5/11/09

oxyro N991


paok-oxyro - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Γιώργος Φωτάκης
«Πρέπει να συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο και να προσπαθούμε πάντα πάρα πολύ είτε παίζουμε εντός είτε εκτός να κερδίζουμε τους αγώνες. Ήμασταν καλοί στα τελευταία παιχνίδια, με εξαίρεση τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό, πρέπει να συνεχίσουμε έτσι λοιπόν και νομίζω ότι μπορούμε να κερδίσουμε τον αγώνα στην Κομοτηνή»
Για την πορεία της ομάδας έως τώρα:
«Στην αρχή της σεζόν χάσαμε ένα μεγάλο στόχο με τον αποκλεισμό μας από το Europa League, ήταν που όλοι οι παίκτες θέλαμε πάρα πολύ και ήταν λογικό να μας επηρεάσει. Είμαστε όμως μέσα στους υπόλοιπους στόχους και θέλουμε να τους πετύχουμε στην συνέχεια της σεζόν. Είναι στα πόδια μας να τα καταφέρουμε και ελπίζω να είμαστε καλοί, να πάρουμε τους 3 βαθμούς τώρα και να συνεχίσουμε να ανεβαίνουμε στην βαθμολογία, να είμαστε ψηλά»
Για την διαιτησίες που αντιπετωπίζει ο ΠΑΟΚ:
«Σίγουρα οι διαιτητές δεν τα έχουν πάει καλά μέχρι τώρα, υπάρχουν άλλωστε πολλά παράπονα και όχι μόνο από εμάς αλλά και από άλλες ομάδες. Δεν είμαι όμως εγώ που θα τους κρίνω, εμείς είμαστε ποδοσφαιριστές και πρέπει να παίζουμε μπάλα, δεν πρέπει να μας απασχολούν τα υπόλοιπα»
Για το παιχνίδι με τον Πανθρακικό:
«Σίγουρα είναι δύσκολο το παιχνίδι με τον Πανθρακικό, είναι μια καλή ομάδα και θέλει πάρα πολύ τους βαθμούς. Κι εμείς όμως θέλουμε την νίκη και πιστεύω ότι έχουμε τις δυνατότητες να την πάρουμε».
Για την δική του αγωνιστική κατάσταση:
«Ξεκίνησα καλά την χρονιά αλλά είχα ένα τραυματισμό και έχασα λίγο την φόρμα μου. Σύντομα όμως θα βρω τον καλό μου εαυτό και νομίζω ότι έχω να προσφέρω πολλά στην συνέχεια στην ομάδα μου»
Αν υπάρχει πίεση στην ομάδα:
«Η πίεση δεν μας επηρεάζει, είμαστε σε μια μεγάλη ομάδα και είναι φυσιολογικό να υπάρχει πίεση. Δεν πιστεύω όμως να υπάρχει κανείς ποδοσφαιριστής στην ομάδα που να επηρεάζεται από αυτό».
Για την αντίδραση του όταν έγινε αλλαγή στον τελευταίο αγώνα:
«Η αντίδραση μου δεν είχε να κάνει με τον προπονητή φυσικά, δεν ξέρω αν προσέξατε αλλά είχε γίνει μια φάση στο παιχνίδι προηγουμένως και ήμουν λίγο εκνευρισμένος. Δεν ήταν λοιπόν αντίδραση για την αλλαγή μου, σε καμία περίπτωση, έχω γίνει άλλωστε αλλαγή κι άλλες φορές και δεν υπήρξε θέμα».
Για το κλίμα που επικρατεί στην ομάδα:
«Το κλίμα στην ομάδα είναι πολύ καλό, είτε μετά από νίκες είτε μετά από ήττες. Είμαστε μια χαρά στα αποδυτήρια και δεν υπάρχει κανένα θέμα, δεν το ρωτάτε αυτό;»
Για την συνέχεια του πρωταθλήματος:
«Θέλουμε νίκες στα επόμενα παιχνίδια για να μείνουμε ψηλά στην βαθμολογία, θα μπορούσαμε πάντως να έχουμε 5-6 βαθμούς ακόμη και να ήμασταν πιο κοντά στην κορυφή»
Για την Εθνική ομάδα:
«Αυτή την στιγμή έχω στο μυαλό μου μόνο το παιχνίδι με τον Πανθρακικό. Η Εθνική πάντως έχει μπροστά της 2 δύσκολα παιχνίδια και πρέπει να κερδίσει για να περάσει στο Μουντιάλ, έτσι οφείλουμε να είμαστε συγκεντρωμένοι στον στόχο. Είμαι ευτυχισμένος που με καλούν στην Εθνική ομάδα και πιστεύω ότι μπορώ να πετύχω ωραία πράγματα και με την φανέλα της Εθνικής»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...