16/6/09

oxyro N876



paok-oxyro - Ο Νϊκος Σταυρόπουλος μίλησε στον Extrasport

‘’Η κατάσταση είναι πραγματικά δύσκολη. Η αναξιοπιστία που έχει ο ΠΑΟΚ είναι τρομερή. Σαν ομάδα, το όνομα της είναι πολύ χαμηλά στην αγορά. Έχω μιλήσει με παίκτες και προπονητές και οι απαντήσεις που πήρα ήταν ‘’κόουτς, με όσα ακούγονται για τον ΠΑΟΚ, είναι καλύτερα για την καριέρα μας να πάμε σε μια μικρότερη ομάδα που θα μας πληρώνει και θα έχουμε χρόνο συμμετοχής’’. Είναι κίνητρο το όνομα και η ιστορία του συλλόγου, αλλά πλέον τα πράγματα είναι απόλυτα επαγγελματικά. Με αυτά τα δεδομένα, ο στόχος του ΠΑΟΚ είναι να δημιουργήσει μια ομάδα ανταγωνιστική, με παίκτες που θα αγωνίζονται για τη φανέλα και για μερικά χρήματα διότι δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Δεν λέμε ότι πρέπει να δημιουργηθεί μια ομάδα που θα κινδυνεύσει να υποβιβαστεί στην Α2. Έτσι όπως είναι η κατάσταση, ο ΠΑΟΚ θα κινηθεί σε αξιοπρεπές επίπεδο μέχρι τη στιγμή που θα αρχίσει η ανοδική πορεία. Αυτό που θέλω να πω στον κόσμο του ΠΑΟΚ είναι ότι αν αντιληφθώ ότι η κατάσταση στον σύλλογο φθείρεται εκ των έσω και υποσκάπτεται, θα τα πω και θα πάω σπίτι μου. Αυτή τη στιγμή, που κανείς δεν μπορεί να δεσμευθεί πως το μπάτζετ του ενός ή δυο εκατομμυρίων ευρώ θα τηρηθεί, τότε αναγκαστικά θα κινηθεί χαμηλότερα έτσι ώστε να μπορέσει πολύ γρήγορα να ανέβει και να ξαναπάρει τη θέση που του αρμόζει΄΄.
‘’Είμαστε η πλέον αναξιόπιστη ομάδα στην μπασκετική αγορά και το πολύ καλό όνομα που είχε στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, δεν υπάρχει. Ίσως αυτά να ακούγονται σκληρά, αλλά ξέρετε ότι εγώ προτιμώ να λεω αλήθειες παρά να ξεγελάω ανθρώπους. Αυτό που μπορώ να διασφαλίσω είναι ότι αν μπουν στον ΠΑΟΚ 900.000 ευρώ για παράδειγμα, θα πάνε στην ομάδα και αν είναι περισσότερα, θα δοθούν για να εξοφληθούν λίγα χρέη.
‘’Με αυτή τη φανέλα έχω παλέψει, έχω κερδίσει, έχω χάσει, έχω πονέσει, έχω χαρεί. Με όλα αυτά που έχω ζήσει με τον ΠΑΟΚ, από την στιγμή που ο σύλλογος με κάλεσε δεν υπήρχε περίπτωση να αρνηθώ. Το ίδιο λεω εγώ τώρα σε όλους τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ : ελάτε όλοι μαζί να βοηθήσουμε την ομάδα, να πατήσει στα πόδια της, να σταθεί πάλι όρθια και να είναι αντάξια του παρελθόντος της. Είναι γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ μας έχει πληγώσει όλους εδώ και πολλά χρόνια. Δεν πήγαινα στο γήπεδο παρά μόνο τα τελευταία χρόνια κι αυτό μόνο όταν μου το ζητούσε ο γιος μου. Είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς πόσο ενοχλεί όλους εμάς που ζήσαμε τα χρόνια της δόξας να βλέπουμε αυτή την κατάντια. Ας μην ξεγελιέται όμως κανείς. Ο ΠΑΟΚ έχει το παρελθόν που έχει όχι επειδή προσπαθήσαμε εμείς, αλλά επειδή είχε δίπλα του χιλιάδες ανθρώπων που πλήρωσαν, πολέμησαν, χάρηκαν, ταξίδεψαν χιλιάδες χιλιόμετρα και τελικά, έχτισαν αυτή την ιστορία που έγραψε ο ΠΑΟΚ στο ελληνικό μπάσκετ’’

paok-oxyro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου