10/1/16

oxyroN2.703




 

 











17η αγωνιστική της Super League

ΠΑΟΚ - ΠΑΣ Γιάννινα - 3-1

Για την 17η αγωνιστική της Super League, o ΠΑΟΚ κέρδισε εύκολα στην Τούμπα τον ΠΑΣ Γιάννινα με 3-1... μεγάλη εμφάνιση από Χαρίση - Τσίμιροτ! Ο Τούντορ παρέταξε τον ΠΑΟΚ με 4-2-3-1, έδωσε χημεία στην ομάδα, που έφτασε στους 29 βαθμούς σε 16 ματς, έχοντας παιχνίδι λιγότερο στην Ξάνθη.

Δείτε το video ΕΔΩ

Ιγκόρ Τούντορ..
Για τις διαφορές του σημερινού ματς σε σχέση με αυτό στην Καλλονή: "Ήταν δύο τελείως διαφορετικά παιχνίδια Σήμερα είμαι ευχαριστημένος, είδα καλά πράγματα, είχαμε καλή απόδοση με ένα καινούριο σύστημα. Είναι μια εμφάνιση, που θα μας βοηθήσει ενόψει της ρεβάνς της Πέμπτης, που είναι πολύ σημαντική".
Για το αν βοήθησε στην βελτιωμένη εικόνα του ΠΑΟΚ Η αλλαγή του συστήματος: "Είπα ότι τα συστήματα δεν είναι τόσο σημαντικά, δεν θέλω να τους δώσω μεγαλύτερη σημασία. Το πιο σημαντικό είναι οι παίκτες, που παίζουν. Η ιδέα μου ήταν να ανοίξουμε το γήπεδο και να βρούμε χώρους, να δώσουμε πλάτος με δύο ακραίους επιθετικούς, να δώσουμε περισσότερο χώρο στον Πέλκα να πάρει προσπάθειες. Το πιο σημαντικό ήταν οι δύο χαφ. Αυτοί κρατούσαν την ισορροπία, έδιναν τον ρυθμό, κρατούσαν τη μπάλα... Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον Τσίμιροτ και τον Χαρίση".
Για τον μικρό μέσο όρο ηλικίας της αποψινής ενδεκάδας που παρέταξε: "Όταν φτιάχνω την ενδεκάδα δεν με ενδιαφέρουν οι ηλικίες, αλλά το ποιοι είναι καλύτεροι. Οι νεαροί παίκτες δίνουν φρεσκάδα, αλλά στερούνται εμπειρίας. Η καλύτερη λύση για την ομάδα είναι μία μίξη εμπειρίας και νεότητας. Αν θέλεις να κερδίζεις, αυτό πρέπει να κάνεις. Αν θέλεις να κοιτάς το μέλλον, κοιτάς να παίζεις με νεαρούς".
Για το τι προσδοκά από την ομάδα στην συνέχεια της σεζόν : "Προσπαθώ να βρούμε σταθερότητα. Πηγαίνοντας προς τα πλέι οφ, θέλω να έχω έναν βασικό κορμό έντεκα πολύ καλών παικτών".
Για το αν η σημερινή εμφάνιση θα τονώσει την αυτοπεποίθηση της ομάδας ενόψει Καλλονής: "Όταν έχεις καλή απόδοση, παίρνεις και αυτοπεποίθηση. Το ζητούμενο είναι να δουλέψουμε πιο σκληρά, να επιβεβαιώσουμε τα θετικά στοιχεία, που είχαμε σήμερα. Θα είναι ένα διαφορετικό παιχνίδι".
Για τον αποκλεισμό του Κάτσε από την αποστολή: "Το πιο δύσκολο πράγμα στην δουλειά μου είναι να διαλέγω ποιους θα έχω στον πάγκο και ποιοι θα είναι στην κερκίδα. Είναι μια απόφαση που την παίρνω μετά από πολλές ώρες ανάλυσης. Δεν είναι εύκολες αποφάσεις. Υπάρχει χώρος μόνο για έντεκα στο γήπεδο και για επτά στον πάγκο. Υπολογίζω όλους τους ποδοσφαιριστές".
Για τις φήμες περί πιθανής απομάκρυνσης του από το πάγκο του Δικεφάλου μετά την ήττα στην Καλλονή: "Δεν μιλάω ελληνικά, δεν ακούω ραδιόφωνο, δεν διαβάζω εφημερίδες. Καταλαβαίνω αυτούς τους μήνες τις φήμες στη Θεσσαλονίκη. Σας αρέσουν οι φήμες και οι αλλαγές. Τα προηγούμενα χρόνια έγιναν πολλές αλλαγές προπονητών, αλλά η ομαδα δεν κέρδισε κάτι. Είμαι στη θέση μου, είμαι καλά, και θα είμαι ευχαριστημένος αν κάποιοι αναγνωρίσουν οτι ξέρω κι εγώ ποδόσφαιρο. Δίνω κάθε μέρα το καλύτερό μου, γνωρίζω τους παίκτες μου, γνωρίζω τις άλλες ομάδες, καταλαβαίνω πια τη νοοτροπία της πόλης. Όλοι νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και κάποιος θα κάνει καλύτερη δουλεια απ αυτόν που ήδη υπάρχει".

Ζάιρο: 
«"Όλη η ομάδα έπαιξε καλά σήμερα. Αν οι υπόλοιποι δεν ήταν καλοί δεν θα με βοηθούσαν να καταφέρω αυτό που κατάφερα"
Για την αλλαγή του συστήματος: "Ίσως είναι κι αυτό ένας λόγος της καλής μας εικόνας. Πάντα κάνεις αυτό που σου λέει ο προπονητής. Σήμερα μας είπε να παίξουμε έτσι και πήγαμε καλά".
Για τη δική του παρουσία: "Ήταν η καλύτερή μου εμφάνισή μου. Θα πρέπει να συνεχίζω να δουλεύω για να βγαίνει αυτό μέσα στο γήπεδο".
Σε ερώτηση αν σήμερα έδωσαν αυτός και οι συμπαίκτες του μια απάντηση για την κακή εμφάνιση με την Καλλονή: "Έπρεπε να δείξουμε τον πραγματικό μας εαυτό μετά από ένα κακό παιχνίδι. Το κύπελλο είναι για εμάς ο πραγματικός στόχος, γιατί στο πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός έχει ξεφύγει πολύ".
Τέλος στο μήνυμα που έστειλε στον κόσμο: "Περιμένουμε τον κόσμο την Πέμπτη να έρθει στην Τούμπα. Είναι ο δωδέκατος παίκτης μας και με τη βοήθειά του θα περάσουμε στην επόμενη φάση".

Χάρης Χαρίσης:
Για τη σημασία της σημερινής νίκης: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φτάσαμε στη νίκη κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα, ήταν πολύ σημαντική για εμάς».
Για το γκολ που σημείωσε: «Τα συναισθήματα είναι ανάμικτα για αυτό το γκολ, αφού το πέτυχα κόντρα στην πρώην ομάδα. Πάντως, θέλω να το αφιερώσω σε όλους του συμπαίκτες μου».
Για τον λίγο κόσμο που έδωσε σήμερα το παρόν στην Τούμπα:  «Είμαι αισιόδοξος και πιστεύω θα καταφέρουμε να φέρουμε και πάλι τον κόσμο στο γήπεδο. Θέλουμε με την απόδοση μας να τον κάνουμε χαρούμενο».

ΠΑΟΚ: Όλσεν, Λέοβατς, Τζαβέλλας, Βίτορ, Κίτσιου,  Χαρίσης (69' Γκολάσα), Πέλκας, Τσίμιροτ, Μακ (73' Μπερμπάτοφ), Ζάιρο (77' Μυστακίδης), Κλάους.

ΠΑΣ Γιάννινα: Βελλίδης, Στρούνα (46' Ακόστα), Μιχαήλ, Μπέριος, Σκόνδρας, Ηλιάδης, Τσουκαλάς, Γαρουφαλιάς (72' Κοζορώνης), Λίλα, Γιάκος, Ίλιτς (6' Μανιάς).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...