9/4/08

photo N476



paok-oxyro - Δήλωση Γ. Γεωργιάδη
"Με την επιστροφή μου πέρυσι στον ΠΑΟΚ εκπληρώθηκε ένας από τους προσωπικούς μου στόχους. Τώρα θεωρώ ότι ήρθε για μένα η στιγμή να αγωνιστώ για τελευταία φορά με τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Αποφάσισα ότι η ιδανική στιγμή είναι ο τελευταίος φετινός αγώνας της ομάδας στην Τούμπα εναντίον της ΑΕΚ.
Στην καριέρα μου δεν φόρεσα μόνο τη φανέλα του ΠΑΟΚ, αλλά μόνο μ’ αυτό το σύλλογο συνδέθηκα τόσο. Δεν αισθάνομαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, είμαι πρώτα φίλαθλος της ομάδας.
Ευχαριστώ τον κόσμο για τη στήριξή του στο πρόσωπό μου στις όμορφες, αλλά κυρίως στις δύσκολες στιγμές. Ευχαριστώ τους προπονητές και τους συμπαίκτες με τους οποίους συνεργάστηκα στην ομάδα. Τέλος, ευχαριστώ τον Πρόεδρο και τους συνεργάτες του, που έχουν διαμορφώσει ένα καινούριο σκηνικό για τον ΠΑΟΚ, για τον οποίον είμαι βέβαιος ότι θα πάει πολύ καλύτερα από του χρόνου. Σ’ αυτήν την προσπάθεια θα είμαι συμπαραστάτης.
Προσκαλώ όλο τον κόσμο στο γήπεδο, για να τους αποχαιρετίσω και ελπίζω να πανηγυρίσουμε μαζί την τελευταία μου νίκη με τη φανέλα του ΠΑΟΚ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...