25/1/12

oxyro N1.686

















paok-oxyro - Κυπελλο Ελλαδας


ΠΑΟΚ - Ατρόμητος - 1-2
ΣΟΚ στην Τούμπα χάσαμε την πρόκριση από τον Ατρόμητο για τα ημιτελικά του Κυπέλλου μέσα από τα χέρια μας από τραγικό λάθος του Γλύκου στις καθυστερήσεις και τη συνολική μετριότητα των παικτών μας και έτσι πέταξαν στα σκουπίδια το γκολ του Λίνο στο 28΄.
Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ........
ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ........
ΜΑΣ ΓΚΡΕΜΙΣΑΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ........

ΔΕΝ ΜΑΤΩΣΑΤΕ ΡΕ ΣΤΟ ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΜΑΤΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ......

Α.. Π.. Α.. Ρ.. Α.. Δ.. Ε.. Κ.. Τ.. ΟΙ ...........

Λάσλο Μπόλονι
"Τελείωσε για εμάς μια διοργάνωση. Είμαστε λυπημένοι και εκνευρισμένοι. Είναι φυσιολογική αντίδραση. Είχαμε τον έλεγχο του αγώνα για 91-92 λεπτά. Η ποιότητα της εμφάνισης μας δεν ήταν καλή, αλλά ήταν αρκετή για να συνεχίσουμε στον θεσμό. Ισως μας έλειψε ένα 10% ακόμη της απόδοσης, αλλά και η τύχη. Αυτά τα δύο δεν τα είχαμε και το ματς γύρισε εναντίον μας. Είμαστε λυπημένοι, αλλά δεν ξέρω εάν μπορών να είμαι νευριασμένος με τους παίκτες μου γιατί δεν είχαν αγωνιστική παρουσία για 45.
Γιατί σε αυτό το διάστημα δεχτήκαμε δύο γκολ. Ο Ατρόμητος έχει καλή ομάδα με καλούς παίκτες γρήγορους και καλή τεχνική κατάσταση. Για εμένα που εργάζομαι πρώτη φορά στην Ελλάδα ο Ατρόμητος και η Ξάνθη μου έχουν δώσει θετική εικόνα και πρέπει να τους δώσω συγχαρητήρια και ενδεχομένως στο τέλος του βοήθησε ο Θεός. Χάσαμε το ματς αλλά θέλω να πω συγχαρητήρια στους παίκτες μου γιατί πάλεψαν, είχαν καλή νοοτροπία, σίγουρα όμως περιμένουμε περισσότερα πράγματα. Χάσαμε το παιχνίδι και την πρόκριση, αλλά και παίκτες σε μια δύσκολη περίοδο για εμάς".

Για το ότι ο ΠΑΟΚ έπαιξε αμυντικά κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο:

"Είναι καλύτερα αν σκοράρεις και 10 γκολ. Και εγώ θέλω να σκοράρει η ομάδα μου. Πρέπει να αντιληφθούμε πως σε ματς Κυπέλλου εάν δεχτείς γκολ είναι πολύπλοκα. Επίσης δεν είχαμε επιθετικούς και γι' αυτό το ότι προσέξαμε περισσότερα τα νώτα μας, δεν θεωρώ πως ήταν λάθος".


Για το ότι σύμφωνα με τον Γιώργο Δώνη, ο ίδιος έφτυσε και χτύπησε στη φυσούνα τον Επστάιν και αν θέλει να απολογηθεί:

"Να απολογηθώ σε ποιον; Δεν είμαι υποκριτής, αλλά δεν δέχομαι και μαθήματα συμπεριφοράς από κανέναν. Δεν μου αρέσει όταν υποφέρουμε και είμαστε λυπημένοι, οι άλλοι παίκτες να έρχονται και να το παίζουν φιλικοί μαζί μου. Τα ίδια συναισθήματα δεν τα είδα στην περίπτωση του πέναλτι που τα έριξαν στον διαιτητή. Δεν είδα πριν από 2-3 εβδομάδες τους ίδιους παίκτες να έρχονται να μας χαιρετίσουν. Εχουν μια καλή ομάδα, έχουν καλό προπονητή, αλλά δεν είμαι υποκριτής".


Για το αν θεωρεί πως ο αποκλεισμός θα επηρεάσει τους παίκτες:

"Εχω ένα στόχο και μόνο έναν, να είμαι ικανοποιημένος από την δουλειά μου. Εχουμε δυσκολίες, εδώ και 2,5 μήνες είμαστε αήττητοι, όποιος έχει μυαλό καταλαβαίνει, όποιος δεν θέλει να καταλάβει εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι".


Για το ότι εκτέλεσε κόρνερ ο Ρομπέρ:

"Τα δύο πρώτα κόρνερ του Γκαρσία δεν ήταν καλά. Το να βάλουμε τον Λίνο να πάει στην άλλη πλευρά να εκτελέσει κόρνερ δεν είναι ενδεδειγμένο. Ολοι οι παίκτες του ΠΑΟΚ μπορούν να εκτελέσουν καλά κόρνερ, αυτό πιστεύω".


Για τις αντιδράσεις στο πρόσωπο του Θοδωρή Ζαγοράκη και το ότι μπήκαν οπαδοί του ΠΑΟΚ μέσα στο γήπεδο;

"Η ομάδα μπορεί να χάνει ή να κερδίζει. Αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με τον Ζαγοράκη και την διοίκηση που δουλεύει και δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την αντίδραση. Είναι τόσα άτομα στο γήπεδο και μπαίνουν μέσα 150 άτομα. Και σε αυτό το σημείο, θέλω να ρωτήσω και εγώ κάτι. Πως μπορούν να μπαίνουν οπαδοί μέσα;"

Λάσλο Μπόλονι Τετ α τετ με τους οπαδούς
"Εφυγαν από την ομάδα παικταράδες και εσύ δεν άσκησες βέτο. Παικταρά σαν τον Βιεϊρίνια δεν θα ξαναβρείς"

ΠΑΟΚ: Γλύκος, Λίνο, Έτο(40' Σνάουτσνερ), Μαλεζάς, Τσιρίλο, Λάζαρ (84' Ίβιτς), Γκαρσία, Φωτάκης (46' Μπαλάφας), Ρομπέρ, Σαλπιγγίδης, Αθανασιάδης

Ατρόμητος:
Ιτάνζ, Σκόνδρας, Γιαννούλης (62' Μήτρογλου), Τόμας, Φυτανίδης, Σφακιανάκης, Καραμάνος (73' Τάτος), Δημούτσος (84' Μπρίτο), Επστάιν, Καραγκούνης, Αναστασάκος

Διαιτητής:
Γιώργος Κομίνης (Θεσπρωτίας)
Βοηθοί:
Αντώνης Καρατζίκας (Αθηνών), Σπυρίδων Γουργιώτης (Φθιώτιδας)
Τέταρτος διαιτητής:
Αναστάσιος Παπαπέτρου (Αθηνών)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ: Καρατζάς
ΚΙΤΡΙΝΕΣ: Φωτάκης, Λάζαρ, Γλύκος - Τόμας, Σφακιανάκης, Επστάιν, Καραγκούνης, Σκόνδρας.
ΚΟΚΚΙΝΕΣ: -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...