16/6/10

oxyro N1.191





paok-oxyro - Συμφωνία με Δημήτρη Σαλπιγγίδη

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την συμφωνία με τον διεθνή επιθετικό Δημήτρη Σαλπιγγίδη για την υπογραφή συμβολαίων για τα επόμενα 4 χρόνια.

Δημήτρη Σαλπιγγίδη

"Από σήμερα είμαι ξανά ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ. Είναι μια απόφαση που πήρα απολύτως συνειδητά, αφού σκέφτηκα όλες τις παραμέτρους αυτής μου της επιστροφής.

Ξεκινάει για μένα και πάλι το κεφάλαιο ΠΑΟΚ, που είναι μια τεράστια προσωπική πρόκληση. Θα ήθελα πραγματικά να ευχαριστήσω τον κ. Θόδωρο Ζαγοράκη και τους συνεργατες του που άνοιξαν ξανά για μένα την πόρτα του ΠΑΟΚ και μου έδειξαν εμπιστοσύνη, να συμμετάσχω σ΄ένα ήδη πολύ επιτυχημένο πλάνο που φέρνει σταθερά την ομάδα στην κορυφή. Η δυναμική του ΠΑΟΚ, όπως ειδικά έχει διαμορφωθεί την τελευταία διετία, είναι πλέον ιδιαίτερα έντονη σε όλους τους αντιπάλους, κάτι που μπορώ να επιβεβαιώσω ότι αισθάνθηκα όσες φορές αγωνίστηκα εναντίον του, είτε εντός, είτε εκτός έδρας.

Θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ που μου έδειχναν την αγάπη τους όλα αυτά τα χρόνια που έλειπα από την ομάδα. Ξέρω ότι υπάρχουν φίλαθλοι, δεν έχει σημασία αν είναι πολλοί ή λίγοι, που έχουν πικραθεί από τη μεταγραφή μου στον Παναθηναϊκό. Ξέρω ότι έκανα λάθη, ίσως όχι στο βαθμό που μου καταλογίστηκαν, αλλά όποιος σε ηλικία 25 ετών και ιδιαίτερα με τόσο μεγάλη ψυχολογική πίεση πάνω του, δεν έκανε λάθη, ας μου ρίξει την πρώτη πέτρα.

Ξέρω ότι κάποιοι θα προτιμούσαν ν' ακούσουν από μένα μια «συγγνώμη», λέξη που θεωρώ πολύ εύκολη να την πει κανείς, αλλά εξαιρετικά αδύναμη μπροστά στις ίδιες τις πράξεις. Δεν θέλω να μου χαριστεί τίποτα και θα με έκανε χαρούμενο ο κόσμος να με κρίνει από την παρουσία μου μέσα στο γήπεδο και από την αγωνιστική προσφορά μου στην ομάδα.

Κάποιοι με είπαν τρελό που στην καλύτερή μου ποδοσφαιρικά ηλικία άφησα τις προσφορές που είχα για να επιστρέψω στον ΠΑΟΚ. Κι όμως είμαι σίγουρος ότι πήρα την καλύτερη δυνατή απόφαση για την καριέρα μου. Έχω φιλοδοξίες και μεγάλη διάθεση να προσφέρω στην ομάδα. Η σεζόν που ξεκινάει κρύβει μέσα της πολλές μεγάλες προκλήσεις και μπορούμε να τα καταφέρουμε αν είμαστε ενωμένοι".

Τίτλοι - Διακρίσεις

* Πρωταθλητής Ελλάδας 2009-10 με τον παναθηναϊκό

* Κυπελλούχος Ελλάδας 2002-03 με τον ΠΑΟΚ

* Κυπελλούχος Ελλάδας 2009-10 με τον παναθηναϊκό

* 1ος σκόρερ Α' εθνικής με τον ΠΑΟΚ το 2005-06 (17 γκολ)

* 2ος σκόρερ Α' εθνικής με τον ΠΑΟΚ το 2003-04 (16 γκολ)

* 3ος σκόρερ Α' εθνικής με τον παναθηναϊκό το 2006-07 (14 γκολ), το 2007-08 (15 γκολ) και το 2008-09 (10 γκολ)

* 1ος σκόρερ Γ' εθνικής με την Καβάλα το 2001-02 (20 γκολ)

Δημήτρης Σαλπιγγίδης στον Sport103 fm

«Τα συναισθήματα είναι πολύ όμορφα. Τελειώνει θετικά ένα σίριαλ, ειπώθηκαν πολλά αυτό το διάστημα αλλά έπρεπε να έρθει το κατάλληλο τάιμινγκ. Περιμένω πώς και πώς για την μέρα που θα ξαναπαίξω με τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα αν και υπάρχουν στιγμές που νιώθω περίεργα αφού ξέρω ότι δεν είμαι αρεστός σε μια μερίδα του κόσμου.

Μπορεί να έκανα λάθη ως Δημήτρης, ως άνθρωπος, ως αθλητής αλλά ουδέποτε έκανα κάποιο λάθος για να βλάψω τον ΠΑΟΚ.

ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΛΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ.

Ενδεχομένως να ήταν λάθος μου γιατί δεν συναντήθηκα με τα παιδιά στο αεροδρόμιο όταν πήγαινα Αθήνα. Μπορούσα να βγω αλλά απλά φοβήθηκα. Μου είχαν πει ότι «αν το αποφάσισες να φύγεις. θα έρθουμε να σε απαγάγουμε για να περάσει το χρονικό όριο και να χαλάσει η μεταγραφή».

Δεν ξέρω ποιος θα έβγαινε στη θέση μου, εγώ πάντως φοβήθηκα. Δεν ήξερα τι θα συναντήσω. Πήρα τηλέφωνο τον μάνατζερ μου και μου είπε ότι θα τον κανονίσει αυτός, όπως και έγινε. Δεν άντεχα άλλο τη πίεση του κ Γούμενου. Ακόμη και τη μέρα που υπέγραψα στον ΠΑΟ μου είπε «βγάλε μια ανακοίνωση έχω γυναίκα και παιδιά θα μου κάψουν το σπίτι». Είχε τις ευκαιρίες να με πουλήσει σε ομάδες του εξωτερικού, δεν το έκανε. Ήθελε να με πουλήσει στη Σαχτάρ Ντονεσκ, εγώ δεν ήθελα. Για να πάω στον Παναθηναϊκό μου είπε ότι κοστίζω πολλά και αν μείνω, θα πληρώνομαι μόνο εγώ και όλη η ομάδα θα έμενε απλήρωτη ενώ η φυγή μου θα βοηθούσε την ομάδα και μέρος του ποσού της μεταγραφής μου πήγε στις πληρωμές των άλλων παικτών. Τον τότε πρόεδρο τον βρίζουν τα πάντα εκτός από την μεταγραφή μου. Γι' αυτή λένε ότι φταιω μόνο εγώ. Δεν μπορεί να με χαρακτηρίζουν σωσίβιο».

Για την εκτέλεση του πέναλτι σε βάρος του ΠΑΟΚ :

«Εκείνη τη χρονιά χτύπησα κι άλλα πέναλτι. Με εντολή προπονητή τα πέναλτι εκτελούσε ο Δ. Παπαδόπουλος και εγώ. Πήγε να το εκτελέσει αυτός και όταν πλησίασα να του πω καλή επιτυχία μου είπε «χτύπα το». Δεν είπα ποτέ ότι θέλω να το χτυπήσω εγώ. Τότε δίκαια θα με κατηγορούσαν αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ. Είμαι επαγγελματίας και δεν μπορούσα να αρνηθώ. Δεν ήταν μόνο ο προπονητής, υπήρχε και η διοίκηση η οποία είχε απαιτήσεις από τη στιγμή που με πλήρωνε. Είναι λογικό αν το βλέπεις συναισθηματικά αλλά δείτε το κι από τη δική μου, μπορεί να ερχόταν μπούμερανγκ και σε μένα που ως επαγγελματίας αθλητής να αρνούμουν να εκτελέσω ένα πέναλτι».

Για το θέμα που προέκυψε με το αν πήρε τα λεφτά από του κόσμο :

«Να ξεκαθαρίσω ότι ποτέ δεν πήρα τα λεφτά του κόσμου. Οι συνδεσμίτες δεν ήρθαν ποτέ σπίτι μου να μου δώσουν λεφτά. Δείτε τις καταθέσεις στον λογαριασμό μου από την προσφυγή. Δεν πήρα λεφτά ποτέ στο χέρι από τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Είναι ψέματα. Ο Γιώργος Ποζατζιδης μου είπε : «δέκα επώνυμοι ΠΑΟΚτσήδες με οικονομική επιφάνεια μάζεψαν τα χρήματα. Δέχεσαι επιταγή ;» Δέχτηκα. Μπορούσα να έχω κλειστό το τηλέφωνο και να μείνω ελεύθερος ή να απορρίψω την επιταγή. Ήταν απόδειξη ότι ήθελα να μείνω όπως και ότι είχα πρόταση από ομάδα Αθήνας και την απέρριψα. Αφότου έκλεισα 2 χρόνια στον ΠΑΟ έμαθα ότι τα λεφτά. Είχε μείνει μια τελευταία δόση, είχαν κάνει τη συναυλία και ξαφνικά βγήκε προς τα έξω ότι πήρα τα λεφτά. Ο λογιστής της ομάδας μου έβαλε τα λεφτά της δόσης στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Δεν πήρα ποτέ τα λεφτά της συναυλίας. Έχω μάθει να είμαι περήφανος. Με πλήρωσε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Ήμουν το θύμα για να βρίζει ο κόσμος εμένα, στοχοποιήθηκα. Δεν μπορεί να γνώριζα από τη στιγμή που κανείς δεν μου είπε από πού προέρχονταν. Ήμασταν για προετοιμασία στη Γαλλία και άλλωστε πήραν και άλλοι ποδοσφαιριστές χρήματα εκτός από μένα. Λάθη έκανα αλλά το μεγαλύτερο ήταν ότι δεν προστάτεψα τον εαυτό μου. Ξεκινούσα μια άλλη ζωή σε άλλη ομάδα, Θα μπορούσα να κάνω πολλά αλλά είμαι ένας άνθρωπος και οι φίλοι του ΠΑΟΚ είναι εκατομμύρια».

Για τη χειρονομία μπροστά από τη Θύρα 4 :

«Εκείνο το διάστημα μίλησα και σε οπαδική εκπομπή και είπα ότι η χειρονομία να σωπάσουν αυτοί που μας έβριζαν και δεν βοηθούσαν την ομάδα. Δεν πρέπει ο κόσμος να βρίζει την ομάδα από το ζέσταμα. Ποτέ δεν είπα στη Θύρα 4 να σωπάσει. Δεν ήταν κίνηση υπεράσπισης του προέδρου. Αυτός ο άνθρωπος μου έκανε το μεγαλύτερο κακό και ως άνθρωπο και ως αθλητή. Δεν θέλω να πω ούτε το όνομα του γιατί εξαιτίας του δεν μπορώ να κυκλοφορήσω στη Θεσσαλονίκη. Και αυτοί που με κατηγορούν θέλω απλά να έρθουν στη θέση μου και να αντιληφθούν ότι δεν άντεχα άλλο την πίεση. Δεν μίλησα μέχρι τώρα διότι δεν φανταζόμουν ότι θα έπαιρνε τέτοια έκταση το θέμα με τόση λάσπη και τόσα ψέματα σε βάρος μου. Τις φορές που μίλησα δεν ήταν τόσο ξεκάθαρα και η ομάδα είχε προβλήματα και δεν ήθελα να προσθέσω ακόμη ένα. Δεν μπορώ να ζητήσω συγνώμη για λάθη που θέλουν να μου χρεώσουν ότι έκανα. Ζητώ όμως συγνώμη που στεναχώρησα τους αγνούς φιλάθλους του ΠΑΟΚ και ζητώ συγνώμη για τα λάθη που έκανα. Παραδόπιστος και σωσίβιο δεν ήμουν. Ποτέ δεν αναφέρθηκα στα παιδιά της Νεάπολης. Εγώ δεν πρόβλημα μαζί τους και ποτέ δεν μου είπαν ότι πήρα τα λεφτά του συνδέσμου. Εγώ ο ίδιος πήρα από τον τότε πρόεδρο τρία εισιτήρια για τη συναυλία και πήγε ο πατέρας μου με δυο φίλους του. Τους ζητάω συγγνώμη αν τους στεναχώρησα αλλά όχι για αυτά που με κατηγορούν ότι έκανα. Θέλω να εκφράσω κι ένα παράπονο για μερίδα του Τύπου και συγκεκριμένους ανθρώπους. Κοιτούν να κατασπαράξουν χωρίς να ασχολούνται με την αλήθεια».

Για την ομάδα του ΠΑΟΚ :

«Τα τελευταία χρόνια η ομάδα δείχνει υγιής όσο ποτέ και το ένιωσα στα αγωνιστικά και ως αντίπαλος. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα. Εννοείται ότι παίζω επιθετικός αλλά και δεξιά. Προτιμώ να παίξω μπροστά αλλά θα βοηθήσω από όπου μου ζητήσει ο προπονητής μου. Στόχος μας είναι η ομάδα είναι να κάνει πρωταθλητισμό. Η πρόκριση στο Τσάμπιονς Λιγκ είναι πολλή δύσκολη αλλά δικαίωμα στο όνειρο έχουμε όλοι. Αν δεν τα καταφέρουμε, η πρόκριση στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ θα είναι σημαντική. Η μεγαλοψυχία χαρακτηρίζει τις μεγάλες ομάδες και ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Περιμένω με αγωνία την πρώτη μέρα στην ομάδα» είπε ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου