6/10/10

oxyro N1.267



paok-oxyro - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΑΥΛΟΥ ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗ

"Δεν κάνουμε Συνέντευξη Τύπου για να δικαιολογηθούμε για τα άσχημα αποτελέσματα. Διαπίστωσα ότι υπάρχει σύγχυση στον κόσμο για τις άσχημες εμφανίσεις της ομάδας, μια φημολογία για τις σχέσεις μου με τους ποδοσφαιριστές και μια ανασφάλεια για το μέλλον του ΠΑΟΚ. Θα ήταν εύκολο να μιλάω στις επιτυχίες. Δεν το έκανα ούτε θα το κάνω. Θεωρώ ότι σε εκείνο το σημείο δεν χρειάζεται να πεις πολλά. Θεώρησα ότι πρέπει να βγω τώρα, που είναι δύσκολη η κατάσταση και πρέπει να βγει ο προπονητής.

Εγώ στον ΠΑΟΚ ήρθα να διεκδικήσω στόχους. Πρώτος, να πάει η ομάδα στους ομίλους. Ήρθα σε μια δύσκολη στιγμή, χωρίς προσαρμογή. Σε μια στιγμή που η ομάδα δεν ήταν καλά, ψυχολογικά και αγωνιστικά. προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε το ηθικό των παικτών. Οι παίκτες έδωσαν την ψυχή τους. Κάναμε τέσσερα πολύ καλά παιχνίδια, απέναντι σε ομάδες με πολλαπλάσιο μπάτζετ από εμάς. Πήραμε μια πρόκριση στους ομίλους, που έδωσε ανάσα σε όλο το οικοδόμημα του ΠΑΟΚ.

Από εκεί και πέρα, διαπιστώθηκε μια καθίζηση της ομάδας. Η ομάδα από ό,τι λέγεται, και δεν το λέω εγώ, δεν έκανε προετοιμασία. Εμείς βρήκαμε μια ομάδα μπερδεμένη, χωρίς καλή φυσική κατάσταση. Τώρα, ο ΠΑΟΚ είναι σε καλύτερη κατάσταση από ό,τι τέτοια εποχή πέρυσι. Αυτό το λέει ο εργοφυσιολόγος της ομάδας, όχι εγώ.

Προσπαθήσαμε να περάσουμε στοιχεία στην ομάδα, που θεωρήσαμε ότι έπρεπε να τα έχει ο ΠΑΟΚ. Ανεβάσαμε ζώνη ψηλότερα και πίεση. Προσπαθήσαμε να αναπροσαρμόσουμε τα στοιχεία μας ως ομάδα, κρατώντας όμως τη φιλοσοφία που ε΄χιε ο ΠΑΟΚ τρία χρόνια. προσπαθήσαμε να προσθέσουμε στοιχεία στην τακτική της. Θέλει χρόνο.

Υπάρχει κούραση. Το λέμε αυτό. Όλες οι μεγάλες ομάδες στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν προβλήματα. Ο Ολυμπιακός δεν πέρασε στην Ευρώπη, ο Παναθηναϊκός δεν κάνει καλές εμφανίσεις, η ΑΕΚ έχει προβλήματα, το ίδιο θα συνέβαινε και με τον Άρη, αν έχανε το μεταξύ μας παιχνίδι.

Ο ΠΑΟΚ έχει να παίξει σε τέτοιο ρυθμό από το 2005-2006. πρέπει να γίνει διαχείριση. Διαχείριση γίνεται με ροτέισον ή με τον ίδιο κορμό, όπως κάνουν μεγάλες ομάδες στην Ευρώπη, όπως η Μπάγερν, που βγάζει χρονιά με 15-16 παίκτες.

Πάντα συζητούμε με τους παίκτες. Μέσα από τα παιχνίδια κάποιοι παίκτες φορμάρονται. Κάποιοι λειτουργούν έτσι, άλλοι χρειάζονται ξεκούραση. Εμείς κάναμε και τα δύο. Υπολογίσαμε ότι έτσι θα παίρναμε αποτελέσματα, που δεν πήραμε, όμως.

Και με την Ντιναμό η ομάδα έδειξε τη σοβαρότητά της. Και στο παιχνίδι με τον Άρη η ομάδα μας ήταν καλύτερη από ό,τι στο ματς με την Ντιναμό. με τον Άρη κάναμε οκτώ φάσεις. Δύο στο πρώτο ημίχρονο και έξι στο δεύτερο. Ο αντίπαλος μας έκανε δύο φάσεις.

Η ήττα είναι ήττα, ειδικά όταν χάνει ο ΠΑΟΚ από τον Άρη. Πιστεύω, όμως, ότι ο ΠΑΟΚ θα ανακάμψει. Τα κάστρα, όμως, δεν πέφτουν απ' έξω, αλλά από μέσα. Ο ΠΑΟΚ δυναμώνει κι όσοι θέλουν το κακό του ΠΑΟΚ χαίρονται με όσα γίνονται.

Δεν ζω από το ποδόσφαιρο. Στον ΠΑΟΚ γίνεται πόλεμος από μέσα. Γίνεται πόλεμος στον πρόεδρο, στον οποίο ο ΠΑΟΚ οφείλει αυτό που είναι σήμερα. Δεν μπορεί αυτός να θέλει το κακό της ομάδας. Εν μέρει, κάποιοι που θέλουν το κακό του ΠΑΟΚ, είτε είναι ανταγωνιστές, είτε είναι μέσα από τον ΠΑΟΚ, με αυτά που γίνονται τελευταία, το πετυχαίνουν.

Να φύγει ο προπονητής είναι εύκολο. Θα έφευγα αν το ήθελα εγώ, που δεν το θέλω, γιατί ήρθα να πολεμήσω, ή αν το ήθελε η διοίκηση. Αν μου πει η διοίκηση να φύγω, θα φύγω, γιατί δεν κάθομαι σε συμβόλαια. Συμβόλαιό μου είναι η τιμή μου.

Θα ήταν λάθος για τον ΠΑΟΚ να αλλάξει προπονητή. Ειδικά ο ΠΑΟΚ, που έδωσε το καλό παράδειγμα με τον Σάντος. Κι εγώ ήμουν πέντε χρόνια σε μένα και ξέρω πόσο καλό είναι μια ομάδα να κρατά προπονητή πολύ καιρό. Οι αλλαγές προπονητών δεν κάνουν καλό.
Εγώ πιστεύω σε αυτό που κάνω, έχω ζήλο. Όταν φύγω, θα φύγω ματωμένος από εδώ. Δουλεύω πολλές ώρες και αυτό θα μου βγει. Το θέμα δεν είναι πόσες φορές θα πέσεις, αλλά να σηκωθείς κάθε φορά που πέφτεις.

Ποιος προπονητής δεν κάνει λάθη; Δεν μπορεί ένας προπονητής να είναι καλός με Άγιαξ και Φενέρ και μετά να τα ξεχάσει. Τι έπαθε; Έχω κάποια τρικάκια. Παίζω συγκεκριμένο σύστημα. Ικανότητα, όμως, είναι να αλλάζεις και σχηματισμό. Ρισκάραμε και με Άγιαξ και Φενέρ. Και στο 1-1 ρισκάραμε. Το ίδιο κάναμε και με Πανσερραϊκό και Άρη.

Δέκα χρόνια δουλεύω σε ομάδα ανελλιπώς. Βρείτε μου στην ηλικία άλλον συνάδελφο που το κάνει αυτό. Ξέρει που ήρθα, όμως, ξέρω ότι ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα και δεν κολώνω. Ο ΠΑΟΚ έχει να πάρει πρωτάθλημα από το 1985 και συνεχίζει να κάνει οπαδούς. Προσωπικά, δεν θα τα παρατήσω.

Σε ό,τι αφορά στη σχέση μου με τους παίκτες, είμαι ένας άνθρωπος δημοκρατικός. Δεν είχα το χρόνο να γνωριστώ με τα παιδιά. Μέσα από συνεχόμενα παιχνίδια έπρεπε να τους γνωρίσω. Είχα το χρόνο, όμως, να βλέπω, να παρατηρώ.

Για όσα ακούγονται για τα αποδυτήρια ότι υπάρχει αναρχία. Έχετε μπει σε αποδυτήρια; Οι ομάδες είναι μωσαϊκό. Έχουν όλους τους χαρακτήρες κι εγώ το θέλω αυτό. Όλους τους θέλω, όμως, με όριο. Πράγματι έγιναν κάποια περιστατικά, αλλά κανείς δεν ήρθε να μου πει κάτι. Η πόρτα του γραφείου μου είναι ανοικτή και οι παίκτες το ξέρουν αυτό. Τους έχω πει ότι τους κοιτάζω στα μάτια. Μια ομάδα δεν είναι μοναστήρι, υπάρχουν και προβλήματα. Όταν δεν υπάρχουν τα προκαλώ, για να ξυπνάμε λίγο!

Για την εμπειρία που ακούγεται. Δεν είχα την εμπειρία του ΠΑΟΚ, αλλά μετά τις εβδομήντα μέρες που είμαι στην ομάδα, είμαι έμπειρος! Δεν χρειάζομαι χρόνια γι' αυτό. Μπορώ να διαχειριστώ υψηλού επιπέδου παίκτες. Θεωρώ ότι και στους τρεις στόχους πάμε καλά. Δεν είναι αυτοσκοπός να περάσω στην επόμενη φάση του Γιουρόπα Λιγκ, αλλά να μπούμε στους ομίλους. Αυτό το πετύχαμε. Αν δεν περάσουμε, δεν είναι αποτυχία. Στόχος μας είναι να κερδίζουμε και να παίρνουμε βαθμούς.

Για το πρωτάθλημα, που είπε ο πρόεδρος ότι πάμε για τίτλο, και εγώ το πίστευα. Πλέον είναι δύσκολο, γιατί χάθηκαν βαθμοί. Ο στόχος, όμως, είναι πορεία πρωταθλητισμού και να μπούμε στα πλέι οφ με καλύτερη βαθμολογία.

Φυσικά, στόχος μας είναι το Κύπελλο. Εμένα με ενδιαφέρουν όλοι οι στόχοι της ομάδας. Εμένα με ενδιαφέρει να πηγαίνει καλά ο ΠΑΟΚ.

Κάποιοι παίκτες μου έχουν δείξει ότι δεν μπορώ να στηριχτώ σε αυτούς, και μάλιστα με μεγάλα συμβόλαια. Εδώ είμαστε να μου αποδείξουν το αντίθετο. Γιο' αυτό ε΄χουν παίξει συγκεκριμένα άτομα σε έντεκα ματς. Συνολικά, πάντως, έχω δώσει χρόνο σε 22 παίκτες. Όλοι θα κληθούν να βοηθήσουν γιατί ε΄χουμε μεγάλη σεζόν. Εγώ θέλω να με προκαλέσουν οι παίκτες, με πράξεις. Να μου δείξουν ότι μπορούν. Εγώ κατεβάζω ομάδα πρώτα γιατί θέλω το καλό της ομάδας.

Έχω πίστη ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Κλείνοντας θέλω να πω ότι από εδώ και πέρα θα μπω και εγώ σε άλλη βάση, γιατί θέλω το κεφάλι μου να το παίξω για τα δικά μου λάθη και όχι για λάθη άλλων".

Δημιούργησε πρόβλημα η ανακοίνωση; "Ο πρόεδρος το είπε εν βρασμώ ψυχής ό,τι είπε για αναθεώρηση στόχων. Ο πρόεδρος περνάει μεγάλη στενοχώρια. Λειτούργησε σε καθεστώς πίεσης. Πέρασε μια διαδικασία, που δεν την είχε βιώσει παλαιότερα, με την ομάδα να παίζει σε δύο ταμπλό. Ό,τι είπε, το είπε γιατί πιστεύει στο οικοδόμημα".

Σχετικά με το "θα παίζω το κεφάλι μου για λάθη μου και όχι για λάθη άλλων": "Πλέον θα είμαι πιο αποφασιστικός και σκληρός σε κάποια πράγματα. Πλέον, έχω κατασταλάξει σε ποιους παίκτες μπορούν να με βοηθήσουν. θα στηριχτώ μόνο σε αυτούς κι ας παίζω το κεφάλι μου".

Υπάρχει πρόβλημα στα αποδυτήρια; "Οι σχέσεις παικτών σε ομάδες τέτοιου επιπέδου μπορεί να μην είναι άριστες, αλλά είναι καλού επιπέδου. Περίμενα ότι κάποιοι θα παρέσυραν και τους άλλους. Βλέπω ότι δεν γίνεται. Πρόβλημα δεν υπάρχει, που να δημιουργεί μεγάλο κακό. Λείπει το κίνητρο, η παρακίνηση. Υπάρχει εφησυχασμός στο πρωτάθλημα, αλλά αυτό μπορεί να είναι και κούραση. Μπορεί να έχουν κουραστεί νοητικά και ψυχολογικά. Κανείς δεν ήρθε να μου μιλήσει για πρόβλημα. Θέλω να μου χτυπούν την πόρτα για σοβαρά πράγματα και όχι για ανούσια, όπως γίνεται τελευταία".

Τι ΠΑΟΚ παραλάβατε σε όλα τα επίπεδα; "Όταν μια ομάδα πάει καλά, όλα είναι καλά. Όταν δεν πάει καλά, τότε αναδεικνύονται τα προβλήματα. Η ομάδα έκανε ελλιπή προετοιμασία. Το ρόστερ δεν δομήθηκε σωστά. Πέντε στόπερ έχω, όλους με συμβόλαια μεγάλα. Όλοι θέλουν να παίζουν. Ξέρετε τι είναι με 350.000 ευρώ να είσαι εκτός αποστολής; να τον έχει πει κάποιος ότι θα παίζει; Εγώ καλούμαι να τραβήξω το κουπί τώρα! Η ομάδα επιβαρύνεται και οικονομικά επειδή μένουν αυτοί οι παίκτες ακόμη και εκτός αποστολής. Δεν το έκανα εγώ αυτό. Ούτε είπα σε κανέναν ότι θα παίζει σίγουρα. Όταν εγώ φτιάξω ομάδα, ξέρω τι να κάνω. Για τον Αθανασιάδη που γράφεται συχνά στον Τύπο, υπάρχουν κι άλλοι παίκτες στην επίθεση. Το σύστημα είναι τέτοιο, που αν βάλω έναν επιθετικό, θα αδικήσω κάποιον που θα μείνει εκτός. Το ξέρω ότι τον αδικώ, αλλά δεν φταίω εγώ".

Δεν θα χρειαστούν όλοι οι παίκτες μέχρι το τέλος; "Στην περίπτωση των πέντε στόπερ, δεν είναι απαραίτητο ότι θα χρειαστούν και οι πέντε. Θα μπορούσαμε να έχουμε τέσσερις στόπερ και έναν μικρό".

Το οικονομικό σας ενδιαφέρει; "Φυσικά. Θέλω τα οικονομικά της ομάδας να λειτουργούν ομαλά. Έχω συμμετοχή και όταν έρθεις ο Ιανουάριος και πούνε στον τεχνικό διευθυντή να διαχειριστεί ένα εκατομμύριο ευρώ γιατί να μην του πούνε ότι έχει να διαχειριστεί 1.350.000 ευρώ; Σαφώς και με νοιάζουν τα οικονομικά της ομάδας. Θέλουμε να διαχειριστούμε την κατάσταση, ώστε να υπάρχει οικονομική υγεία στην ομάδα".

Και στο κέντρο υπάρχουν πολλοί παίκτες, αλλά χρησιμοποιείτε συγκεκριμένους. Γιατί; "Δεν θέλω να μπω σε διαδικασία ονομάτων. Παίζουν κάποιοι γιατί πιστεύουμε σε αυτούς. Είναι προσωπικότητες και μπορούν να πάρουν την ομάδα πάνω τους. Τον Φωτάκη τον πιστεύω. Τον Μπαλάφα επίσης, γιατί είναι πιο επαγγελματίας από όλους. Θα πάρουν ευκαιρίες. Άλλοι δεν βοηθούν".

Έχετε διαπιστώσει να υπάρχει πρόβλημα αντίδρασης μέσα στην ομάδα, όταν δέχεται γκολ; "Από τα έντεκα ματς που έχουμε παίξει, στα επτά προηγήθηκε ο αντίπαλος. Αμέσως δημιουργείται πρόβλημα. Είναι δύσκολο να θέλεις να ανατρέψεις αποτέλεσμα. Η ομάδα έδειξε σε αυτά τα ματς ότι δεν έχει υπομονή. Μέσα από προπόνηση και συγκεκριμένους στόχους προσπαθούμε να το διορθώσουμε. Πώς προηγήθηκε ο αντίπαλος, όμως; Στο ποδόσφαιρο γίνονται λάθη, άλλα λάθος με λάθος έχει διαφορά. Τα περισσότερα γκολ από αυτά που δεχτήκαμε είναι ατομικά λάθη".

Τι εννοείτε όταν λέτε ότι τα κάστρα πέφτουν από μέσα; "Εσείς τι καταλαβαίνετε από αυτά που γίνονται; Δεν καταλαβαίνετε ότι γίνεται πόλεμος στον ΠΑΟΚ; Πόλεμος γίνεται πρώτα από ανταγωνιστές, αλλά και από μέσα. Μπορούσε να δοθεί το πέναλτι στην Ξάνθη; Μπορούσε να δοθεί πέναλτι με τον Άρη; θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα; Έτσι δεν προηγήθηκε πέρυσι ο ΠΑΟΚ στο παιχνίδι με τον Άρη; Δεν παίρνουμε, όμως, φέτος αυτά τα πέναλτι. Ήδη, δημιουργήθηκε πρόβλημα στην οικογένειά μας. Εμείς τι κάνουμε; Φαγωνόμαστε μόνοι μας! Αυτό γίνεται".

Μπορεί να αντιστραφεί το κλίμα; "Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η κούραση. Θεωρώ ότι η ομάδα μπορεί να ανακάμψει, έστω κι αν έχουμε δύσκολα και δυνατά παιχνίδια μπροστά μας".

Υπάρχει κίνδυνος η αντίδραση να μην είναι σωστή; "Ο χρόνος είναι γιατρειά. Κάθε μέρα που περνάει θα βελτιωνόμαστε σε αυτό το κομμάτι, ώστε να μην επηρεαστούμε έχουμε δυνατά παιχνίδια κι ευτυχώς, γιατί είναι παιχνίδια με κίνητρο. Θα μας βοηθήσει αυτό".

Πρέπει να είστε τόσο κοντά στους παίκτες; Πρέπει ο ΠΑΟΚ να συνεχίσει να παίζει ελκυστικό ποδόσφαιρο; "Θέλω η ομάδα να παίζει ελκυστικό ποδόσφαιρο. Ξέρω, όμως, ότι η ομάδα τώρα δεν μπορεί να παίξει έτσι. Αλλά θα γίνει στο μέλλον. Για τη σχέση με τους παίκτες έχω αναθεωρήσει. Πρέπει να γίνω πιο επαγγελματίας".

Θα κάνετε κάτι για την αφλογιστία στην επίθεση; "Δεν μπορώ να κάνω κάτι τώρα. Πάντως, πιστεύω σε αυτά τα παιδιά. Δεν μπορεί να ξέχασαν να σκοράρουν οι Σαλπιγγίδης, Μουσλίμοβιτς, Βιεϊρίνία. Αυτή τη στιγμή έχουμε πρόβλημα. δεν κάνουμε εύκολα γκολ κια υτό είναι πρόβλημα για ομάδες όπως ο ΠΑΟΚ".

Κλονίστηκε η πίστη στην ομάδα; "Όχι! Πιστεύω σε όλους. Θα αλλάξει αυτή η κατάσταση".

Πώς μπορεί αυτή η ομάδα, που είναι ίδια με την περασμένη σεζόν, να μην αποδίδει; "Αυτόν τον μήνα είναι λογικό να μην αποδίδει, με τόσα παιχνίδια που έχει παίξει. Πέρυσι τέτοιον καιρό η ομάδα έπαιζε ένα ματς την εβδομάδα και τι έκανε;".

Περιμένατε δημόσια στήριξη από τον Θόδωρο Ζαγοράκη, όπως ο προηγούμενος προπονητής; "Δεν έχω ανάγκη να κάνει δήλωση ο πρόεδρος για μένα. Την εμπιστοσύνη την εισπράττω καθημερινά, γιατί είμαστε σε επικοινωνία. Με ενδιαφέρει αυτό που εισπράττω. Κι αυτό είναι εμπιστοσύνη".

Ακολουθούν επτά επίσημα ματς σε σύντομο χρονικό διάστημα. Έχει γίνει συγκεκριμένο πλάνο; "Πλάνο θα γίνει, γιατί είναι πολλά ματς που πρέπει να διαχειριστούμε σωστά".

Απασχολεί τους παίκτες το οικονομικό; Βλέπετε κάποιον από τις ακαδημίες να παίζει στην πρώτη ομάδα; "Οι ίδιοι οι παίκτες απάντησαν σε οπαδούς ότι δεν μας απασχολεί το οικονομικό. Βλέπω ότι δεν το συζητούν, άρα το πιστεύω. Για το αν βγει παίκτης, το θέμα είναι αν ΄χει προγραμματιστεί να βγει παίκτη. Ήδη έχει προγραμματιστεί. Υπάρχει παίκτης που προπονείται μαζί μας, μικρός, και άμεσα θα γίνει επαγγελματίας. Θέλουμε να ρίξουμε μέσο όρο ηλικίας. Γι' αυτό άλλωστε πήραμε παίκτες όπως ο Ελ Ζαρ, ο Γιακουμής και ο Σακελλαρίου. Παρακολουθώ τις ακαδημίες και θέλω να έχω άποψη για τους νεαρούς, ώστε να κάνω προτάσεις όταν πρέπει".

Με τους μεγάλους παίκτες τι γίνεται; Θα εισηγηθείτε λύσεις συμβολαίων; "Τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Όποιος δεν προσπαθεί, δεν υπολογίζεται. Δεν διανοείται, πάντως, να μην προσπαθούν. Στον ΠΑΟΚ παίζουν".

Γιατί ο ΠΑΟΚ να μην θέλει να περάσει στην επόμενη φάση στην Ευρώπη; Δεν αντιμετωπίζει μεγαθήρια... "Είναι πολύ καλές ομάδες. Η Μπριζ έχασε 2-1 από Βιγιαρεάλ με δέκα παίκτες. Η Ντιναμό είναι πολύ καλή ομάδα. Είπα ότι δεν είναι αυτοσκοπός η πρόκριση. Θέλουμε καλά αποτελέσματα, αλλά δεν ρίχνουμε εκεί το βάρος. Δεν θέλουμε να χάσουμε άλλα πράγματα."

Πηγαίνει σε δεύτερο πλάνο η Ευρώπη; "Καμία ομάδα στην Ελλάδα δεν μπορεί να προχωρήσει πολύ σε δύο ταμπλό. Προσπαθούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά ως εκεί. Αφού περάσαμε στους ομίλους, ό,τι κάνουμε από εδώ και πέρα είναι καλό για τον ΠΑΟΚ. Δεν χρειάζεται να στραβώσουμε, αν δεν προκριθούμε στην Ευρώπη".

Αναφέρεστε και στις ανακοινώσεις των συνδέσμων, όταν λέτε ότι τα κάστρα πέφτουν από μέσα; "Βλέπουμε ότι έχουμε κάποιες διαιτησίες απέναντί μας. Οι αντίπαλες ομάδες δημιουργούν πόλεμο. Αντί να στραφούμε προς τα εκεί, στρεφόμαστε στους δικούς μας και δημιουργούμε πρόβλημα. Διαβάζω ότι θα έρθει προπονητής ο Βρύζας με τεχνικό διευθυντή τον Σάντος. Αυτό δεν δημιουργεί πρόβλημα;"

Τι θα λέγατε στον κόσμο, αν συνεχιστούν τα αρνητικά αποτελέσματα; "Ο κόσμος είναι χρηματοδότης της ομάδας και ο νικητής κάθε Κυριακή. Οποιαδήποτε αντίδραση είναι λογική, αλλά κάτω από πανικό δεν μπορεί να λειτουργήσει κανείς. Είναι ο χειρότερος εχθρός. δεν προστατεύεται με πανικό η ομάδα. Θεωρώ ότι κι η επίσκεψη των οπαδών στην ομάδα ήταν θετικό για εμάς. Άλλη μορφής αντίδραση, όμως, μάλλον θα κάνει κακό. Και δεν πιστεύω ότι οι οπαδοί μας θέλουν το κακό της ομάδας. Η ομάδα θα ανακάμψει. Είμαι σίγουρος".

"Έχουν παίξει 22 παίκτες, αλλά βλέπω ότι σε κάποιους δεν μπορώ να στηριχτώ. Αυτό μου δείχνουν. Χωρίς να σημαίνει ότι δεν μπορώ να αλλάξω αυτό που λέω τώρα, αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα τους ξαναδώ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...