4/11/09

oxyro N990






paok-oxyro - O Πάμπλο Γκαρσία στον ραδιοφωνικό σταθμό "Libero 107,4".
Να κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια στον ΠΑΟΚ θέλει ο Πάμπλο Γκαρσία, όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό "Libero 107,4".
Συγκεκριμένα, ο Ουρουγουανός μέσος είπε:
«Θέλω να κρεμάσω τα παπούτσια μου στον ΠΑΟΚ. Δεν είναι, όμως, στο χέρι μου. Θα ήθελα να γίνει έτσι, έχω συμβόλαιο μέχρι τον Ιούνιο και μέχρι το τελευταίο παιχνίδι θα δώσω τα πάντα για τον ΠΑΟΚ. Αισθάνομαι ότι μπορώ να παίζω και άλλα χρόνια, δεν ξέρω αν θα είμαι εδώ ή αλλού, αλλά φυσικά και θέλω να κλείσω την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ».
Από εκεί και πέρα, ο Γκαρσία δήλωσε:
-Για τη διαιτησία:
«Το είπα όπως ακούστηκε. Όλοι βλέπετε τι γίνεται. Όταν εγώ κάνω φάουλ είναι κάρτα, όταν κάνει κάποιος άλλος ανάλογο μαρκάρισμα από άλλες ομάδες δεν είναι το ίδιο. Μου τη δίνει πάρα πολύ και τρελαίνομαι με αυτό που γίνεται. Αλλά έχω συνηθίσει από αυτά. Έχω σαπίσει από αυτά τόσα χρόνια στα γήπεδα».
-Για τη φετινή του απόδοση:
«Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά φέτος. Είμαι χαρούμενος εδώ και προσπαθώ για το καλύτερο. Θέλω μέσα από τα παιχνίδια να δίνω χαρά στους οπαδούς μας. Είμαι σε καλή κατάσταση. Πολλοί λένε ότι παίζω βρώμικα. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Αν δεν με προκαλέσουν, δεν πάω ποτέ για να χτυπήσω. Παίζω με πάθος. Ποτέ δεν έχω κάνει κάτι σε κάποιον που δεν μου έχει κάνει πρώτα αυτός κάτι. Αν με προκαλέσει, θα πάω να κατευθείαν να τον βρω. Θέλω να πηγαίνω σπίτι και να βλέπω τα παιδιά μου στα μάτια με το κεφάλι ψηλά. Υπάρχουν πολλοί παίκτες που έχουν έρθει για να με προκαλέσουν. Έχω δεχτεί αγκωνιές και τα λοιπά και γι’ αυτό έχουν συμβεί όλα αυτά με τις αντιδράσεις μου. Έρχονται με προδιάθεση να με προκαλέσουν. Εγώ δε θέλω να αντιδρώ και να αφήνω την ομάδα μου με 10 παίκτες».
-Για τη συνεργασία του με τον Βιτόλο:
«Δεν έχω κανένα πρόβλημα να αγωνίζομαι μαζί με κάποιον άλλον παίκτη στο κέντρο. Στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ έπαιξα μαζί με τον Βερόν και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Ωστόσο, αυτό δεν είναι δικό μου θέμα, αφορά τον προπονητή και αυτός πρέπει να αποφασίσει».
-Για την εικόνα της ομάδας:
«Είχαμε πολλούς τραυματισμούς από το ξεκίνημα και αυτό δεν είναι και ότι πιο εύκολο. Δε γίνεται και να παίζουμε και με τρεις επιθετικούς, όμως. Όταν πάρω δίπλωμα προπονητή θα σας πω.
Είναι πράγματα του ποδοσφαίρου, τυχαία ή όχι. Μερικές φορές έχεις πολλά, μερικές φορές λίγα. Εγώ έχω μία καλή μάγισσα και με προστατεύει και πιάνω τα α..α μου για να παραμένω υγιής και να έχω καλή τύχη».
-Για το ότι δεν έχει βάλει γκολ με τη φανέλα του ΠΑΟΚ:
«Δεν είμαι παίκτης που συνηθίζω να σκοράρω. Στην Οσασούνα έβαλα όλα και όλα 4 γκολ. Θέλω πάρα πολύ να βάλω ένα γκολ με τον ΠΑΟΚ και να το πανηγυρίσω μαζί με τους οπαδούς μας. Δεν πανηγυρίζω τα γκολ γιατί οι συμπαίκτες μου τρέχουν σε μία άκρη για να πανηγυρίσουν τα γκολ. Αν τρέξω μέχρι την άκρη για να πανηγυρίζω, δε θα είχα ανάσες για να αγωνίζομαι στο παιχνίδι. Όταν επιστρέφουν στο κέντρο πανηγυρίζω και εγώ. Όταν ήμουν 25 έτρεχα και πανηγύριζα. Τώρα, είμαι 32 και ξέρω πότε να τρέχω μέσα στο γήπεδο. Είναι πολύ ωραίο να πανηγυρίζεις τα γκολ, αλλά αυτό που θα ήθελα και το αισθάνομαι καλύτερα είναι να φεύγω από το γήπεδο με τη χαρά του κόσμου μετά από μία νίκη. Δεν τελειώνει τίποτα σε ένα παιχνίδι με ένα γκολ».
-Για την αλλαγή στην προεδρία της ΠΑΕ:
«Ήταν κάτι που έγινε γρήγορα. Δεν ξέραμε τι και πως. Ακόμα και τώρα δεν ξέρουμε γιατί έφυγε ο Θοδωρής Ζαγοράκης. Πρέπει να σεβαστούμε τα προσωπικά του καθενός. Του εύχομαι να είναι καλά και να του πάνε όλα καλά. Είχαμε ένα πρόεδρο πρώην ποδοσφαιριστή και τώρα έχουμε τον Βρύζα που είναι το ίδιο. Και οι δύο θέλουν το καλύτερο του ΠΑΟΚ πάντοτε. Εύχομαι να πάει και αυτός καλά και να έχει μόνο επιτυχίες».
-Για τον Φερνάντο Σάντος:
«Μπορώ να πω ότι πρέπει να σεβόμαστε την προσωπικότητα κάθε ανθρώπου. Όπως είμαι και εγώ σοβαρός στην προπόνηση, το ίδιο είναι και ο προπονητής. Κάνουμε πολύ καλή δουλειά, καλές προπονήσεις, κάνουμε αυτά που πρέπει να κάνουμε».
-Για τον δυσκολότερο αντίπαλο που είχε στην καριέρα του:
«Έχω αντιμετωπίσει πάρα πολύ καλούς παίκτες στην Ευρώπη. Ο πιο δύσκολος αντίπαλος, όμως, ήταν με τη Βραζιλία στο Μοντεβιδέο ο Ροναλντίνιο. Ήταν πολύ δύσκολα, και πολύ μεγάλο γήπεδο, ο Ροναλντίνιο ήταν στα καλύτερά του και ήταν πάρα πολύ δύσκολο να τον αντιμετωπίσω».
-Για τους στόχους του μετά το τέλος της καριέρας του:
«Δεν μου αρέσει να σκέφτομαι το μέλλον. Μου αρέσει να ζω το σήμερα. Μπορεί να κτυπήσει η πόρτα αύριο και να έρθει ο Χάρος να με πάρει. Δεν το έχω σκεφτεί για προπονητής. Αν γινόμουν θα ήθελα να είμαι όπως ο Αγκίρε που μας είχε πει πριν από ένα ντέρμπι: 'Να μπείτε και οι 11 και να πάρετε όλοι κίτρινη κάρτα'. Είχαμε πάρει μία μεγάλη νίκη γιατί παίξαμε πολύ δυνατά. Αυτό θέλω και εγώ. Δεν ξέρω αν θα πάω σε κάποια σχολή προπονητικής στο μέλλον».
-Για την πιο δύσκολη έδρα:
«Το Καμπ Νου, ενώ στην Ελλάδα η έδρα του Πανθρακικού.
Είναι μικρό γήπεδο, δύσκολο. Αυτά όμως είναι τα πιο ωραία παιχνίδια, μυρίζεις το ποδόσφαιρο εκεί μέσα, σε τέτοια γήπεδα».
-Για το τατουάζ του:
«Με έχει σημαδέψει στη ζωή μου. Δεν είναι μόνο στο γήπεδο, αλλά και τρόπος ζωής. Πάντα έχουμε προβλήματα, αλλά πρέπει να σηκωθείς. Πρέπει να έχεις κότσια για να ζήσεις. Επιβάλλεται να το κάνεις κάθε μέρα. Δεν είναι μόνο μέσα στο γήπεδο. Μία μέρα έχεις προβλήματα και πρέπει να σηκωθείς και να προσπαθείς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...