14/11/09

oxyro N998








paok-oxyro -ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΡΧΗΓΕ
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι ο μέχρι πρότινος αρχηγός της ομάδας Sergio Conceicao αποδέχθηκε την πρόταση του προέδρου κ. Ζήση Βρύζα και αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος της ομάδας.
SERGIO CONCEICAO
«Θέλω να ανακοινώσω σήμερα το τέλος της ποδοσφαιρικής μου καριέρας. Κοιτώντας πίσω είμαι περήφανος για όσα πέτυχα. Είμαι περήφανος επίσης επειδή κρεμάω τα ποδοσφαιρικά μου παπούτσια σ' ένα πραγματικά μεγάλο σύλλογο. Αποδέχθηκα με μεγάλη τιμή την πρόταση του Προέδρου Ζήση Βρύζα να αναλάβω τη θέση του Διευθυντή του Ποδοσφαιρικού τμήματος και να συνεχίσω να αποτελώ κομμάτι του ΠΑΟΚ»
Βίτορ Μπαϊα
«Ήμουν σίγουρος ότι θα παρέμενε στο χώρο. Ο Κονσεϊσάο ήταν ένας από τους καλύτερους παίκτες της γενιάς του. Ίσως ο καλύτερος, αν και δεν θέλω να το πω αυτό διότι θα αδικήσω αρκετούς παίκτες και φίλους μου. Ένα καθαρό ποδοσφαιρικό μυαλό, που έδινε τη ζωή του μέσα στο .
Έπαιζε με ψυχή, μυαλό και πάθος, ενώ η τεχνική του ήταν καταπληκτική. Είμαι σίγουρος ότι κανείς Πορτογάλος φίλαθλος δεν θα τον ξεχάσει ποτέ. Είμαι σίγουρος ότι θα πετύχει για έναν και μόνο λόγο. Παθιάζεται με ό,τι κάνει και δεν του αρέσει να χάνει. Θα δώσει την ψυχή του για να πετύχει και είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρει. Για να πάρει την απόφαση να δουλέψει σε αυτό το πόστο στον ΠΑΟΚ, καταλαβαίνω πως σέβεται πολύ την ομάδα και νιώθει οικεία. Είναι χαρά μου να μιλάω για τον Σέρτζιο. Είναι φίλος μου και επικοινωνούμε συχνά. Γνωρίζω την αγάπη και το πάθος του για το ποδόσφαιρο. Είναι εξαιρετικός χαρακτήρας, είναι εργατικός και γενικά μια ισχυρή προσωπικότητα στο χώρο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου και ένα κεφάλαιο για την Πορτογαλία»
Η μεγάλη καριέρα του Sergio Conceicao
Μια μεγάλη καριέρα έφτασε στο τέλος της. Ο Sergio Conceicao αποφάσισε να κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια και να αναλάβει καθήκοντα Διευθυντή του Ποδοσφαιρικού τμήματος του ΠΑΟΚ. Ο Sérgio Paulo Marceneiro Conceição, γεννήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 1974 στην πόλη Coimbra της Πορτογαλία. Ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα το 1995 από την πορτογαλική Felgueiras και το το επόμενο καλοκαίρι μεταγράφηκε στην FC Porto.
Δύο χρόνια αργότερα, το 1998, πήρε μεταγραφή για την Lazio όπου παρέμεινε έως το 2000 για να συνεχίσει την καριέρα του στην Parma την περίοδο 2000-2001. Η μεταγραφή του από την FC Porto στη Lazio, είναι από τις ακριβότερες που έχει κάνει ο ιταλικός σύλλογος, καθώς κόστισε 11,2 εκατομμύρια ευρώ το 1998.
Για τρεις περιόδους φόρεσε τη φανέλα της Internazionale και την σεζόν 2003-2004 επέστρεψε στην Ρώμη και αγωνίστηκε εκ νέου με την Lazio. Ακολούθησε μια τριετία παρουσίας στην βελγική Standard Liege, όπου το 2005 κέρδισε τον τίτλο του καλύτερου ποδοσφαιριστή του βελγικού πρωταθλήματος κι ένα σύντομο πέρασμα από την Al Qadisiya πριν έρθει στον ΠΑΟΚ τον Φεβρουάριο του 2008.
Οι τίτλοι του Sergio Conceicao
1 Κύπελλο UEFA 1998-1999 (Lazio)
1 Σούπερ Καπ 1999 (Lazio)
3 Πρωταθλήματα Πορτογαλίας 1996-1997, 1997-1998, 2003-2004 (FC Porto)
1 Κύπελλο Πορτογαλίας 1997-1998 (FC Porto)
1 Πορτογαλικό Σούπερ Καπ 1997 (FC Porto)
1 Πρωτάθλημα Ιταλίας 1999-2000 (Lazio)
2 Κύπελλα Ιταλίας 1999-2000 & 2003-2004 (Lazio)
1 Ιταλικό Σούπερ Καπ 1998 (Lazio)
Σε ευχαριστούμε για όλα όσα πρόσφερες και σου ευχόμαστε καλή τύχη στα νέα σου καθήκοντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου