16/6/09

oxyro N877


ΘΥΜΑΣΑΙ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΤΟ ΣΣΣΣΤ ΣΤΗΝ Θ.4 Η ΞΕΧΑΣΕΣ.....????
ΤΟ ΠΕΝΑΛΤΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΣΤΟ ΟΑΚΑ...????
ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ.......????
paok-oxyro



paok-oxyro - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΚΥΡΤΣΟ
Δεν είχε περάσει ούτε ένα πεντάλεπτο από την στιγμή που καθίσαμε στο ίδιο τραπέζι. Ένα μικρό παιδί, ήταν δεν ήταν 15 ετών τον πλησίασε σχεδόν διστακτικά. «Θα μου υπογράψετε ένα αυτόγραφο» είπε ντροπαλός. Ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης του χάρισε μία προσωπική αφιέρωση με την υπογραφή του και με ένα χαμόγελο σα να του έδωσε λίγο παραπάνω θάρρος. «Άντε γύρνα στον ΠΑΟΚ» είπε με μία σχετική αθωότητα ο πιτσιρικάς λίγο πριν μας αφήσει για να επιδείξει την… αφιέρωση στους φίλους του που τον περίμεναν παρακάτω. Ο Σαλπιγγίδης απλώς χαμογέλασε. Τρία χρόνια πέρασαν και όμως, ένα μικρό παιδί ανέδειξε ένα θέμα που πλανάται σχεδόν μόνιμα στην ατμόσφαιρα της Θεσσαλονίκης. Είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις στον πλανήτη. Ένας ποδοσφαιριστής φεύγει από μία ομάδα και τόσο καιρό μετά γίνεται ακόμη τόση κουβέντα γι΄ αυτό. Αν είχε δίκαιο που έφυγε, αν είναι σωστό να αποδοκιμάζεται, αν θα επιστρέψει, πως θα αντιδράσει ο κόσμος αν επιστρέψει… και όλα όσα ακούμε καθημερινά σε ραδιόφωνα. Ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης έμοιαζε «σκασμένος». Καιρό τώρα. Ήθελε να μιλήσει, να εξηγήσει, να απαντήσει. Η συζήτηση μαζί του ήταν αποκαλυπτική και συνάμα απολαυστική. Ένας ποδοσφαιριστής που έχει να πει τόσα πολλά… «Ίσως τώρα κάποιοι καταλάβουν» μου είπε λίγο πριν αποχωρήσει. Το σίγουρο είναι ότι ο Σαλπιγγίδης, ήρεμος και απαλλαγμένος από κάθε άγχος λόγω… διακοπών, ήταν ίσως πιο αυθεντικός από ποτέ. Το μοναδικό μειονέκτημα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η εικόνα. Γιατί το πρόσωπο του Δημήτρη Σαλπιγγίδη σχεδόν σε κάθε ερώτηση μπορούσε να «γράψει» χίλιες λέξεις.
- Δημήτρη νιώθεις λίγο «ξένος» πλέον σε αυτήν την πόλη;
«Ξένος; Καθόλου. Εδώ γεννήθηκα, εδώ μεγάλωσα, εδώ βρίσκονται άνρωποι που αγαπώ. Οι γονείς μου, οι παιδικοί μου φίλοι… Καθόλου φιλοξενούμενος δεν νιώθω. Ποτέ δεν θα μπορούσα να νιώσω έτσι για την Θεσσαλονίκη. Κάθε άλλο. Νιώθω ότι έρχομαι στο σπίτι μου. Είμαι δεμένος με πολλά πράγματα εδώ».-
Έχεις εξηγήσει τον λόγο για τον οποίο γίνεται τόση κουβέντα για σένα, τρία χρόνια μετά την αποχώρηση σου από τον ΠΑΟΚ;
«Η εξήγηση είναι ότι είμαι ένα παιδί από την Θεσσαλονίκη. Προέρχομαι από τα σπλάχνα του ΠΑΟΚ, έπαιξα εδώ, με αγάπησε ο κόσμος και έφυγα για κάποια άλλη ομάδα. Ήταν ο τρόπος που πέρασε από κάποιους το όλο θέμα. Ποτέ δεν ειπώθηκε η πραγματική αλήθεια. Όλα αυτά δημιούργησαν πολλές αντιδράσεις και συζητήσεις μέχρι και σήμερα».
- Η άφιξη σου στην Τούμπα συνήθως συνοδεύεται με αποδοκιμασίες. Σε ενοχλούν φαντάζομαι.
«Με ενοχλούν σαν άνθρωπο. Έχω δύο πλευρές. Από την μία είμαι συναισθηματικός τύπος και με ενοχλούν όλα αυτά που ακούω. Από την άλλη όμως σκέφτομαι ότι και εγώ αν ήμουν στην κερκίδα ίσως έτσι να αντιδρούσα! Το δικαιολογώ δηλαδή όλο αυτό. Υπήρξε πολύ αγάπη προς το πρόσωπο μου και από την στιγμή που με βλέπουν με άλλη φανέλα είναι λογικό ίσως να αντιδρούν. Ακόμη κι αν κάποιοι εκτιμούν τα όσα πρόσφερα σαν ποδοσφαιριστή ή σαν άνθρωπος, από την στιγμή που μπαίνουν στο γήπεδο είναι φυσιολογικό να αντιδρούν έτσι. Το γήπεδο άλλωστε είναι ένας χώρος που όλα επιτρέπονται. Ο κόσμος συχνά ξεθυμαίνει εκεί».
- Υπάρχει μεγάλη μερίδα του κόσμου που σε κατηγορεί ότι πήρες τα 300.000 Ευρώ που μάζεψε και… έφυγες με μεταγραφή για τον Παναθηναϊκό.
«Σε αυτό το θέμα είμαι κατηγορηματικός. Ποτέ δεν πήρα τα χρήματα του λαού. Όποιος θέλει το πιστεύει και όποιος δεν θέλει δεν το πιστεύει. Δεν συνέβη ποτέ αυτό. Το έχω πει κι άλλες φορές. Όποιοι συνεχίζουν να το διαδίδουν αυτό καλό θα είναι να πληροφορηθούν τι λέει και ο ίδιος ο πρωταγωνιστής. Την περίοδο που ο κόσμος μάζευε χρήματα, εγώ ήμουν ήδη πληρωμένος. Έναν μήνα πριν είχα πληρωθεί. Μάλιστα τα χρήματα αυτά είχαν βρεθεί σε μία νύχτα. Είχα καταθέσει προσφυγή για να εξασφαλίσω τα χρήματα μου και να ενεργοποιηθούν κάποιοι παράγοντες. Σε δέκα ημέρες έληγε η προθεσμία. Τις εννέα τσακωνόταν ο κ. Σαββίδης και ο κ. Καμπάνης για το ποίος θα με πληρώσει! Την τελευταία μέρα τελικά δέχθηκα μία επιταγή από χρήματα που συγκέντρωσαν τέσσερις – πέντε άνθρωποι, γνωστοί ΠΑΟΚτσήδες και το θέμα έληξε εκεί. Όταν λοιπόν ο κόσμος μάζευε χρήματα, ο Δημήτρης ήταν ήδη πληρωμένος. Πέρασε πολύ λάθος αυτό. Τώρα το γιατί κάποιοι ήθελαν να το περάσουν έτσι… οι απαντήσεις είναι μάλλον εύκολες».
«Θα έπαιρνα περισσότερα χρήματα ως ελεύθερος»
- Μπορούσες να μην δεχθείς την επιταγή και να μείνεις ελεύθερος;
«Ήταν εύκολο αυτό. Μπορούσα να κλείσω το κινητό μου τηλέφωνο και να… έκανα ότι δεν ξέρω τίποτα».
- Είχες προτάσεις από ομάδες που σε παρότρυναν να μείνεις ελεύθερος;
«Ναι. Υπήρχε μάλιστα έτοιμη πρόταση από μία άλλη ομάδα, που μου πρόσφερε περισσότερα χρήματα αν πήγαινα σαν ελεύθερος. Μου έδιναν πολλά λεφτά μάλιστα σαν πριμ υπογραφής. Εγώ όμως είχα πει στον μάνατζερ μου ότι θέλω να μείνω στον ΠΑΟΚ. Δεν ήθελα να φύγω έτσι αν έφευγα τελικά. Ουσιαστικά έκοψα χρήματα από εμένα για να πάρει και ο ΠΑΟΚ από την μεταγραφή μου όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα. Πως γίνεται λοιπόν ένας ευρωλιγούρης, όπως με χαρακτήρισαν κάποιοι, να κόβει χρήματα από τον εαυτό του για να βοηθήσει την ομάδα του; Είχα δείξει ότι ήθελα να μείνω. Ξεκινήσαμε κανονικά προετοιμασία και εγώ ήμουν ο μοναδικός πληρωμένος. Τότε είχε έρθει ο κ. Γούμενος και μου είπε κάποια πράγματα. Τότε πήρα την απόφαση να φύγω. Αύγουστο δηλαδή».
«Το μόνο που δεν με ενδιέφερε ήταν… ο κ. Γούμενος»
- Μου δίνεις μία καλή πάσα. Ο κόσμος σε κατηγορεί ότι λειτούργησες ως ασπίδα του Γιάννη Γούμενου εκείνο το διάστημα. Του έδωσες παράταση στην θητεία του.
«Πάμε και σ΄ αυτό. Εμένα το μόνο που δεν με ενδιέφερε ήταν ο κ. Γούμενος. Κανένας αθλητής δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει σε μία ομάδα, γνωρίζοντας ότι όλοι οι συμπαίκτες του είναι απλήρωτοι και αυτός μοναδικός πληρωμένος. Ήταν οι χειρότερες συνθήκες. Μου είχε τηλεφωνήσει λοιπόν στα μέσα Αυγούστου ο κ. Γούμενος και μου είχε πει ότι έχω ένα πολύ «βαρύ» συμβόλαιο. Ότι θα αναγκαστεί να πληρώνει μόνο εμένα γιατί μόνο από εμένα μπορούσε να πάρει χρήματα σε ενδεχόμενο πώλησης. Μου είχε πει χαρακτηριστικά ότι είμαι βάρος για τον ΠΑΟΚ κι ότι αν φύγω θα βγει ο ΠΑΟΚ από το αδιέξοδο! Δεν ξέρω ποίος ποδοσφαιριστής μπορούσε να λειτουργήσει κάτω από αυτές τις συνθήκες μέσα στα αποδυτήρια. Ουσιαστικά τότε με όσα μου είχε πει, μου έδειξε την πόρτα της εξόδου».
- Δεν σκέφτηκες όμως ότι έτσι θα έδινες και στον ίδιο στήριγμα; Ίσως μπορούσαν τα πράγματα να αλλάξουν πιο σύντομα αν δεν έμπαιναν τότε εκείνα τα χρήματα στην ΠΑΕ.
«Φυσικά και το είχα σκεφτεί. Όμως και ο κ. Γούμενος μου έλεγε τότε ότι παρότι μπήκε προσωρινή διοίκηση, παρότι υπήρξε κατάληψη στα γραφεία… πάλι αυτός ήταν εκεί. Συνεπώς δεν είχε βρεθεί μία λύση. Πως θα μπορούσα λοιπόν εγώ να ήμουν σίγουρος ότι θα φύγει; Η ιστορία έγραψε άλλωστε το πότε έφυγε. Πως μπορούν να λένε ότι εγώ ήμουν σωσίβιο του Γούμενου; Το μόνο που σκέφτηκα ήταν να λειτουργήσω θετικά για τον ΠΑΟΚ και τους συμπαίκτες μου».
- Είχαν ακουστεί πολλά πάντως για εκείνα τα χρήματα της μεταγραφής σου.
«Εγώ ξέρω ότι πήρε χρήματα ο ΠΑΟΚ από την μεταγραφή μου στον Παναθηναϊκό. Μπορούσα όπως προανέφερα να είχα φύγει ελεύθερος όμως ήθελα να πάρει χρήματα κι ο ΠΑΟΚ. Δική μου δουλειά δεν ήταν να ξέρω που θα πάνε αυτά. Αυτό που θυμάμαι χαρακτηριστικά πάντως είναι ότι την επόμενη μέρα, με πήραν τηλέφωνο ο Βαγγελής και ο Χασιώτης κι αφού μου ευχήθηκαν για καλή πορεία, μου είπαν ότι είχαν πληρωθεί όλοι οι παίκτες. Τουλάχιστον είχε λυθεί ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα το οποίο ζούσα κι εγώ στα αποδυτήρια».
«Μου είπαν ότι θα με απαγάγουν»!
- Όταν ολοκληρώθηκε η μεταγραφή σου, είχαν ταξιδέψει κάποιοι οπαδοί του ΠΑΟΚ μέχρι την Αθήνα για να σε συναντήσουν στο αεροδρόμιο. Τους απέφυγες. Γιατί;
«Ενώ όλα είχαν τελειώσει και ενώ ήμουν στο Μάντσεστερ με την εθνική, απ΄ όπου θα «πετούσα» για Αθήνα, δέχθηκα ένα τηλεφώνημα στις 12 το βράδυ. Ήταν ένας φίλαθλος του ΠΑΟΚ που δεν γνώριζα. Ενώ ήξερα πολλούς, αυτόν δεν τον γνώριζα. Την επόμενη μέρα τελείωναν οι μεταγραφές και ο συγκεκριμένος μου είπε ότι θα έρθουν να με απαγάγουν από το αεροδρόμιο. Φαντάσου τώρα να ακούς κάτι τέτοιο μετά από μία μέρα που η πίεση ήταν μεγάλη και φυσικά είχα πάρει την απόφαση να φύγω. Καταλαβαίνεις ότι έχει ολοκληρωθεί ένας κύκλος. Δεν θα μπορούσα να βγω έξω λοιπόν. Κανένα πρόβλημα δεν είχα φυσικά με κάποια από τα παιδιά. Όταν όμως σου τηλεφωνούν και σου λένε ότι θα σε απαγάγουν, όποιος κι αν ήταν αυτός που με πήρε νομίζω ότι ήταν λογικό να μην έβγαινα έξω. Φοβήθηκα… κανείς δεν θα το έκανε πιστεύω».
«Ποτέ δεν ζήτησα την μπάλα για το πέναλτι»
- Πρώτο ματς σαν αντίπαλος του ΠΑΟΚ και εκτελείς το πέναλτι για το 2-0. Γιατί εσύ; Την στιγμή που έχει γίνει ότι έχει γίνει.
«Καταρχήν ποτέ δεν ζήτησα την μπάλα για να εκτελέσω το πέναλτι. Αυτό ήταν ένα ψέμα που ειπώθηκε ακόμη και από κάποιους δημοσιογράφους. Είχε ξεκαθαριστεί από τον τότε προπονητή ότι τα πέναλτι τα εκτελούν ο Παπαδόπουλος και εγώ. Πήγα να πω «καλή επιτυχία» στον Παπαδόπουλο. Μου είπε να το εκτελέσω εγώ. Τα υπόλοιπα είναι αυτονόητα».
- Επιμένω… μπορούσες να το αποφύγεις ίσως.
«Δεν γίνεται αυτό. Είμαι επαγγελματίας. Μία ομάδα επένδυσε σε εμένα. Αυτά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν. Τόση κουβέντα γι΄ αυτό; Το θεωρώ παραλογισμό».
«Μετάνιωσα που έκανα κακό στον εαυτό μου»
- Πάντως μία πρώτη κόντρα είχε έρθει με εκείνη την χειρονομία στον αγώνα με την Ξάνθη. Μετάνιωσες που υπέδειξες την σιωπή σε εκείνο τον αγώνα;
«Μετάνιωσα που έκανα κακό στον εαυτό μου. Επειδή λειτουργώ αυθόρμητα σαν άνθρωπος. Δεν προσποιούμαι και βγήκα μπροστά σε αυτήν την περίπτωση. Η χειρονομία απευθυνόταν σε μία μερίδα του κόσμου που μας έβριζε από την προθέρμανση. Πάλι όμως κάποιοι το γενικοποίησαν. Εγώ ποτέ δεν έκανα αυτή την κίνηση για τον λαό του ΠΑΟΚ ή για την Θύρα – 4. Το είπα και τότε όμως δεν έδωσαν σημασία σε όσα έλεγα εγώ. Γι΄ αυτό έπρεπε να το είχα «πνίξει». Να μην έκανα τίποτα. Γι΄ αυτό σου είπα… κακό στον εαυτό μου έκανα. Αυτοί που θέλουν να δημιουργήσουν πρόβλημα ακούνε αυτούς που θέλουν και όχι τον πρωταγωνιστή της ιστορίας».
- Πρόσφατα είχε γίνει και ένα επεισόδιο. Θέλεις να μου πεις κάτι γι΄ αυτό;
«Στον τόπο σου δεν Αγιάζεις λέει ο κόσμος και έτσι είναι. Ακόμη και όταν έπαιζα στον ΠΑΟΚ είχα προβλήματα στην περιοχή μου μετά από κάποιες ήττες. Αυτά τα παιδιά δημιούργησαν αυτό το επεισόδιο γιατί πίστευαν ότι εγώ πήρα λεφτά του λαού και έφυγα. Συζήτησα μαζί τους και κατάλαβαν κάποια πράγματα».
«Δεν φανταζόμουν ότι θα ειπωθούν τόσα ψέματα»
- Δημήτρη γιατί δεν έβγαινες να τα πεις εξαρχής αυτά που μας λες σήμερα;
«Γιατί φεύγοντας από τον ΠΑΟΚ είχα ήσυχη την συνείδηση μου. Ήξερα ότι είχα βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και έκανα το επόμενο βήμα. Δεν φανταζόμουν αυτά τα αίσχη που θα ακολουθούσαν με όσα είπαν κάποιοι. Οι καταστάσεις είχαν δρομολογηθεί. Ήμουν παίκτης του Παναθηναϊκού πλέον και δεν ήταν δυνατό να βγαίνω και να λέω για τον ΠΑΟΚ. Ομολογώ όμως ότι δεν περίμενα ότι θα ειπωθούν τόσα ψέματα».
- Μετάνιωσες για κάτι;
«Δεν μετάνιωσα για τίποτα. Απλώς λυπάμαι για την λάσπη που έφαγα από κάποιους που ήθελα να αποφύγουν τα βέλη. Είναι ευθυνόφοβοι ορισμένοι από αυτούς που με κατηγόρησαν. Δεν έχουν μπει στην διαδικασία να σκεφτούν ότι πρόσφερα πέντε χρόνια. Η ομάδα πήρε χρήματα από την μεταγραφή μου. Στο φινάλε… μόνο ποδόσφαιρο παίζουμε και τίποτα παραπάνω. Φταίει δηλαδή ένας ποδοσφαιριστής που φεύγει τίμια από μία ομάδα με χίλια προβλήματα και πήγε σε μία άλλη που του πρόσφερε προοπτικές και δεν αντιμετώπιζε προβλήματα; Αν το σκεφτούν λογικά αυτοί που με κατηγορούν, ίσως να πάψουν να το κάνουν.
«Ο Ζαγοράκης έβαλε τον ΠΑΟΚ σε σωστό δρόμο»
Ως αντίπαλος πλέον, ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης καταγράφει τα όσα συμβαίνουν στην ομάδα του ΠΑΟΚ. Ο έλληνας επιθετικός, σχολιάζοντας την πορεία του Θοδωρή Ζαγοράκη σε αυτήν την διετία που βρίσκεται στον προεδρικό θώκο του δικεφάλου λέει: «Έχουν γίνει πολύ σημαντικά βήματα αναμφίβολα. Ο Ζαγοράκης έβαλε τον ΠΑΟΚ στον σωστό δρόμο. Η φετινή πορεία είναι από μόνη της μία απάντηση».
- Είχατε συζητήσει καθόλου με τον Θοδωρή Ζαγοράκη πριν αποχωρήσεις;
«Όταν έφυγα από την ομάδα ο Ζαγοράκης ήταν συμπαίκτης μου. Δεν είχαμε κάνει συγκεκριμένη κουβέντα όμως ο Ζαγοράκης είναι άνθρωπος του χώρου και καταλαβαίνει. Κανένας άνθρωπος του χώρου και κανείς νοήμων γενικά άνθρωπος δεν θα μου έδινε άδικο με ότι συνέβαινε εκείνη την εποχή. Που έφυγα δηλαδή από τον ΠΑΟΚ των πολλών προβλημάτων για να πάω στα 25 μου στον Παναθηναϊκό. Κι όχι μάλιστα ως ελεύθερος αλλά με μεταγραφή».
- Αιωρείται γενικά στην ατμόσφαιρα μία φημολογία επιστροφής στον ΠΑΟΚ.
«Σε αυτόν τον χώρο ακούγονται τόσα καθημερινά που ποτέ δεν ξέρεις τι να πρωτοαπαντήσεις. Δεν μπορώ να περιοριστώ σε καφενειακές συζητήσεις. Έχω έναν χρόνο ακόμη συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό και εκεί σταματούν όλα».
- Θα το σκεφτόσουν ποτέ να επιστρέψεις; Υποθετική ερώτηση
«Δεν μπορώ να το γνωρίζω τώρα αυτό. Είναι πολύ υποθετικό. Δεν ξέρω τι μπορεί να μου επιφυλάσσει το μέλλον. Εγώ αυτό που θέλω είναι να είμαι υγιής και να αισθάνομαι όμορφα όπου κι αν βρίσκομαι».
- Ίσως υπάρξει πάντως κόσμος που θα πει ότι θέλεις με την συνέντευξη αυτή να ρίξεις γέφυρες για τον ΠΑΟΚ. Τι θα απαντούσες;
«Έχω δώσει και παλαιότερα κάποιες απαντήσεις για τα θέματα αυτά. Δεν είναι η πρώτη φορά. Όμως δεν έχω σκοπό να ρίξω γέφυρες όπως ίσως πούνε. Πάντα λειτουργώ όπως αισθάνομαι. Πολλοί μπορούν να πούνε ότι δεν ισχύουν όσα λέω. Ότι δεν έγιναν έτσι τα πράγματα. Εγώ απλώς έδωσα κάποιες απαντήσεις σε όσα λέγονται καιρό τώρα».
«Το συναίσθημα δεν αλλάζει»
Λίγο μετά την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό, ο Δημήτρης Σσλπιγγίδης φιλοξενήθηκε στο Pao News. Σε μία μεγάλη συνέντευξη τότε, δεν είχε διστάσει να απαντήσει: «Ήμουν και θα είμαι ΠΑΟΚ» σε ερώτηση που του έγινε για την ομάδα που υποστηρίζει. Κάτι που δεν είναι απόλυτα συνηθισμένο βέβαια για παίκτη που έχει πάει σε άλλη ομάδα. Ο ίδιος λέει: «Πάντα λειτουργώ με το συναίσθημα. Όλοι υποστηρίζαμε κάποια ομάδα από μικροί. Τα συναισθήματα μου δεν αλλάζουν ότι κι αν γίνει. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν είμαι και επαγγελματίας και δεν προσπαθώ σε κάθε παιχνίδι με την ομάδα του Παναθηναϊκού. Αυτό το εκτιμά ο κόσμος του Παναθηναϊκού και με σέβεται. Ήμουν ειλικρινής απέναντι τους και αισθάνομαι όμορφα που το αναγνωρίζουν. Τους ευχαριστώ για τον τρόπο που με αντιμετωπίζουν και με εκτιμούν σαν άνθρωποι και σαν αθλητή».
- Ορισμένοι λένε ότι προσποιείσαι μη πανηγυρίζοντας τα γκολ εναντίον του ΠΑΟΚ.
«Αυτοί οι «ορισμένοι» με κατηγορούν για όλα. Εγώ λειτουργώ με το συναίσθημα. Αυτό επιτάσσει το συναίσθημα μου και δεν έχω να πω κάτι παραπάνω».
«Δεν έχω κάνει καμία συζήτηση για ανανέωση»
Το τελευταίο χρονικό διάστημα ακούγεται όλο και πιο έντονα ότι ο Παναθηναϊκός θα καλέσει τον διεθνή επιθετικό ώστε να επεκτείνει την συνεργασία μαζί του. Πάντως ο ίδιος ξεκαθαρίζει ότι: «Δεν με έχει φωνάξει κανείς μέχρι σήμερα. Δεν έχω κάνει καμία συζήτηση. Έχω έναν ακόμη χρόνο συμβόλαιο».
- Έχει προκύψει κάποιο ενδιαφέρον από ομάδα του εξωτερικού;
«Επίσημα τουλάχιστον απ΄ όσο γνωρίζω δεν έχει κατατεθεί κάποια πρόταση».
- Αν κατατεθεί; Σε ενδιαφέρει;
«Δεν μπαίνω σε αυτήν την διαδικασία. Αν κατατεθεί κάποια πρόταση, τότε θα το σκεφτώ».
- Ο Παναθηναϊκός γιατί έχασε φέτος το πρωτάθλημα;
«Μας έλειπε η σταθερότητα. Χάσαμε πολλούς βαθμούς από πιο αδύναμες ομάδες. Δεν βρίσκαμε επιθετικά λύσεις και χάναμε τσάμπα βαθμούς».
- Δεν βρίσκατε επιθετικά λύσεις; Ακούγεται σα να κατηγορείς… τον εαυτό σου.
«Όχι καμία σχέση, κανέναν δεν κατηγορώ. Δεν είναι συγκεκριμένο το πρόβλημα. Εξάλλου όλη η ομάδα σκοράρει και όλη η ομάδα δέχεται γκολ. Δεν έχει να κάνει με έναν παίκτη ή με κάποια γραμμή συγκεκριμένα».
- Την επόμενη σεζόν;
«Δεν μπορούμε να έχουμε κάποιον άλλον στόχο εκτός από το πρωτάθλημα. Αυτό θα επιδιώξουμε να πετύχουμε και φυσικά την είσοδο καταρχήν στους ομίλους και μία καλή πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ».
«Έχει δείξει χαρακτήρα η εθνική»
Το κομμάτι της εθνικής ομάδας είναι αναπόσπαστο πλέον από τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη. Συνεπώς η κουβέντα δεν θα μπορούσε και να μην επεκταθεί στην εθνική ομάδα: «Είμαστε το φαβορί πλέον όμως αναμφίβολα το πιο κρίσιμο βήμα είναι το Σεπτέμβριο όταν θα παίξουμε με την Ελβετία. Εκείνο το ματς θα είναι καθοριστικό. Πιστεύω όμως ότι θα τα καταφέρουμε. Η εθνική ομάδα έχει δείξει χαρακτήρα και σε δύσκολες στιγμές. Θεωρώ λοιπόν ότι κάτι ανάλογο θα δείξουμε και στο παιχνίδι με την Ελβετία και θα βρισκόμαστε ακόμη πιο κοντά στον στόχο που είναι το παγκόσμιο κύπελλο».
- Όνειρο για κάθε ποδοσφαιριστή
«Αναμφίβολα, όνειρο για κάθε ποδοσφαιριστή και φυσικά μακάρι να γίνει πραγματικότητα για όλα τα μέλη της εθνικής ομάδας. Θα είναι φανταστική εμπειρία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου