20/3/13

oxyro N1.963


Η αποχώρηση του Γιώργου Δώνη από τη Μεσημβρία... από Newscaster









Ο Πάμπλο Γκαρσία ολοκλήρωσε  τη δήλωσή του στο ξενοδοχείο «Χάγιατ» Πίσω από το πάνελ υπάρχει ένα μεγάλο πανό με την φωτογραφία του Πάμπλο Γκαρσία που  αναφέρει «Pablo Garcia Fan Club, No Garcia, No Party together for ever». Στο πάνελ κάθισε κι ο μεγάλος του γιος.
«Να μην φοβάται κανείς γιατί δεν θα κόψω κεφάλια. Αυτές είναι οι τελευταίες ημέρες. Εχω σκεφτεί και έχω γράψει κάποια πράγματα αυτές τις ημέρες και τα έγραψα για να μην τα ξεχάσω. Από την καρδιά μου. Ηρθε η ώρα να φύγω, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς μου και στην μάνα μου που ξέρω ότι με βλέπει και μου έδειξε να είμαι πάντα πιστός και ειλικρινής, ευχαριστώ την γυναίκα μου που ήταν πάντα δίπλα μου στις καλές και κακές στιγμές, είναι μία υπέροχη ημέρα.

»Θα συνεχίσουμε με δύναμη τον δρόμο μας. Γιατί αυτό το κάνουμε από 20 χρονών, στα παιδιά μας, στον Μπέντζαμιν που είναι δίπλα μου, θέλω να μεγαλώσει δυνατός γιατί η ζωή είναι δύσκολη. Είμαι περήφανος γι΄αυτόν. Η γυναίκα μου η πριγκίπισσα μου και ο μικρός που είναι ο Ινδιάνος», υπογράμμισε ο Ουρουγουανός μέσος και συμπλήρωσε:

«Πάντοτε ήθελα να αφήσω το ποδόσφαιρο στο γήπεδο γιατί αγαπάω το ποδόσφαιρο, ποτέ δεν απαίτησα να παίξω. Πάντοτε ήθελα την αλήθεια και να υπάρχει σεβασμός. Εγώ είμαι ΠΑΟΚ αν και κάποιοι το αμφισβητούν, και παρά το γεγονός ότι έρχομαι από την άλλη άκρη του κόσμου. Και μπορούν να κατηγορήσουν πολλά πράγματα. Ομως φόρεσα τα χρώματα της ομάδας και το έκανα με περηφάνια. Ποτέ δε θα κάνω κακό στον ΠΑΟΚ.

»Γιατί δε  μου είπανε ότι «Γκαρσία να βρούμε μια ομάδα για το μέλλον σου». Γιατί σίγουρα εμείς δεν είμαστε κάποιοι που δεν πρέπει να αρέσουμε σε όλο τον κόσμο. Οχι, όμως, να το κάνουν όλο αυτό,  λέγοντας ψέματα. Ποτέ δεν ήταν ειλικρινείς μαζί μου. Τόσο δύσκολο ήταν να είχα ένα αποχαιρετιστήριο παιχνίδι κι όλα θα τέλειωναν. Το είχα πει επανειλημμένως. Οταν δε με θέλετε, εγώ φεύγω. Σε αυτούς τους ελάχιστους που πιστεύουν ότι κέρδισαν επειδή φεύγω, τους ενημερώνω πως προτιμώ να χάσω με διαφάνεια και όχι να κερδίσω παίζοντας βρώμικα».

Για το πως αισθάνθηκε όλο αυτόν τον καιρό: «Πέρασα πολύ άσχημα αυτούς τους μήνες, κοιμόμουν λίγες ώρες κι αναρωτιόμουν γιατί. Ηθελα να παίξω σε πέντε συνεχόμενα ματς και μετά να λέγανε ότι δεν κάνω. Η οικογένειά μου στενοχωρημένη και δεν ήταν ζωή αυτή. Δεν μπορώ να έχω τόσο πόνο μέσα μου.

»Ναι, έχω σεβασμό για τον ΠΑΟΚ και κάνω ένα βήμα δεξιά. Δεν είναι άνθρωπος που θα κάτσω πάνω στο συμβόλαιό μου. Υπάρχει μια ωραία στιγμή, ο τελικός κυπέλλου, στις 11 Μαΐου, αλλά ποτέ δε θα βάλω ενδιάμεσα τα οικονομικό μπροστά στο συναίσθημα. Ούτε στον ΠΑΟΚ ούτε στη ζωή μου. Με μεγάλη περηφάνια φόρεσα αυτήν τη φανέλα και σας ευχαριστώ όλους που με δεχτήκατε σαν έναν αδερφό. Δε θα το ξεχάσω ποτέ.

»Επίσης ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες μου, που πέρασαν, τους προπονητές, τον γιατρό, τους φυσικοθεραπευτές, περάσαμε στιγμές χαράς και λύπης. Δε θα ξεχάσετε ποτέ ότι ο ΠΑΟΚ είναι μάχη και θυσία. Πάντοτε στη ζωή, θα είμαι ΠΑΟΚ. Και στο θάνατο και στη ζωή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...