6/6/10

oxyro N1.183


Εξερχόμενος των γραφείων της ΠΑΕ μετά από ημίωρη συζήτηση με τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ ο πατήρ Χρήστος, ρωτήθηκε από το ΑΠΕ- ΜΠΕ για το περιεχόμενο της συζήτησης του με τον Θοδωρή Ζαγοράκη και είπε:

«Εδειξε ενδιαφέρον για την περίπτωση μου ο Θοδωρής Ζαγοράκης. Γνωρίζει πως είμαι μέλος αυτής της μεγάλης οικογένειας στην οποία ο ίδιος είναι πρόεδρος. Προσφέρθηκε να βοηθήσει και κυρίως ενδιαφέρθηκε για μένα. Είναι σημαντικό αλλά εγώ θέλω τον κόσμο μου γιατί ο κόσμος είναι η πηγή της δύναμης και της ζωής. Θέλω τον λαό κοντά μου. Για αυτό και πήρα διαρκείας για τη θύρα 4. Δεν συμβιβάζομαι. Και του χρόνου αν είμαι καλά εδώ πάλι θα είμαι για να πάρω το διαρκείας μου για να είμαι μαζί με τον κόσμο».

Ο πατήρ Χρήστος έχει πολλά να πει για τους λόγους που τον οδήγησαν στην παύση από τα καθήκοντα του.

«Φταίει η συχνή σας δημοσιότητα στις κερκίδες της Τούμπας;» τον ρωτήσαμε, για να απαντήσει. «Το περίμενα. Πλήρωσα όλα όσα είχα πει για την υπόθεση του Βατοπεδίου. Μιλούσα για αυτό πέντε χρόνια πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο. Τυγχάνει η ενορία μου να ανήκει στην ίδια Μητρόπολη η οποία εμπλέκεται στο θέμα. Αυτό φταίει. Ο ΠΑΟΚ, η καλύτερα η αγάπη μου για τον ΠΑΟΚ ήταν η αφορμή που έψαχναν για να το κάνουν».

Μπορεί να ανατραπεί η σε βάρος σας απόφαση της Ιεράς Μητροπόλεως; ρωτήσαμε.

«Μόνο η δύναμη του κόσμου μπορεί να ανατρέψει οτιδήποτε. Αυτή είναι και η δύναμη που αντλώ από τον κόσμο. Η αγάπη του». Στην έξοδο του από το γήπεδο, συναντήθηκε με τον σύμβουλο της ΠΑΕ κ. Παναγιώτη Ποικιλίδη και μετά από έναν θερμό εναγκαλισμό μαζί του, είπε: «Οταν έχω δίπλα μου ανθρώπους δυνατούς σαν τον Παναγιώτη Ποικιλίδη τον ολυμπιονίκη μας, δε έχω να φοβάμαι τίποτα» και αποχώρησε ευχαριστημένος που στα δύσκολα τώρα, έχει κάποιους να τον επευφημούν, να τον συγχαίρουν και να τον θαυμάζουν. Να τον αποδέχονται ώς ένα λαϊκό ήρωα της δύσκολης σημερινής εποχής.







paok-oxyro

ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ - ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ

ΠΑΠΑ ΧΡΗΣΤΟ ΓΕΡΑ
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

Οι μητροπόλεις Κασσανδρείας και Θεσσαλονίκης αποφάσισαν να αντικαταστήσουν το παπά Χρηστο - οπαδό του ΠΑΟΚ που υπηρετούσε σαν ιερέας στον ιερό ναό του Αγίου Αθανασίου στον Τρίλοφο Θεσσαλονίκης.
Ο λόγος είναι πως ο Παπά Χρήστος πήγαινε και παρακολουθούσε αγώνες του αγαπημένου του ΠΑΟΚ.

Ο παπα-Χρηστος σας έφταιξε ρεεεε ........


Αλλά αυτοί σταύρωσαν το Χριστό, τον παπαΧρήστο δε θα σταύρωναν, αλλά βέβαια, ότι έχει σχέση με τον ΠΑΟΚ είναι σατανικό εεεε????. Τότε θα γίνουμε η ΚΟΛΑΣΗ για σας! τον πολεμάνε χωρίς σοβαρό λόγο. Αυτοί που το κάνουν αυτό εκτίθενται στα μάτια μας ανεπανόρθωτα.
ΠαπαΧρήστο, από την καρδιά μας δεν πρόκειται να σε καθαιρέσουν ποτέ... Ο παπαχρηστος ζούσε μαζί με τους απλούς και καθημερινούς ανθρώπους και τα προβλήματα τους.

ΠΑΟΚ ΕΝΑΝΤΙΩΝ Ο Λ Ω Ν ......


Ο Νικόδημος θα νιώσει καλά στο πετσί του την οργή μας ......


ΕΧΕΤΕ ΔΙΩΞΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ .....

ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΣΑΣ .....
ΠΑΠΑ ΧΡΗΣΤΟ .... ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΚΟΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ .......
ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ .... ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ Ο ΠΑΠΑ-ΧΡΗΣΤΟΣ.....
ΤΕΛΕΙΩΜO ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΞΕΦΤΙΛΙΚΙΑ ΣΑΣ .....


Παπά - Χρήστος στο www.betboss.gr

Είχαμε την ευκαιρία να του διαβάσουμε την ανακοίνωση στήριξης από τους "EAST SIDE". Όταν ολοκληρώσαμε την ανάγνωση τον ακούσαμε βουρκωμένο να δηλώνει: «Λιώνει η καρδιά μου. Είμαι πολύ συγκινημένος και ευχαριστώ για αυτά που γράφουν».

Πέρασαν μερικά δευτερόλεπτα σιωπής και τον ρωτήσαμε τι θα κάνει: «Εγώ δε θα αφήσω τους ενορίτες μου. Μπορεί να μου πήραν τα προνόμια αλλά εγώ θα συνεχίσω έστω και ως νεοκόρος στην ενορία μου. Δε θα προδώσω την αγάπη αυτών των ανθρώπων».

Αμέσως μετά τον ρωτήσαμε τι ακριβώς συνέβη: «Πληρώνω την αγάπη μου για τον ΠΑΟΚ και όχι μόνο. Ξέρετε είμαι από εκείνους που μίλησαν για το Βατοπαίδι. Όλα αυτά δεν άρεσαν. Με αντικατέστησε έναν ιερέας που είναι δυο μήνες στην ιεροσύνη. Το σέβομαι αλλά ΕΓΩ ΔΕ ΦΕΥΓΩ από την ενορία μου».

Εκεί που πραγματικά μας συγκλόνισε είναι όταν τον ρωτήσαμε αν θα συνεχίσει να πηγαίνει στην Τούμπα: «Εγώ τους αγαπημένους μου «αλήτες» δεν τους αφήνω. Θα συνεχίσω να είμαι κοντά τους. Τη Δευτέρα μαζί με τα παιδιά μου θα είμαι στην Τούμπα για να ανανεώσω το διαρκείας μου».


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ EAST SIDE

"Έχουμε μάθει στην ζωή μας να σεβόμαστε το έργο του κάθε ανθρώπου και να αγωνιζόμαστε για το δίκιο. Ανθρώπους της Εκκλησίας που βοήθησαν συνανθρώπους μας για να ξεφύγουν από τα μεγάλα κοινωνικά προβλήματα όπως η μάστιγα των ναρκωτικών, η ανεργία, η φτώχεια, θα πρέπει να τους στηρίζουμε. Ο παπά-Χρήστος φέρνει με την κοινωνική του συναναστροφή το κοινωνικό και πνευματικό έργο της Εκκλησίας στον λαό. Ο παπά-Χρήστος είναι ένας από εμάς. Εάν, λοιπόν, δεν συνάδει με την κοινωνική ζωή του ιερέα η παρακολούθηση ποδοσφαιρικών αγώνων, τότε δεν συνάδει και η ενασχόληση της Εκκλησίας με χρηματοπιστωτικές συναλλαγές, για να είμαστε και επίκαιροι.

Ο παπά-Χρήστος τιμωρείται για την αγάπη του για το μεγαλύτερο λαϊκό αθλητικό σωματείο και ταυτίστηκε με τους χιλιάδες οπαδούς μιας ομάδας που εκπροσωπεί την ζωντανή ιστορία των Ελλήνων προσφύγων της Κωνσταντινούπολης.

Η ενέργεια των Μητροπολιτών Θεσσαλονίκης και Ν. Μουδανιών θυμίζει την λογική του πενταγώνου, που προσπαθεί να περικυκλώσει το τετράγωνο.....

Εμείς θα είμαστε πάντα εκεί, για να άρουμε τον αποκλεισμό του δικού μας παπά από την παρακολούθηση της ΠΑΟΚΑΡΑΣ μας και θα συνεχίσουμε να τον καλωσορίζουμε στην ΚΕΡΚΙΔΑ και στην ΚΑΡΔΙΑ μας!!!!

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΑΠΑ , ΠΑΠΑ ......

Οι ΣΦ ΠΑΟΚ EAST SIDE,

Θέρμης, Επανομής, Ν. Μηχανιώνας, Περαίας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...