19/11/09

oxyro N1.5



Η παρουσίαση του Λάζαρου Παπαδόπουλου
Ο τεχνικός διευθυντής της ΚΑΕ ΠΑΟΚ Νίκος Σταυρόπουλος
«Πριν από 3-4 μήνες κάναμε όλοι μαζί μία προσπάθεια για να φθάσουμε τον ΠΑΟΚ εκεί που θέλουμε όλοι μας παρά τις δυσκολίες που υπήρχαν. Ο στόχος μας ωστόσο παραμένει ο ίδιος και με την παρουσία του Λάζαρου Παπαδόπουλου. Ο στόχος του ΠΑΟΚ είναι η εξυγίανση και η αξιοπιστίας της ομάδας η οποία πρέπει να παίρνει τα εύσημα επειδή παλεύει, άσχετα με το αν σε κάποια ματς δεν θα παίζει καλά. Δέχτηκα ένα τηλέφωνο για το αν πρέπει να του δώσουμε άδεια να κάνει προπόνηση με την ομάδα του ΠΑΟΚ. Στην αρχή ήμουν πολύ επιφυλακτικός γιατί φοβόμουν ότι θα δημιουργούνταν προσδοκίες στον κόσμο και από την άλλη ο φόβος μου ήταν μήπως τα παιδιά που ήταν ήδη στην ομάδα, βλέποντας το Λάζαρο να είναι στην προπόνηση θα είχαν πρόβλημα. Μήπως νόμιζαν ότι θα φύγει κάποιος ή οτιδήποτε άλλο. Αυτές τις δυσκολίες αυτές τις ξεπεράσαμε αφού το προπονητικό τιμ έκρινε ότι θα πρέπει απαραίτητα να παρακολουθεί όλο το πρόγραμμα της ομάδας και όχι απλώς να συντηρείται και να έρχεται 2-3 φορές την εβδομάδα. Αυτό το δέχθηκε ο Λάζαρος, είπε ότι θα είναι συνεπέστατος κι εγώ έδωσα το "ΟΚ" για την παρουσία του στις προπονήσεις. Αυτό συνέβη πριν από 15 μέρες. Μπήκε στην ομάδα, ήταν συνεπέστατος σε όλες τις προπονήσεις, εκτός από τις τελευταίες τρεις ημέρες, που ήταν ασθενείς. Τις τελευταίες 3-4 μέρες, κάναμε ένα ραντεβού στο Πανόραμα, με τους ανθρώπους του Λάζαρου και μας εξεδήλωσαν την επιθυμία του να συμμετέχει πλέον ενεργά στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ. Αμέσως πήραν φωτιά τα τηλέφωνά μας. Ωστόσο δεν θέλαμε σε καμία περίπτωση να φύγουμε από το μπάζτετ που είχαμε χαράξει από την αρχή της περιόδου. Του εξήγησα τα δεδομένα μας και που βαδίζουμε. Η συζήτηση που έγινε μας εξέπληξε όλους. Στο ραντεβού ήταν οι δύο άνθρωποι του Λάζαρου, ο τιμ μάνατζερ της ΚΑΕ, ο προπονητής μας κι εγώ. Μας εξέπληξε αυτό που ζήτησε ο Λάζαρος κι αυτό που ζήτησε. Είπε ότι βλέπει το περιβάλλον της ομάδας και τη δουλειά του προπονητικού τιμ και της διοίκησης και με εξεδήλωσε την επιθυμία να προσφέρει αφιλοκερδώς σε αυτή την προσπάθεια Ζήτησε απλά όλα τα λεφτά του συμβολαίου του, μέχρι ενός ευρώ να δοθούν στα ιδρύματα που ξέρετε. Και μετά τη συζήτηση αυτή, κάποιοι επιφανείς ΠΑΟΚτσήδες μάζεψαν λεφτά από μόνοι τους και τα έδωσαν στον Λάζαρο και κατ' επέκταση στα ιδρύματα. Από εκείνο το σημείο τρέξαμε χθες να τον κάνουμε κομμάτι της ομάδας μας, ένα αθλητή που ξέρετε το βιογραφικό του πόσο βαρύ και δυνατό είναι. Του δίνουμε την ευκαιρία να γίνει κομμάτι του ΠΑΟΚ με ευχή μου όχι μόνο για φέτος αλλά και οικονομικά να μείνει του χρόνου αλλά και για πολλά χρόνια. Μένουμε ωστόσο στην φετινή χρονιά. Τον ευχαριστούμε. Ο ΠΑΟΚ είχε πάντα μεγάλους παίκτες στην ομάδα του και ο Λάζαρος μπορεί να γράψει την δική του ιστορία. Τον καλωσορίζω με μεγάλη αγκαλιά από όλους τους ΠΑΟΚτσήδες".
Λάζαρος Παπαδόπουλος
"Είναι μεγάλη μου χαρά που είμαι εδώ σήμερα. Όπως είπε και ο "Μάτζικ", που είχα την τύχη να συνεργαστώ μαζί του στις μικρές ηλικίες στις Εθνικές ομάδες και στα αναπτυξιακά προγράμματα. Τις τελευταίες 15 μέρες είχα την ευκαιρία να κάνω προπονήσεις με τον ΠΑΟΚ για να διατηρηθώ σε καλή φόρμα. Mπήκα στη φιλοσοφία της ομάδας γνωρίζοντας ότι ο Σούλης Μαρκόπουλος χρησιμοποιεί δύο ψηλούς στην πεντάδα, αλλά και την γενικότερη φιλοσοφία που έχει στο παιχνίδι. Είδα ότι μου ταιριάζει και αποφάσισα να ανέβω ένα σκαλοπάτι στην καριέρα μου, να έρθω στον ΠΑΟΚ και να κάνω ένα καινούριο ξεκίνημα για να φθάσω εκεί που ήμουν στο υψηλότερο σημείο. Δεν ήρθα στον ΠΑΟΚ στο τελείωμα της καριέρας μου, αλλά στην καλύτερη φάση. Είμαι 29 χρονών και έχω ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μου κι ελπίζω να είναι ένα καλό ξεκίνημα. Ο ΠΑΟΚ είναι ομάδα Ευρωλίγκας. Λόγω συγκυριών δεν βρίσκεται εκεί. Οι παίκτες στο ρόστερ του και το μπάσκετ που παίζει, δεν είναι απλά επίπεδο Ευρωλίγκα, αλλά υψηλής Ευρωλίγκα».
Στην απόφασή του να χαρίσει όλα τους τα χρήματα στο "Χαμόγελο του Παιδιού" και στην Ομοσπονδία μπάσκετ με καρότσι:
"Ήταν μία ανθρώπινη σκέψη που υπήρχε στην καρδιά μου, για το "Χαμόγελο του Παδιού" και τα παιδιά που παίζουν μπάσκετ με καρότσι. Βγήκε μέσα από την καρδιά μου και χαίρομαι που θα πάνε τα χρήματα εκεί που πρέπει".
Για τα προβλήματα που αντιμετώπισε τα τελευταία χρόνια:
"Υπήρξαν πολλές συγκυρίες. Εγώ τα λέω τα πράγματα όπως είναι και τα τελευταία δύο χρόνια δεν ήταν τα καλύτερα της καριέρας μου. Μπορεί να έφταιγα εγώ μπορεί και όχι, αλλά δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε τώρα. Έχω πάρα πολλή ενέργεια μέσα μου και θέλω να κάνω ένα δυναμικό ξεκίνημα φθάνοντας στο επίπεδο που ήμουν πριν και ακόμα ψηλότερα".
Για τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να επιλέξει τον ΠΑΟΚ:
«Πρώτον, είμαι από τη Θεσσαλονίκη και τα παιδιά μου πηγαίνουν ήδη σχολείο στη Θεσσαλονίκη. Ο κύριος λόγος είναι το... παικτικό κομμάτι. Ηθελα να πάω σε μία ομάδα που θα με ήθελε πολύ και ο ΠΑΟΚ αυτό έκανε. Πριν ακόμη ξεκινήσουμε τις συζητήσεις, από την πρώτη προπόνηση έδειξαν την αγάπη τους. Μπήκα στην ομάδα για να βοηθήσω στην προπόνηση και βρέθηκα να παίζω σε όλη την προπόνηση, οι βοηθοί με βοήθησαν σε κάποια σουτ, ο γυμναστής έκανε πρόγραμμα μαζί μου και όλοι ασχολήθηκαν μαζί μου, σαν να ήμουν μέλος της ομάδας. Για αυτό και όταν τέθηκε το ενδεχόμενο να παίξω στον ΠΑΟΚ, έδωσαν και την ψυχή τους. Επαιξε όμως σημαντικό ρόλο και ο τρόπος που παίζει ο ΠΑΟΚ και μου ταιριάζει πολύ».

Θόδωρος Ζαγοράκης για την Εθνική Ελλάδα
«Η εθνική ομάδα Ποδοσφαίρου με την πανάξια πρόκρισή της στην τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2010 για ακόμη μια φορά απέδειξε ότι έχει παρόν και μέλλον.
Όλοι οι Έλληνες ποδοσφαιριστές που φορούν τη φανέλα με το εθνόσημο στο στήθος, θέλουν πρώτα αυτοί και περισσότερο από όλους μας να οδηγήσουν την εθνική ομάδα όσο πιο ψηλά γίνεται. Τα τελευταία οκτώ χρόνια το αποδεικνύουν με πράξεις. Το αποδεικνύουν με τις επιτυχίες τους. Ας μην ξεχνάμε ότι διεκδικήσαμε την πρόκριση σε τέσσερις τελικές φάσεις μεγάλων διοργανώσεων και στις τρεις εξ αυτών προκριθήκαμε
Πρέπει, λοιπόν, να στηρίξουμε αυτήν την ομάδα, αυτούς τους ποδοσφαιριστές και τον αυτόν τον προπονητή και όχι να τους κατακρίνουμε, άδικα πολλές φορές, μετά από ένα άσχημο αποτέλεσμα, μια αποτυχημένη παρουσία σε προκριματική ή τελική φάση.
Αυτή η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου αξίζει το χειροκρότημα όλων μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου