2/4/08

photo N460




paok-oxyro - ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΜΕΡΑ
Γ. Αγγελοπούλου: «Είναι άδικο για τον Θέμη, δεν ήταν δωροδοκία»
Η Γιολάντα Αγγελοπούλου, πρώην σύζυγος του παλαιμάχου ποδοσφαιριστή της Παναχαϊκής, Θέμη Ρήγα, μίλησε χθες στο «Αθλητικό Μαγκαζίνο» για τα όσα είπε πριν μερικές μέρες, στο Tele Time, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Πέτρος Λεβεντάκος. Οι κυριότερες τοποθετήσεις της Γ. Αγγελοπούλου ήταν οι εξής:

«Όλα αυτά που είπε ο κ. Λεβεντάκος ήταν ψευδή, δεν υπήρχαν ποτέ 2 εκατομμύρια δραχμές. Υπήρχαν μόνο 300 χιλιάδες που του ανήκαν, τις πήρε ως δώρο από τον κ. Γουλανδρή και μου τις έφερε μετά τον αγώνα στο σπίτι μου, στην Πάτρα.

Είχαν πάρει και άλλοι ποδοσφαιριστές της Παναχαϊκής μεμονωμένα λεφτά, τότε που είχαν «πιαστεί» από τον κ. Γουλανδρή. Όμως, δεν το είπε, αλλά δεν μπορώ να αναφερθώ σε ονόματα.

Δεν υπάρχει καμιά επίσκεψη σε λέσχη, τις 300 χιλιάδες που του ανήκαν ήρθε στις 6 το πρωί και μου τις πέταξε στο κρεβάτι, εγώ πήγα και πήρα φακελάκια και έβαλα μέσα χρήματα για όλους τους ανθρώπους της Παναχαϊκής, από την πρώτη πεντάδα ως τον φροντιστή.
Ας ψάξουν αλλού ορισμένοι να βρουν ποιοι μάθανε τα ζάρια στην Παναχαϊκή και έχαναν στα ξενοδοχεία 3 φορές τον μισθό τους. Ο κ. Λεβεντάκος έπρεπε να πει την αλήθεια για το πώς έγινε το…κονέ στο αεροδρόμιο και όχι να λέει ψέματα για λέσχες, αφού ο Ρήγας ήρθε κατευθείαν στο σπίτι μου.

Αυτό που έγινε, να κατηγορούν το όνομά του για δωροδοκία, είναι άδικο, γιατί υπήρχαν και άλλοι παίκτες που πήραν χρήματα και, πάνω απ’ όλα, δεν είναι δωροδοκία, ήταν ένα δώρο που έπαιξε καλά για να κερδίσει η Παναχαϊκή.

Είναι άδικο αυτό που γίνεται, όταν πήγαν τον Θέμη στα δικαστήρια το παραδέχτηκε εκεί ότι είχαν πάρει και άλλοι χρήματα. Μέχρι να γίνει το δικαστήριο, ο κ. Γουλανδρής μου έδινε εμένα κάθε μηνά ένα μισθό που δεν του έδινε η Παναχαϊκή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...