16/11/09

oxyro N1.2

paok-oxyro - Η συνέντευξη Τύπου του Sergio Conceicao

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΔΡΑΣΗ

"Είναι μία δύσκολη μέρα για μένα καθώς πήρα την απόφαση να σταματήσω το ποδόσφαιρο. Οφείλω πάντως να ευχαριστήσω το Θεό για ότι κατάφερα να κάνω. Έπαιξα πολλά χρόνια επαγγελματικά ποδόσφαιρο και νιώθω γεμάτος. Κατάφερα να κατακτήσω 11 τίτλους, έξι στην Πορτογαλία και πέντε στην Ιταλία. Να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους προπονητές, τους ποδοσφαιριστές και κάποιους από τους διοικητικούς που έχω συνεργαστεί. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ για την οικογένεια μου που με στήριξε σε αυτά τα δύσκολα χρόνια κυρίως εκτός Πορτογαλίας. Όπως επίσης και τους γονείς μου που δεν είναι πια μαζί μας. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους δημοσιογράφους που συνεργάστηκα είτε αρμονικά, είτε λιγότερο αρμονικά, σε όλες τις χώρες που έπαιξα ποδόσφαιρο. Θα ήθελα επίσης να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο και στο δ.σ. του ΠΑΟΚ για την τεράστια τιμή που μου κάνανε, να πάρω αυτή την θέση.

ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ

"Θα συνεχίσω να βρίσκομαι κοντά στην οικογένεια του ΠΑΟΚ και θα κάνω ότι είναι δυνατό για να περάσω στο νέο δρόμο που χαράσσω στη ζωή μου, προσπαθώντας να έχω όσο το δυνατόν περισσότερες επιτυχίες, όπως συνέβη και στο ποδόσφαιρο. Αυτές οι αποφάσεις δεν λαμβάνονται σε μία στιγμή. Υπήρχαν κάποιες συζητήσεις. Η ομάδα του ΠΑΟΚ θεώρησε ότι αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή. Κι εγώ θεώρησα ότι πολύ καλώς έγιναν όλες αυτές οι συζητήσεις και αποφασίσαμε την στιγμή αυτή να κάνουμε αυτή την κίνηση".

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΩΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

"Στόχος μας είναι να δώσουμε συνέχεια στο πλάνο που έχει τεθεί από την διοίκηση του ΠΑΟΚ. Το πιο σημαντικό είναι να συνεχίσουμε σαν μία γροθιά. Εγώ θα παλεύω για τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ με κάθε τρόπο. Φυσικά εγώ δεν λέω ότι μου κατέβει στο κεφάλι. Όλα γίνονται με συνεννόηση με τη διοίκηση και τον προπονητή. Πρώτα απ΄ όλα για να μπορέσουμε να έχουμε το απόλυτο πρότυπο του τεχνικού διευθυντή πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας τον σημερινό πρόεδρο τον κ. Βρύζα. Πρέπει να έχει μία πολύ καλή σχέση με όλους και να είναι όλοι μία γροθιά. Να υποτάξουν τα προσωπικά τους θέλω για το όφελος της ομάδας και έτσι να προχωράει".

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ κ. ΝΤ' ΟΝΟΥΦΡΙΟ

"Ο Λουτσιάνο Ντ' Ονούφριο ήταν μάνατζερ μου όλα αυτά τα χρόνια. Με τους τρεις ποδοσφαιριστές μας δένει μεγάλη φιλία. Ήμασταν 8-9 χρόνια μαζί στην εθνική. Βρισκόμασταν μαζί σε ομάδες, όπως με τον Κόουτο που ήμασταν στην Λάτσιο και στην Πόρτο, με τον Σα Πίντο στην Σταντάρ, με τον Μπαία στην Πόρτο. Τους ευχαριστώ που ήρθαν για να μου ευχηθούν καλή επιτυχία. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για συνεργασίες στο μέλλον".

ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ

"Περισσότερο νευρικός θα είμαι που θα βρίσκομαι εκτός παρά μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Όλοι ξέρουμε πόσο μεγάλο ντέρμπι είναι και τι ιδιαιτερότητες υπάρχουν. Θεωρώ πάντως ότι ο ΠΑΟΚ θα κάνει ένα πολύ καλό παιχνίδι και θα κερδίσουμε ένα παιχνίδι που θέλει πολύ τόσο η οικογένεια όσο και οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ".

ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΟΝΙΟ ΝΤΕ ΝΙΓΚΡΙΣ

"Θέλω να εκφράσω τα συλλυπητήρια μου για τον Αντόνιο Ντε Νίγκρις που δυστυχώς απεβίωσε. Είναι πολύ άσχημο αυτό που συμβαίνει στο ποδόσφαιρο. Όλη η οικογένεια του ΠΑΟΚ βρίσκεται στο πλευρό της οικογένειας του".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...