριστή αυτό είναι ένα πολύ ισχυρό κίνητρο’’.
Θανάσης Παπάζογλου συνέντευξη στο NOVA SPORT FM
«Είναι απλά μια μετακίνηση από μία ομάδα σε μία άλλη. Σίγουρα, υπάρχει κόντρα, αλλά κοιτάω το επαγγελματικό κομμάτι. Βασικά εγώ πιστεύω ότι όλα ήταν θέμα της διοίκησης. Η αιτία που δεν έπαιζα ήταν η διοίκηση. Μου έκαναν προσφορά το προηγούμενο καλοκαίρι και δεν την δέχθηκα. Μου είπαν ότι θα με βάλουν στο “ψυγείο”. Δεν το δεχόμουν με τους όρους που μου πρότειναν. Στον Άρη δεν ήταν μόνο το χρηματικό, ήταν ολόκληρο το κλίμα της ομάδας ».
Η συνέχεια, αφορούσε στην αντιμετώπιση που έχουν οι Έλληνες και οι ξένοι παίκτες στον Άρη:

«Στον Άρη δεν τυγχάνουν της ίδιας αντιμετώπισης οι Έλληνες από τότε που είμαι επαγγελματίας. Πλέον, είμαι ποδοσφαιριστής άλλης ομάδας και δεν με ενδιαφέρει ο Άρης. Το προηγούμενο καλοκαίρι υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον από ομάδες του εξωτερικού. Ο Άρης δεν ήθελε να με δώσει σε μια ομάδα της Ιταλίας και έμεινα εκεί. Με προσέγγισε ο κ. Βρύζας και έτσι πήγα στον ΠΑΟΚ. Δεν υπήρξε τίποτα με την ΑΕΚ, παρά μόνο φημολογία».
Όσο για τον ΠΑΟΚ; Ο 21χρονος επιθετικός ανέφερε:

«Πιστεύω ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να κρατήσει την περσινή συνταγή και να καταφέρει να χτυπήσει τις ομάδες της Αθήνας. Αν κάνει κάτι τέτοιο μπορεί να χτυπήσει το Champions League και γιατί όχι την πρώτη θέση. Δεν νομίζω ότι πρέπει να αγχώνει ο ανταγωνισμός έναν ποδοσφαιριστή. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να επιζητάει, ώστε να γίνεται καλύτερη η ομάδα. Περίμενα από τον ΠΑΟΚ να χτυπήσει τα ντέρμπι. Το καλό ήταν ότι είχε μια σταθερή πορεία που του έδωσε τη δεύτερη θέση. Αν έπαιρνε τα ντέρμπι θα μπορούσε να μειώσει τη διαφορά από την πρώτη θέση ».

paok-oxyro - Συμφωνία με Dario Kresic και Θανάση Παπάζογλου
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι συμφώνησε με τον Κροάτη τερματοφύλακα Dario Kresic και τον διεθνή Έλληνα επιθετικό Θανάση Παπάζογλου για συνεργασία 4 ετών.
Ο Σλοβάκος τερματοφύλακας αγωνιζόταν μέχρι πρόσφατα στον Πανιώνιο και ο Έλληνας επιθετικός στον αρη. Ο 25χρονος πορτιέρο έπαιξε 21 φορές στο φετινό πρωτάθλημα με τη φανέλα των «κυανέρυθρων» και ο 21χρονος φορ αγωνίστηκε μόνο δύο φορές, έχοντας συνολικά 47 λεπτά συμμετοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου