8/11/15

oxyroN2.654



















10η αγωνιστική της Super League

ΠΑΟΚ - Πανθρακικός - 3-3

Μπροστά σε 8.000 περίπου θεατές, ισόπαλος με 3-3 (!!!) αναδείχτηκε ο ΠΑΟΚ με τον ουραγό Πανθρακικό στην Τούμπα στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής της Super League...
Στην Τούμπα η θύρα 4 άδεια λόγω νόμου κοντονη για την κάρτα οπαδού.

Φρανκ Άρνεσεν:
«Δεν είναι έκπληξη να είμαι εδώ. Σαφώς το σύλλογο μετά από παιχνίδια, τον εκπροσωπούν παίκτες και προπονητής. Μετά από δύσκολες στιγμές, όταν αφήνεις δύο βαθμούς με τον τελευταίο της βαθμολογίας, ίσως πρέπει να τον εκπροσωπήσω και εγώ. Αυτό είναι όλο Αυτό που έχω να πω είναι ότι αυτό που σας έχω πει από το καλοκαίρι. Είμαστε σε ένα καινούργιο πρότζεκτ και είναι λογικό να υπάρχουν σκαμπανεβάσματα. Εμείς αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι όταν είμαστε στα πάνω μας, να παίρνουμε νίκες και όταν είμαστε στα κάτω μας να παίρνουμε μαθήματα.
Δε θα μιλήσω για αγωνιστικά ζητήματα, αυτή είναι δουλειά του προπονητή. Από τις 16 Ιουλίου που έχουμε ξεκινήσει, έχουμε πετύχει πολλά πράγματα, έχουμε πετύχει μεγάλες νίκες. Γνωρίζω πολύ καλά πόσο καλή δουλειά γίνεται στην ομάδα. Δε μπορείς σε τέτοιου είδους χτίσιμο ομάδας, να περιμένεις πάντα κατεύθυνση προς τα πάνω. Για αυτό είμαστε εδώ για να το εξηγήσουμε και στους παίκτες και στον προπονητή τη διαδικασία της ωρίμανσης«
Για τις πολλές αλλαγές που έχουν από τον Αστέρα και μετά: «Αυτό που γίνεται είναι μια φυσιολογική διαδικασία. Να προσπαθεί ο προπονητής να έχει την καλύτερη ομάδα ανάλογα με τον αντίπαλο. Μετά από ένα 3-3 καταλαβαίνουμε ότι δεν πετυχαίνει πάντα αυτό το πλάνο. Για αυτό έχουμε μια ομάδα 20-25 καλών ποδοσφαιριστών και για αυτό το λόγο χρειάζεται και ο προπονητής να δίνει χρόνο συμμετοχής σε πολλούς παίκτες«.
Για την στήριξη στον Ιγκόρ Τούντορ: «Μου είχε γίνει μια ερώτηση στη συνέντευξη Τύπου για το αν θα είναι εδώ και το Μάρτιο. Φυσικά και θα είναι εδώ και το Μάρτιο. Στη διαδικασία που είμαστε είναι φυσιολογικά τα σκαμπανεβάσματα. Σαφώς και στηρίζουμε τον προπονητή μας, όπως έχουν κάνει με φανταστικό τρόπο και οι οπαδοί μας«.
Για το πότε μπορεί να έχει εικόνα αν το χτίσιμο της ομάδας δεν πηγαίνει καλά: «Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι όταν έχεις τόσα πολλά πρόσωπα, με νέο προπονητή και καινούργια φιλοσοφία η κάθε περίπτωση θέλει το χρόνο της. Θα πω το παράδειγμα του Χαρίση , που είναι η πρώτη φορά που είναι μπορεί να είναι 3 ώρες μακριά από το σπίτι του σε μια ομάδα, μακριά από την οικογένεια του και πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του. Δεν υπάρχει ομάδα που βρίσκεται στο χτίσιμο και δε θα κάνει 2-3 βουτιές κατά τη διαδικασία. Το θέμα είναι πόσο δυνατός θα βγεις. Αυτό είναι και ένα μεγάλο στοίχημα για να σταθούν ο ένας δίπλα στον άλλο. Είμαστε ένας μεγάλος σύλλογος και δε μπορούμε να κάνουμε ότι δεν υπάρχουν αρνητικά αποτελέσματα. Αισιοδοξώ όμως ότι θα βγούμε από αυτή τη βουτιά«.
Για το αν γίνεται σωστή διαχείριση της κρίσης στην οποία βρίσκεται η ομάδα: «Είναι μια εβδομάδα κρίσης με τρία άσχημα αποτελέσματα, αλλά δεν ήρθε η συντέλεια. Και εγώ και ο προπονητής, δε χρησιμοποιούμε δικαιολογίες όπως οι τραυματισμοί. Αυτό και το φρεσκάρισμα φέρνει κάποιες αλλαγές που πρέπει να γίνουν».
Για την ενδεχόμενη μεταγραφική ενίσχυση τον Ιανουάριο: «Είναι πολύ κακή στιγμή να μιλήσουμε για μεταγραφικά θέματα. Αυτή τη στιγμή οι υπάρχοντες παίκτες χρειάζονται την προσοχή μας, γιατί έχουν την ποιότητα που πρέπει. Μπορεί κάποιοι να μην ήταν σε φόρμα σήμερα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει η ποιότητα για να μας βοηθήσουν«.
Για τις συνομιλίες με τον Κώστα Χαλκιά και τον Τάσο Κάκο : "Σε μια μεγάλη ομάδα όπως ο ΠΑΟΚ πρέπει να κοιτάμε να κάνουμε τα πάντα, για να γίνουμε καλύτεροι. Προφανώς έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά για να υποστηρίξουμε περισσότερο την ομάδα".

Ιγκόρ Τούντορ:
Για την επιλόγή του να αλλάξει το σύστημα : «Άλλαξα το σύστημα γιατί πιστεύω ότι θα έφερνε καλύτερο αποτέλεσμα. Σήμερα δεν κερδίσαμε. Είμαστε απογοητευμένοι και στεναχωρημένοι. Δεν έχουμε πολλά να πούμε. Σήμερα πετύχαμε τρία γκολ είχαμε ευκαιρίες και για άλλες. Αυτό το σύστημα μας βοήθησε να δημιουργήσουμε. Δεν τελειώσαμε το παιχνίδι όταν μπορύσαμε και μετά δεχθήκαμε γκολ και δεν τα καταφέραμε».
Για το παιχνίδι : «Δεν είναι για μένα καλή στιγμή να πω πολλά. Γιατί είμαι απογοητευμένος. Σήμερα έπρεπε να κερδίσουμε και δεν κερδίσαμε. Ανεξάρτητα από το σύστημα, τους παίκτες και τον προπονητή, αυτό το παιχνίδι έπρεπε να το κερδίσουμε. Είμαι απογοητευμένος».
 Για την μη απόδοση του σύστηματος ανέφερε: «Έχω μιλήσει για τις αλλαγές στο σύστημα πριν το ματς με την Κράσνονταρ. Ότι θα προσπαθήσουμε να γίνουμε λίγο πιο ρεαλιστές, να δημιουργήσουμε πιο καθαρές ευκαιρίες. Μετά από ένα τέτοιο αποτέλεσμα ότι και να σας πω ότι και να αναλύσω θα είμαι λάθος».
Για τα αίτια του σημερινού κακού αποτελέσματος: «Πιστεύετε ότι δεν κερδίσαμε λόγω σύστηματος; Εγώ δεν το πιστεύω. Είχαμε τις ευκαιρίες. Αν είχαμε σκοράρει μετά το 3-2 τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Μετά από ένα τέτοιο αποτέλεσμα ότι κι αν πείτε εσείς θα έχετε δίκιο κι εγώ άδικο. Προσπαθώ εδώ και πόση ώρ α να βρω πως μια ομάδα μας έβαλε τρία γκολ, ενώ μέχρι στιγμής είχε πετύχει μόλις οκτώ».
Για το αν υπάρχει αναρχία στην ομάδα: «Δεν υπάρχει αναρχία στην ομάδα μου. Δεν έχω κάτι παραπάνω να πω. Οτι και να πείτε έχετε δίκιο. Το μόνο που μπορώ να πω εγώ. Να αναλάβω την ευθύνη μαζί με τους ποδοσφιαριστές μου και την επόμενη μέρα να γίνουμε καλύτεροι».
Για τα πολλά προβλήματα στην άμυνα: «Δουλεύω κάθε μέρα με πάθος και ένταση με όλη μου τη δύναμη και την καρδιά να κάνω τον ΠΑΟΚ να παίξει καλύτερα και να κερδίζει. Όλες οι μέρες μου είναι γεμάτες από αυτό. Σκέφτομαι πως θα γίνουμε καλύτεροι. Μαζί με τους βοηθούς μου παίρνουμε τις αποφάσεις και όλη την ευθύνη των αποφάσεων. Είναι μυστήριο και για μένα πως γίνεται να δεχόμαστε τόσα πολλά γκολ».
Για τις σημερινές επιλογές του στην ενδεκάδα: «Μπορείτε να γράψετε ότι θέλετε και θα έχετε δίκιο. Κάνω τις επιλογές μου. Δεν διάλεξα την ενδεκάδα επειδή έτσι ξύπνησα μια μέρα. Δεν άφησα έξω τον Τζαβέλλα για τη φάτσα του ή τα μαλλιά. Εχω δει όλα τα παιχνίδια μας 100 φόρες και προσπαθώ να βρω το λόγο που δεχόμαστε τόσα γκολ. Τον Σκόνδρα τον έβαλα εκεί γιατί ήθελα να αμυνθούμε καλύτερα γιατί από εκεί παίζει ο καλύερος παίκτης του Πανθρακικού. Σε ό,τι αφορά στον Κόστα μίλησα μαζί του πριν το παιχνίδι. Είναι επιλογές. Η ομάδα είναι πάνω απ' όλους και όλοι εμείς είμαστε πιο χαμηλά από την ομάδα».
 Για τον κόσμο του ΠΑΟΚ : «Μπορώ να καταλάβω την απογοήτευση των ομάδων μας. Δεν έχουμε χρόνο για λόγια, αλλά να δουλέψουμε σκληρά. Πιστεύω να μας αναγνωρίζουν ότι σε κάθε αγώνα δίνουμε ό,τι μπορούμε. Τώρα δεν είναι καιρός για δικαιολογίες».
Για την ενδεχόμενη έλλειψη τύχης : «Όχι δεν είναι ώρα για δικαιολογίες μετά από ένα τέτοιο παιχνίδι θα ακουστεί σαν δικαιολογία και δεν το θέλουμε».
Για τον αισθάνεται πίεση στον πάγκο του ΠΑΟΚ: «Δεν έχω κάτι να πω γι΄αυτό. Εγώ απλά κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ».
Για την επίσκεψη των οπαδών στα αποδυτήρια της ομάδας : «Καταλαβαίνω γιατί ήρθαν να εκφράσουν την απογοήτευσή τους, αλλά και να μας δείξουν τη στήριξή τους και θεωρώ ότι ήταν μια συζητηση που μπορεί να είναι επικοδοκομητική».
Για την δήλωση του Φρανκ  Άρνεσεν: «Δεν αισθάνομαι καλύτερα. Είμαι απογοητευμένος γιατί δεν κερδίσαμε».

Γκάρι Ροντρίγκες: 
Για την ανακήρυξη του ως πολυτιμότερου της αναμέτρησης : «Δεν είμαι χαρούμενος γιατί δεν κερδίσαμε. Παίζαμε με μια ομάδα που είναι χαμηλά στη βαθμολογία και έπρεπε να κερδίσουμε. Δεν έχω πολλά να πω ούτε για το βραβείο ούτε για τα γκολ. Δεν είμαι ικανοποιημένος»
Για το ότι δεν κατακτήθηκε η νίκη: «Δεν κερδίσαμε. Το φυσιολογικό θα ήταν να κερδίσουμε. Θα πάω σπίτι να δω το παιχνίδι, αλλά έπρεπε να κερδίσουμε».
Κλείνοντας  ανέφερε: «Είναι μεγάλο πρόβλημα το ότι δεν καθαρίσαμε το παιχνίδι γιατί είχαμε τις ευκαιρίες. Είμαι πολύ απογοητευμένος».

Π.Α.Ο.Κ.: Γλύκος, Κίτσιου (74' Τζαβέλλας), Μαλεζάς, Τζιόλης, Σκόνδρας (85' Κοροβέσης), Χαρίσης, Γκολάσα, Ζαΐρο (46' Αθανασιάδης), Πέλκας, Ροντρίγκεζ, Μακ

Πανθρακικός: Πασχαλάκης, Παπαγεωργίου, Σερφά, Μελίσσης, Ποτουρίδης, Μεχία, Λαδάκης (59' Σέτι), Ντιγκινί, Ροτζέριο (46' Χαβίτο), Μπαϊκαρά, Χασομέρης (68' Φερνάντες).

ΓΚΟΛ: 14', 47' Ροντρίγκεζ, 61' Αθανασιάδης - 25' Παπαγεωργίου, 42', 77' Μπαϊκαρά.
Ασίστ: 14' Κίτσιου, 47' Χαρίσης, 61' Σκόνδρας - 42' Ποτουρίδης, 77 Φερνάντεζ.
Διαιτητής: Αλέξανδρος Δημητρόπουλος.
Βοηθοί: Δημήτριος Βερρής και Αθηνών Δόσης.
Τέταρτος διαιτητής: Αλέξανδρος Κατσικογιάννης.
Παρατηρητής: Σοφία Γρυλλάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...