22/6/09

oxyro N881


Η Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. ανακοίνωσε την Τετάρτη.24.Ιουνίου.2009 στις 12 το μεσημέρι τον Dario Kresic στο γήπεδο της Τούμπας.
Dario Kresic
«Κάθε φορά που έπαιζα με τον Πανιώνιο σε αυτό το γήπεδο πάντα μου έκανε εντύπωση η ατμόσφαιρα των οπαδών και πάντα είχα ως όνειρο να αγωνιστώ για αυτούς. Όσο για την απόφασή μου, είχε να κάνει με το επίπεδο και τη σοβαρότητα που είδα ότι υπάρχει στον ΠΑΟΚ», είπε αρχικά και πρόσθεσε:«Καταλαβαίνω ότι ο ΠΑΟΚ είναι πολύ μεγαλύτερη ομάδα. Θα πρέπει να βλέπουμε όμως το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, γιατί το ποδόσφαιρο παραμένει το ίδιο όπως και η μπάλα. Είμαι παίκτης που μου αρέσει να βλέπω το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Θα πρέπει να κυνηγάμε τους τρεις βαθμούς σε κάθε παιχνίδι και αν το κάνουμε αυτό τότε μπορούμε να πετύχουμε κάτι το εξαιρετικό. Είμαι πάντα έτοιμος γι αυτό. Μου αρέσει να έχω έναν συναγωνιστή για μία θέση στην ενδεκάδα, αλλά είμαι πάντα έτοιμος για αυτό. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι νιώθω πολύ ευχαριστημένος και χαρούμενος και να τους πω ότι θα δώσουμε τα πάντα για να φθάσουμε σε κάτι εξαιρετικό».

Γιώργος Φωτάκης μίλησε στην εκπομπή PAOK SUPPORTERS στον Extrasport
''Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα μετά από 10 χρόνια. Πιστεύω ότι τα πράγματα θα είναι εντελώς διαφορετικά αυτή την περίοδο, τότε ήταν αλλιώτικα. Ο Μπάγεβιτς είχε πει να πάω δανεικός για ένα χρόνο και την επόμενη χρονιά θα γύριζα στον ΠΑΟΚ. Δεν ξέρω όμως και εγώ πως βρέθηκα στο Αιγάλεω ως ελεύθερος. Πάντως και το Αιγάλεω μου έκανε καλό γιατί έπαιξα ποδόσφαιρο και κατάφερα να δείξω κάποια στοιχεία από την αξία μου.
Με τον Ζήση Βρύζα ήμασταν συμπαίκτες πριν από 10 χρόνια. Τον γνωρίζω αρκετά καλά. Ο ΠΑΟΚ είναι μία νέα προοπτική στην καριέρα μου. Θα πρέπει να κοιτάξουμε ένα προς ένα στόχο ξεχωριστά. Και το πιο βασικό θα είναι να προσπαθήσουμε να μπούμε στους ομίλους του αναβαθμισμένου κυπέλλου ΟΥΕΦΑ. Θα συμφωνήσω με τον πρόεδρο που είπε ότι η ομάδα πήγε πολύ καλά πέρυσι. Θέλω να πιστεύω ότι θα κάνουμε κάτι καλύτερο την νέα σεζόν. Να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω σε σχέση με την περσινή σεζόν και να διεκδικήσουμε, εφόσον το φέρουν οι συνθήκες ακόμη και τον τίτλο. Πάντως η συμμετοχή στους ομίλους του ΟΥΕΦΑ είναι ένας βασικός στόχος. Μέσα από την σκληρή και ομαδική δουλειά θα πραγματοποιήσουμε τις φιλοδοξίες μας.
Γνωρίζω πολύ καλά που έρχομαι. Θέλω να πιστεύω ότι θα μπορέσω να καθιερωθώ σε ένα μεγάλο σύλλογο όπως είναι ο ΠΑΟΚ. Κάποια στιγμή θα ήθελα να χτυπήσω την πόρτα της Εθνικής. Και μακάρι να τα καταφέρω. Το κυριότερο όμως που θέλω είναι να προσφέρω στην ομάδα μου και να βοηθήσω στην νέα προσπάθεια που γίνονται. Είναι πολύ καλό να γίνονται μεταγραφές ουσίας. Ο ΠΑΟΚ ήταν η ομάδα που έκανα τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα. Πίστευα ότι θα ήταν δύσκολο, να επιστρέψω όμως μετά από 10 χρόνια γύρισα στην ομάδα που αγάπησα και την έχω στην καρδιά μου. Πιστεύω ότι με όλα τα παιδιά θα ταιριάζω και δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Στην πρώτη προπόνηση θα είμαι παρών και ανυπομονώ. Αυτή την στιγμή είμαι στην ιδιαίτερη πατρίδα μου στην Καλαμάτα και την Κυριακή θα αναχωρήσουμε για να έρθουμε στη Θεσσαλονίκη.
Θα κάνουμε ότι είναι δυνατό για να τους κάνουμε χαρούμενους τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ αυτή την χρονιά. Αρχής γενομένης από το πρώτο παιχνίδι στο κύπελλο ΟΥΕΦΑ. Έχουμε ένα μήνα για το πρώτο παιχνίδι. Δεν έχω συνεργαστεί ξανά με τον κύριο Σάντος, όμως ανυπομονώ να αρχίσω την προετοιμασία μαζί του και με τους υπόλοιπους παίκτες και να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας”.

O Λούσιο Φιλομένο στην εφημερίδα Sportday
"Χαίρομαι πραγματικά που θα συνεχίσω την καριέρα μου σε μια μεγάλη ομάδα όπως είναι ο ΠΑΟΚ. Αυτός ήταν και ο στόχος μου εξάλλου. Από εδώ και πέρα, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα. Δεν θα πω εγώ ότι θα πάρουμε το πρωτάθλημα ή το Κύπελλο ή θα βγούμε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια. Δεν μπορώ να δώσω τέτοιες υποσχέσεις. Το μόνο που λέω είναι ότι θα δουλέψω πάρα πολύ και θα προσπαθήσω μαζί με τους συμπαίκτες μου να φθάσουμε τον ΠΑΟΚ όσο γίνεται ψηλότερα.
Η ομάδα εξαρτάται από την απόδοση πολλών παικτών και όχι ενός. Γι’ αυτό που χαίρομαι είναι ότι θα παίξω στη Θεσσαλονίκη και στην Τούμπα που θυμίζει περισσότερο από κάθε άλλο γήπεδο την ατμόσφαιρα που δημιουργείται και εδώ στην Αργεντινή. Ένιωθα παράξενα όταν έπαιζα σε αυτό το γήπεδο και τώρα ανυπομονώ να έρθω εκεί και να ξεκινήσω τη δουλειά με την ομάδα",

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...