14/4/08

photo N482



paok-oxyro - Ανακοίνωση Θ. Ζαγοράκη
"Τα ψέμματα τελείωσαν.Ήρθα εδώ για να συσπειρώσω κι όχι για να διχάσω. Είμαι Πρόεδρος του χειρότερου ΠΑΟΚ των τελευταίων ετών και πονάω για την κατάσταση της ομάδας.

Ευχαριστώ εκείνους που στηρίζουν από την πρώτη μέρα. Λυπάμαι, όμως, για όσους δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν την κατάσταση ρεαλιστικά.

Αν δεν μπορώ να πείσω τον κόσμο για το όραμά μου, δεν έχω λόγο να είμαι εδώ.

Αναγνωρίζω τα λάθη μου, δεν είμαι όμως διατεθειμένος να ανεχτώ υστερόβουλη πολιτική στις πλάτες του ΠΑΟΚ από κανέναν. Είναι κρίμα για τους πολλούς που υπέμειναν όλη τη χρονιά χωρίς φωνές".

Θ. Ζαγοράκης

Υ.Γ. Η οικογένεια του ΠΑΟΚ δεν ανέχεται να γίνεται αναίτια χρήση δακρυγόνων στο σπίτι μας. Η αστυνομία οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες της καθώς, αντί να προστατεύσει τους φιλάθλους, όξυνε τα πνεύματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.191

 Play Out Basket League  3η αγωνιστική  ΠΑΟΚ - Καρδίτσα - 85-70  Για την 3η αγωνιστική των Play Out της Basket League, ο ΠΑΟΚ κέρδισε με 85...