21/12/08

oxyro N744


Δήλωση Κώστα Βασιλειάδη
«Νιώθω την ανάγκη να πω δυο λόγια σχετικά με τις εξαιρετικά δύσκολες στιγμές που ζει ένας άνθρωπος που βοήθησε πριν από λίγους μήνες την ομάδα μου να βγει από το αδιέξοδο στο οποίο είχε βρεθεί τα προηγούμενα χρόνια, ο Πρόεδρος του ΠΑΟΚ, ο Δημήτρης ο Δρόσος. Γνωρίζουμε όλοι πως θα πρέπει να υποβληθεί σε μια πάρα πολύ λεπτή επέμβαση μέσα στις επόμενες μέρες και γι’ αυτό θα ήθελα να τον διαβεβαιώσω πως τον στηρίζουμε απόλυτα, τόσο εγώ, όσο και οι συμπαίκτες μου. Εμείς από την πλευρά μας υποσχόμαστε πως θα παραμείνουμε ενωμένοι, θα παραμείνουμε ομάδα και θα δώσουμε το 100%, ώστε στο τέλος της χρονιάς να έχουμε πετύχει αυτά που πίστεψε αυτός για μας πως μπορούμε να κάνουμε από την αρχή, αλλά κι αυτό που θέλουμε όλοι για τον ΠΑΟΚ. Σ’ αυτήν μας την προσπάθεια χρειαζόμαστε μόνο τη στήριξη και τη βοήθεια του κόσμου μας. Αυτό που ζητάμε είναι ο λαός του ΠΑΟΚ, που πίστεψε και στήριξε την προσπάθεια αυτή από την πρώτη στιγμή να μείνει μαζί μας και να μας δώσει τη δύναμη που χρειαζόμαστε μέσα στο γήπεδο. Εμείς θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να αποδείξουμε πως αξίζαμε αυτής της εμπιστοσύνης. Ευχόμαστε στον κ. Δρόσο να βγει γερός και δυνατός από αυτή την περιπέτεια της υγείας του και να επιστρέψει σύντομα κοντά μας, για να συνεχίσουμε μαζί αυτό που με τόσο μεράκι ξεκινήσαμε το περασμένο καλοκαίρι».

Κυκλοφόρησε το δέκατο φύλλο του "ΔΙΚΕΦΑΛΟΥ του ΒΟΡΡΑ",
Από το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου έχει τεθεί σε κυκλοφορία, στα περίπτερα της Μακεδονίας, της Θράκης, της Θεσσαλίας, των Ιωαννίνωνκαι του κέντρου της Αθήνας, (Ομόνοια και γύρω περιοχές),

Παραμένει σαν μεγαλομέτοχος
Τέλος στην αναταραχή που είχε δημιουργηθεί το προηγούμενο 24ωρο, έβαλε ο Δημήτρης Δρόσος μέσω της εκπροσώπου του. ο Δημήτρης Δρόσος παραμένει ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ, μέχρι το καλοκαίρι και ότι αποχωρεί μόνο από την προεδρία, λόγω των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει. Οπερ σημαίνει, πως μέχρι τη λήξη της φετινής χρονιάς όλες οι υποχρεώσεις της ομάδας θα πληρώνονται κανονικά

paok-oxyro - Ο Δημήτρης Δρόσος αποχώρησε από την προεδρία της ΚΑΕ ΠΑΟΚ
Δήλωση
O Θεός όταν μας βλέπει να σχεδιάζουμε το μέλλον γελάει...Δυστυχώς η πορεία της υγείας μου ΔΕΝ μου επιτρέπει σε καμιά περίπτωση, όσο και αν το θέλω να συνεχίσω να ηγούμαι μίας τόσο μεγάλης Ομάδας σαν τον ΠΑΟΚ.Σεβόμενος την ιστορία , τις απαιτήσεις αλλά και την λογική ότι κανένας δεν δικαιούται να κατέχει μια θέση στην οποία δεν μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως , και θέλοντας να προστατεύσω τον εαυτό μου αλλά ΚΥΡΙΩΣ την ομάδα από οποιονδήποτε θα θελήσει να εκμεταλλευτεί την αδυναμία μου να παρακολουθήσω από κοντά τα πράγματα κατά την διάρκεια της μακράς απουσίας μου στο εξωτερικό κατά τους επόμενους μήνες, είμαι αναγκασμένος να υποβάλω την παραίτησηή μου από την άκρως τιμητική θέση του προέδρου της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, κάτι που επίσης έκανα ήδη και όσον αφορά τη θέση του προέδρου του επιχειρηματικού ομίλου μου.Η μάχη που έχω να δώσω είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ και ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ και μου στερεί κάθε περιθώριο να δώσω στον κόσμο αυτό που είδε στο πρόσωπό μου και αυτό που αξίζει. …ΕΝΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΡΕΛΑ με αυτόν και θα δίνει το 101% για την ομάδα .Δυστυχώς για μένα, αν και είναι τεράστια η επιθυμία μου να ανταποκριθώ σε αυτό, η κατάσταση της υγειάς μου ,μου το απαγορεύει ρητά.Ο κύκλος μου στο ελληνικό μπασκετ κλείνει απότομα και οδυνηρά για μένα , ίσως στην αρχή του πιο όμορφου ταξιδιού από όσα έκανα. ΠΑΝΤΑ, σε όποια ομάδα και ήμουν έδινα το 100% αλλά τώρα στο ΠΑΟΚ συνειδητοποίησα πρώτη φορά στην ζωή μου ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΔΕΕΣ και ΚΟΣΜΟΣ που και αυτό ακόμα το ποσοστό είναι πολύ λίγο μπροστά σε αυτό που αξίζουν.ΠΟΤΕ στην ζωή μου δεν δήλωσα ότι γεννήθηκα οπαδός καμιάς από τις ομάδες που ηγήθηκα αλλά πλέον δηλώνω με τον πιο ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ότι θα πεθάνω οπαδός αυτής της ομάδας που με αγάπησε και την αγάπησα τόσο γρήγορα και τόσο έντονα . ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΟΚ και ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ !Ελπίζω ότι και οι πλέον κακοπροαίρετοι κριτές μου να σεβαστούν αυτήν μου την δήλωση και να ΜΗΝ με εμπλέξουν σε κανένα σενάριο και σε καμιά άλλη ιστορία που έχει να κάνει με οποιαδήποτε άλλη ομάδα και οποιαδήποτε άλλη εξήγηση .Αν δεν θέλουν να σεβαστούν τα όσα μέχρι σήμερα προσπάθησα να προσφέρω στο ελληνικό μπάσκετ, ας σεβαστούν το δικαίωμα που έχει κάθε άνθρωπος να δώσει την προσωπική του μάχη όσο το δυνατόν πιο ήρεμος.Μπορεί το χρονικό διάστημα που παρέμεινα πρόεδρος του ΠΑΟΚ να ήταν ελάχιστο, αλλά θεωρώ ότι έκανα πράγματα που δεν έχουν κάνει άλλοι που παρέμειναν χρόνια, με την έννοια ότι το καλοκαίρι φάνταζε θαύμα το να συνεχίσει αυτή η ομάδα χωρίς να υποστεί τον εξευτελισμό του υποβιβασμού σε κατηγορίες που δεν έχουν καμιά σχέση με την ιστορία της ομάδας.Σήμερα η ομάδα όχι μόνο δεν κινδυνεύει με διάλυση, αλλά με την βοήθεια του κόσμου, του κ Αμοιρίδη και τη δική μου, απέκτησε δυναμική ξανά, ένα αξιολογότατο ρόστερ και κυρίως έχει προγραμματίσει και ρυθμίσει πληγές και υποχρεώσεις χρόνων που έως σήμερα τηρούνται στο ακέραιο σε ένα τέτοιο χρονοδιάγραμμα που να είναι εφικτό από οποιονδήποτε σοβαρό επενδυτή όχι μόνο να τηρήσει, αλλά και να υλοποιήσει σε τέτοιο βαθμό που θα του επιτρέψει να δώσει στον κόσμο του ΠΑΟΚ αυτό που αξίζει …ΕΝΑΝ ΠΑΟΚ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ .Αυτό όμως που είναι πλέον ξεκάθαρο και το πιο σημαντικό όλων, είναι ότι πλέον ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ για να γίνουν όλα αυτά, κάτι που εγώ δεν είχα ποτέ.Είμαι περήφανος για όλα όσα έκανα, ακόμα και για τα όποια λάθη μου, μια και που έγιναν πάντα κάτω από πίεση χρόνου, και κυρίως ότι τα πάντα έγιναν με γνώμονα το καλό της ομάδας και ποτέ για κανένα προσωπικό όφελος.Επίσης είμαι περήφανος για το ότι η αγάπη και η στήριξη του κόσμου πήγε για πρώτη φορά μετά από χρόνια στην ομάδα και όχι στην τσέπη οποιουδήποτε παράγοντα!Λύση οριστική δυστυχώς δεν κατάφερα να δώσω, αλλά χρόνο, όραμα και βάσεις για μια τέτοια λύση σαφώς και εχουν μπει . Τώρα είναι στο χέρι του κόσμου να προστατεύσει όλα αυτά που έγιναν, αλλά είναι και η τελευταία αποστολή που έχω …ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΧΑΜΕΝΑ…Προβλήματα υπάρχουν και είναι αρκετά και σοβαρά αλλά η ομάδα και η προσπάθεια που ξεκίνησε θα προστατευτεί και θα συνεχίσει γιατί πλέον το ποτάμι ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ πίσω και οι βάσεις ΥΠΑΡΧΟΥΝ…Ο κόσμος πλέον οφείλει, και πιστεύω θα σταθεί ακόμα πιο κοντά σε αυτήν την ομάδα και θα της δώσει την δύναμη να συνεχίσει αναπληρώνοντας την δική μου απουσία. Τώρα τους χρειάζεται περισσότερο από ποτέ, και με αυτούς δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και κανένα !Κλείνοντας θέλω να θυμίσω στον κόσμο του ΠΑΟΚ που με αγάπησε και ενδιαφέρεται για μένα προσωπικά ότι το μότο αυτής της ομάδας είναι …ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ….και εγώ σαν μέλος αυτής της ομάδας στην αρχή αυτής της προσωπικής μου περιπέτειας το τηρώ στο ακέραιο …ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ και θα αντιμετωπίσω αυτά που έρχονται σαν γνήσιος ΠΑΟΚτσής ….ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΦΟΒΟΥ !
Μετά ΤιμήςΔΡΟΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου