27/12/08

oxyro N746


ΑΠΟ paokbc
Johnsen: “Είμαι έτοιμος να βοηθήσω”
Ετοιμος να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ και να ενισχύσει την προσπάθεια της ομάδας ως το τέλος της αγωνιστικής περιόδου 2008-09 για την επίτευξη των στόχων της, δήλωσε ο Britton Johnsen, κατά την άφιξή του στη Θεσσαλονίκη, σήμερα το μεσημέρι. Ο Αμερικανός φόργουορντ, αμέσως μετά την άφιξή του, υποβλήθηκε σε ιατρικές εξετάσεις στο Ιατρικό Διαβαλκανικό Κέντρο της Θεσσαλονίκης, στη συνέχεια υπέγραψε το συμβόλαιό του με τον ΠΑΟΚ, ενώ το απόγευμα συμμετείχε για πρώτη φορά στην προπόνηση της ομάδας. “Είμαι λίγο κουρασμένος γιατί ήταν πολύ μεγάλο το ταξίδι που έκανα, αλλά αισθάνομαι ενθουσιασμένος που έρχομαι να παίξω και πάλι μπάσκετ στην Ελλάδα και σε μία μεγάλη ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ. Εμεινα αρκετό καιρό εκτός αγώνων, αλλά πιστεύω ότι είμαι έτοιμος να παίξω, ακόμη και σε ποσοστό 90-95%, γιατί όλο αυτό το διάστημα έκανα προπονήσεις με τους Utah Flash του NBDL, αλλά δεν ήθελα να υπογράψω συμβόλαιο για να έχω τη δυνατότητα να παίξω σε κάποια άλλη ομάδα”, είπε ο Britton Johnsen και πρόσθεσε: “Θυμάμαι αρκετά πράγματα από το Ελληνικό μπάσκετ από την θητεία μου στον Πανελλήνιο. Ξέρω πόσο σημαντικό είναι το μπάσκετ στην Ελλάδα και ειδικά σε αυτή την πόλη και ειλικρινά είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα. Και θα είμαι έτοιμος να προσφέρω σε όποια θέση και για ότι μου ζητηθεί από την ομάδα και τον προπονητή μου”. Μιλώντας για τους παίκτες και ειδικά για αυτούς με τους οποίους έχει παίξει στο παρελθόν, ο Britton Johnsen τόνισε: “Γνωρίζω πολύ καλά το Mulaomerovic. Ημασταν συμπαίκτες, είναι εξαιρετικός πασέρ και πολύ καλός παίκτης. Και με τον Gregory παίξαμε μαζί πριν από πολλά χρόνια σε ένα τουρνουά, ενώ ήμασταν αντίπαλοι και στο κολέγιο, και στη Γαλλία, αλλά και πέρσι το Τουρκικό πρωτάθλημα, ενώ γνωρίζω πολύ καλά και τον Tomasevic, με τον οποίο έχουμε παίξει αρκετές φορές αντίπαλοι”, ενώ αναφερόμενος στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, είπε: “Δεν είχα την ευκαιρία να παίξω σε αυτό το γήπεδο, αλλά ξέρω ότι ο κόσμος του ΠΑΟΚ είναι πολύ παθιασμένος με την ομάδα και αυτό με κάνει να νιώθω περισσότερο υπεύθυνος απέναντί τους για να γίνομαι καλύτερος και να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ την ομάδα”.

ΑΠΟ FC PAOK -Πρόσωπο της χρονιάς 2008
Μεγάλη μάχη έγινε για το ποιος θα αναδειχθεί σε πρόσωπο της χρονιάς για το 2008. Στην ψηφοφορία που διοργάνωσε το ΕΘΝΟΣΠΟΡ-ΝΕΤ συμμετείχαν 14.800 χρήστες και ο Θοδωρής Ζαγοράκης συγκέντρωσε 3.428 ψήφους, 114 περισσότερους από τον δεύτερο Δημήτρη Διαμαντίδη, ενώ τρίτη αναδείχθηκε η Πηγή Δεβετζή με 1.295 ψήφους.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας για το πρόσωπο της χρονιάς:
Θοδωρής Ζαγοράκης: 3.428 ψήφοι
Δημήτρης Διαμαντίδης: 3.314
Πηγή Δεβετζή: 1.295
Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς: 1.190
Ζέλικο Ομπράντοβιτς: 1.186
Παναγιώτης Γιαννάκης: 1.148
Αλέξανδρος Νικολαΐδης: 695
Χαράλαμπος Ταϊγανίδης: 587
Θοδωρής Παπαλουκάς: 358
Ντούσαν Μπάγεβιτς: 322
Ντέμης Νικολαΐδης: 308
Ότο Ρεχάγκελ: 279
Μάρκους Νίλσον: 242
Έβαλντ Λίνεν: 228
Βασίλης Γκαγκάτσης: 225

paok-oxyro - Ήρθε ο Σορλέν
H πρώτη μεταγραφή του ΠΑΟΚ ενόψει της μεταγραφικής περιόδου του Ιανουαρίου θα είναι όπως όλα δείχνουν ο Σορλέν καθώς υπάρχει συμφωνία τόσο με τον παίκτη όσο και με την Ρεν για δανεισμό του μέχρι το καλοκαίρι ενώ υπάρχει και οψιόν αγοράς του.
Σορλεν δηλώσεις
«Για μένα η παρουσία μου στον ΠΑΟΚ είναι μία πρόκληση. Έτσι το βλέπω και θέλω να κάνω μία νέα αρχή. Φρόντισα να συλλέξω πληροφορίες από το ίντερνετ. Γνωρίζω ότι βρίσκεται στην 2η θέση της βαθμολογίας του ελληνικού πρωταθλήματος και από την πλευρά μου θα προσπαθήσω να τον βοηθήσω να πετύχει τους στόχους του. Είναι η πρώτη φορά που μου δίνεται η ευκαιρία να παίξω εκτός Γαλλίας, αλλά δε φοβάμαι καθόλου. Ξέρω τι μπορώ να προσφέρω και θα προσπαθήσω για το καλύτερο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου