22/11/09

oxyro N1.6



paok-oxyro - Αντελίνο Βιεϊρίνια

«Παίζουμε στην έδρα μας και νιώθουμε ότι έχουμε μία υποχρέωση παραπάνω να κερδίσουμε. Αυτό που έχω να υποσχεθώ τόσο εγώ, όσο και οι συμπαίκτες μου είναι ότι δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό, θα ματώσουμε την φανέλα, για να πάρουμε αυτό που θέλουμε, δηλαδή τη νίκη.
Είναι ένα πολύ δυνατό ντέρμπι. Εμείς δεν κοιτάμε ποίος είναι πίσω μας στον βαθμολογικό πίνακα. Θέλουμε νίκες και βαθμούς για να φθάσουμε αυτούς που είναι μπροστά. Το γεγονός ότι αν κερδίσουμε θα αφήσουμε τον άρη έξι βαθμούς πίσω θα είναι θετικό, όμως εμείς κοιτάμε την δική μας ομάδα και κατά πόσο θα φθάσουμε όσο ψηλότερα γίνεται.
Ο άρης είναι μία πολύ καλή ομάδα. Δεν μας προβληματίζει ειδικά κάτι, είναι γενικά μία καλή ομάδα. Εμείς πρέπει να ελέγξουμε το παιχνίδι και να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να φθάσουμε στη νίκη. Θεωρώ ότι έχουμε όλα τα φόντα για να το πετύχουμε».

Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του Σταύρου Λαμπριάκου:

«Καθένας έχει την άποψη του για να πει αυτό που σκέφτεται και αισθάνεται. Εγώ θεωρώ ότι ο Π.Α.Ο.Κ. είναι και μεγαλύτερη και καλύτερη ομάδα από τον άρη. Πιστεύω ότι με αυτό συμφωνεί και η πλειοψηφία των φιλάθλων. Σεβαστή η άποψη του όμως και εμείς έχουμε την δική μας».

τα «σφιχτά» παιχνίδια που γίνονται συνήθως στα ντέρμπι:

«Για μένα και για όλο τον Π.Α.Ο.Κ. είναι να κερδίσουμε, είτε με ένα, είτε με περισσότερα γκολ διαφορά. Στα ντέρμπι συνήθως η μία εξουδετερώνει τα ατού της άλλης. Με κάποιες προσωπικές ενέργειες παικτών που μπορούν να κάνουν την διαφορά μπορεί να έρθει η νίκη. Σίγουρα είναι καλό να μπούνε πολλά γκολ για τον κόσμο που θα έρθει στο γήπεδο. Όμως εμείς πρέπει να συγκεντρωθούμε πρώτα στη νίκη και τα υπόλοιπα θα έρθουν».

Για τον Σέρτζιο Κονσεϊσάο που είναι πλέον τεχνικός διευθυντής της ομάδας:
«Νομίζω ότι ο Π.Α.Ο.Κ. έχει έναν συγκεκριμένο τρόπο παιχνιδιού και δεν θα αλλάξει. Τον Κονσεϊσάο τον είχα ίνδαλμα όταν ήμουν μικρός και ένιωσα πολύ όμορφα που τον είχα συμπαίκτη. Το θέμα είναι τα χαρακτηριστικά που είχε στον αγωνιστιικό χώρο να τα περάσει και από το άλλο κομμάτι. Το πείσμα που είχε όπως και το πνεύμα του νικητή. Πιστεύω ότι θα πετύχει».

Για το γεγονός ότι είναι πρώτος σκόρερ της ομάδας του Π.Α.Ο.Κ.:

«Δεν με απασχολεί αυτό. Δεν είναι κάτι που «κυνηγάω». Αυτό που θα κάνω είναι να προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για να μπορέσει ο Π.Α.Ο.Κ. να κερδίσει».

Για την εθνική του ομάδα αλλά και την αντίστοιχη της Ελλάδας:

«Πρέπει να δώσουμε τα συγχαρητήρια μας και στις δύο ομάδες. Κάθε ποδοσφαιριστής έχει όνειρο να αγωνιστεί στην εθνική του ομάδα και κυρίως σε ένα παγκόσμιο κύπελλο. Δεν κοιτάω όμως τόσο μακριά. Θέλω να κάνω καλά την δουλειά μου στον Π.Α.Ο.Κ. Αν οι υπεύθυνοι θεωρήσουν ότι μπορώ και εγώ να έχω θέση στην ομάδα, θα είμαι πολύ χαρούμενος. Νιώθω αρκετά καλά αυτή την στιγμή. Κάθε μέρα όμως προσπαθώ να βελτιώνομαι. Ένας ποδοσφαιριστής που πιστεύει ότι έχει φθάσει στο καλύτερο σημείο του... παραμένει στάσιμος. Κάθε μέρα προσπαθώ να βελτιώνομαι. Δεν μπορώ να πω ότι δεν μπορώ να βελτιωθώ. Τις επόμενες ημέρες και τα επόμενα χρόνια σίγουρα μπορώ να γίνω ακόμη καλύτερος και να φθάσω εκεί που θέλω».

Για την περσινή αναμέτρηση των δύο ομάδων, όπου ο ίδιος είχε τραυματιστεί σοβαρά:

«Ήταν μία πολύ άτυχη στιγμή αυτό που έγινε πέρσι. Ήταν ένας σοβαρός τραυματισμός σε μία περίοδο που ένιωθα αρκετά καλά. Είναι ένα γεγονός που το έχω αφήσει πίσω μου. Δεν το σκέφτομαι καθόλου. Δεν μου φέρνει άσχημες αναμνήσεις επειδή παίζουμε με τον αρη. Θα δώσω αυτά που δίνω κάθε φορά και είμαι σίγουρος ότι δεν θα συμβεί απολύτως τίποτα».

Για το γεγονός πως ο άρης θα έρθει στην Τούμπα με νέο προπονητή:

«Εμείς θέλουμε να βλέπουμε τι κάνουμε εμείς και τι πρέπει να κάνουμε για να κερδίσουμε. Ξέρουμε τι πρέπει να δείξουμε στον αγωνιστικό χώρο για να πάρουμε το παιχνίδι. Όταν μία ομάδα αλλάζει προπονητή, λογικό είναι οι παίκτες να θέλουν να δείξουν ότι αξίζουν να παίζουν στην ενδεκάδα και γι΄ αυτό δίνουν το κάτι παραπάνω. Εμείς ξέρουμε αυτές τις δυσκολίες και είμαστε έτοιμοι να τις ξεπεράσουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου