21/8/09

oxyro N917


paok-oxyro - Ο Χρήστος Ταπούτος και ο Δημήτρης Καλαϊτζίδης υπέγραψαν στον ΠΑΟΚ
Οι δύο καλαθοσφαιριστές ολοκλήρωσαν τη συμφωνία τους με την ομάδα και υπέγραψαν τα νέα τους συμβόλαια με την ομάδα μπάσκετ του ΠΑΟΚ.
Χρήστος Ταπούτος:
“Είναι καλό για την ομάδα, να έχει στο ρόστερ της παίκτες από τη Θεσσαλονίκη, που ξέρουν και την πόλη, αλλά και την ομάδα. Εχω συνεργαστεί με τον κ. Μαρκόπουλο στην ομάδα της ΑΕΚ, με τον κ. Σταυρόπουλο ήμασταν μαζί για αρκετά χρόνια στις Εθνικές ομάδες και η δική τους παρουσία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφασή μου. Ο ΠΑΟΚ κάνει ένα νέο ξεκίνημα και θέλω κι εγώ με την παρουσία μου στην ομάδα να κάνω το δικό μου νέο ξεκίνημα. Ηρθα στον ΠΑΟΚ για να παίξω καλό μπάσκετ, θέλω να βοηθήσω και θα προσπαθήσω να δώσω ότι περισσότερο μπορώ. Ξέρω ότι ο κόσμος έχει πολλές απαιτήσεις, όπως συμβαίνει στις μεγάλες ομάδες όπως ο ΠΑΟΚ. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και ας με κρίνουν για αυτά που θα δώσω για την ομάδα μέσα στο γήπεδο”.
Δημήτρης Καλαϊτζίδης:
“Ηρθα γιατί ήθελα πραγματικά να παίξω στην ομάδα του ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ πιστεύω ότι κάνει μία νέα αρχή και με την παρουσία του κ. Μαρκόπουλου και του κ. Σταυρόπουλου, δείχνει ότι πραγματικά θα είναι διαφορετικά τα πράγματα. Αυτό που εύχομαι είναι να είμαστε γεροί, να μην έχουμε προβλήματα τραυματισμών και όλα να πάνε καλά. Θέλω να παίξω καλό μπάσκετ, να έχω περισσότερη συμμετοχή και μία ανοδική πορεία, όπως ακριβώς θέλουμε όλοι και για τον ΠΑΟΚ την επόμενη χρονιά. Είμαι έτοιμος να κάνω ότι μου ζητήσει ο προπονητής μου, να υλοποιήσουμε αυτά που θέλει μέσα στο γήπεδο και να δημιουργήσουμε μία δυνατή και ανταγωνιστική ομάδα. Είμαι από τη Θεσσαλονίκη, ξέρω ότι έρχομαι σε μία μεγάλη ομάδα, ξέρω τι σημαίνει ΠΑΟΚ και τι χρειάζεται για να παίξεις σε αυτή την ομάδα. Ελπίζω ότι θα έχουμε και τη στήριξη του κόσμου και τους περιμένουμε στο γήπεδο, να στηρίξουν την ομάδα μπάσκετ, όπως γίνεται και στο ποδόσφαιρο”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...