2/8/13

oxyro N2.055




















 
Φιλικό παιχνίδι

ΠΑΟΚ - Εθνικός Γαζώρου - 2-0

Φιλική νίκη για τον ΠΑΟΚ στο γήπεδο της Τούμπας με 2-0 απέναντι στον Εθνικό Γαζώρου. Τα γκολ Δεληγιαννίδης και  Ολίσε.
Με 12 ράμματα αποχώρησε από το παιχνίδι ο Γιώργος Κατσικάς

Δημήτρης Πέλκας
«Θα μπορούσαμε να είχαμε προηγηθεί στο παιχνίδι με την Μέταλιστ. Θα είναι πολύ δύσκολο παιχνίδι, αλλά δεν τα παρατάμε. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και θα πάμε εκεί για να παλέψουμε γιατί μπορούμε να το κάνουμε, όσο δύσκολο κι αν είναι. Δεν πήγαμε τόσο καλά στο πρώτο ημίχρονο. Υπήρχε ο τραυματισμός, αρκετές καθυστερήσεις. Στο δεύτερο κάναμε αρκετά από αυτά που θέλει ο προπονητής. Βάλαμε δύο γκολ. Είναι το δεύτερο παιχνίδι φιλικό που παίζω, βρίσκομαι εδώ προσπαθώ να βγάλω αυτό που μου έχει πει ο προπονητής μου. Δεν ξέρω ποιος λέει για μένα ότι μπορεί να πάω δανεικός. Δεν έχω ακούσει κάτι. Ούτε από την διοίκηση μου έχουν πει κάτι. Αν μου το ζητήσει ο προπονητής μου δεν θα έχω πρόβλημα αλλά πιστεύω ότι θα είμαι εδώ, αυτό μου έχει ο προπονητής, απλά εγώ με τον Κωνσταντινίδη αργήσαμε να μπούμε στην ομάδα και θέλουμε λίγο χρόνο».

Δημήτρης Πόποβιτς 
«Καμιά φορά το παιχνίδι δεν βγαίνει όπως το θέλεις. Εμείς αλλάξαμε αρκετά την απόδοσή μας στο δεύτερο ημίχρονο, ίσως έφταιγε και το γεγονός ότι είχε αρκετή ζέστη στην αρχή, αλλά μετά δρόσισε αρκετά», είπε για το παιχνίδι, ενώ μιλώντας για το δικό του μέλλον στην ομάδα, είπε: «πιστεύω ότι είμαι πιο ώριμος σαν ποδοσφαιριστής. Μέσα από την δουλειά κι αν αποδείξεις στον προπονητή ότι μπορείς να παίζεις, ναι, υπάρχει η ευκαιρία να παίξεις βασικός και σε ένα παιχνίδι Τσάμπιονς Λιγκ. Το αν θα μείνω στην ομάδα ή συνεχίσω κάπου σαν δανεικός, θα είναι απόφαση του προπονητή και της ομάδας. Ο προπονητής μου .έδωσε συγχαρητήρια για το παιχνίδι. Για τον αγώνα με την Μέταλιστ πιστεύω ότι θα τα δώσουμε όλα σαν ομάδα για να περάσουμε στην επόμενη φάση της διοργάνωσης».

ΠΑΟΚ: Γλύκος, Σπυρόπουλος, Λόπεθ, Κατσικάς, Σκόνδρας, Κάτσε, Λόρενς, Πόποβιτς, Δεληγιαννίδης, Γιάννου, Νέτσιντ. Γιακουμής, Κωνσταντινίδης, Βούκιτς, Τζανδάρης, Πέλκας, Ολίσε

Εθνικός Γαζώρου: Παπαθανασίου, Κουκόλης, Κωφοκώτσιος, Χατζηδημητρίου, Μουσικάκης, Μερεσιώτης, Παπαδόπουλος, Δέντσας, Γαϊδαρτζής, Ναστέφσκι, Μεταλλίδης. Μέλκας, Κωνσταντινίδης, Παπαβασιλείου, Μεντής, Νέδος, Πολύζος, Υψηλός, Μπαλασιώρης, Σουκάντος.

Διαιτητής΄΄ Νίκος Τεβεκέλης
Βοηθοί ΄΄ Παπαδόπουλος - Πάτρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.23

Ποδόσφαιρο Γυναικών Νοκ-Αουτ Προημιτελικός Κυπέλλου Ελλάδος  ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός - Γήπεδο Νέων Επιβατών Τετάρτη 24 Απριλίου και ώρα 16:00