16/12/11

oxyro N1.638






















paok-oxyro -
Europa League

ΠΑΟΚ - Ρουμπίν Καζάν - 1-1

Σε ευχαριστώ Θεέ μου που με έκανες να νιώθω περήφανος που υποστηρίζω την μεγάλη ΠΑΟΚΑΡΑ.

Ο ΠΑΟΚ αν και άξιζε τη νίκη ηρθε 1-1 με την Ρούμπιν και τερμάτισε πρώτος στον όμιλό του. Στη κλήρωση της Νιόν, για τη φάση των «32» ο ΠΑΟΚ θα μπει στο γκρουπ των ισχυρών .


Λάσλο Μπόλονι
«Ξεκινήσαμε καλά, δεν θυμάμαι σε ποιο ακριβώς σημείο πετύχαμε το γκολ, αλλά ήταν πολύ νωρίς και άλλαξαν όλα. Η κυριαρχία μας ήταν μεγαλύτερη, όμως δεν είχαμε έναν μπαλαντέρ για να τον βγάλουμε από το μανίκι, να πετύχουμε ακόμη ένα γκολ και να κυριαρχήσουμε απόλυτα. Όταν δεν καταφέρνεις τρεις φορές να τελειώσεις το παιχνίδι, μπορεί δεχθείς ένα γκολ από κόντρα και να ισοφαριστείς. Το αποτέλεσμα δεν μας ικανοποιεί, αλλά είμαι ικανοποιημένος από την πρόκριση. Είμαι περήφανος για τους ποδοσφαιριστές μου, που δεν έχασαν παιχνίδι στους δέκα ευρωπαϊκούς αγώνες. Ο όμιλος ήταν επιπέδου Τσάμπιονς λιγκ και ο ΠΑΟΚ θα συνεχίσει να ταξιδέυει στο Europa League και στην επόμενη χρονιά. Όλο αυτό το διάστημα οι ποδοσφαιριστές και οι φίλαθλοι μας έδωσαν πολλά. Οι οπαδοί μας ήταν στο Όσλο, στο Καζάν, στην Ιρλανδία και στο Λονδίνο. Μπράβο τους και τους ευχαριστώ. Ένα άλλο στοιχείο είναι ότι εναντίον ουκρανικών και ρώσικων ομάδων, πίστευα ότι θα μας δημιουργούσαν μεγαλύτερα προβλήματα. Και όμως σε τέσσερις αγώνες δεν αισθάνθηκα ότι μας δημιούργησαν τόσα προβλήματα όσα θα δικαιολογούσε η διαφορά στο μπάτζετ τους. Σαφώς και είναι πίσω μας όλη αυτή η εμπειρία του Europa League, είναι μία ωραία περιπέτεια και τώρα το πολύ σημαντικό παιχνίδι για μας έρχεται την Κυριακή. Θα κάνουμε το καλύτερό μας», σχολίασε ο Μπόλονι.

Αν ο ΠΑΟΚ σκεφτόταν περισσότερο το ματς με τη Δόξα Δράμας:
«Δεν νομίζω ότι μπήκαμε με το μυαλό μας στο παιχνίδι πρωταθλήματος. Ήμασταν απόλυτα συγκεντρωμένοι. Ο μακεδονικός λαός είναι περήφανος, όπως και εγώ. Θέλαμε να πάρουμε την πρώτη θέση και ξαναδίνω συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου».

Για τη συμμετοχή του Γλύκου:
«Σίγουρα κάθε ομάδα έχει ένα ξεκάθαρο νούμερο 1. Εγώ έχω την τύχη να έχω τρεις καλούς τερματοφύλακες. Το σκεφτόμουν καιρό για τον Γλύκο και έδωσε εξετάσεις. Ήταν καλός. Ο αγώνας δεν είχε πολλά πράγματα για εκείνον. Δυστυχώς δέχθηκε γκολ, αλλά ήταν μία εκκίνηση για εκείνον ώστε να κερδίσει τη θέση».

Για τη συνέχεια στο θεσμό:
«Προχωράμε βήμα – βήμα. Θα δούμε τι θα πετύχουμε. Όπως εσείς θέλετε να είστε οι καλύτεροι έτσι και εγώ θέλω να είμαι ο καλύτερος στον κόσμο, να κατακτήσω τα πάντα. Όμως κρατώ τα πόδια μου στο έδαφος και περιμένω να δω τι θα γίνει στην επόμενη φάση».

Για την πρόταση που έχει από Σαουδική Αραβία και αν την αρνήθηκε:
«Δέχθηκα πρόταση, αλλά δεν είναι αλήθεια ότι αρνήθηκα μέχρι αυτή τη στιγμή. Είμαι ένας επαγγελματίας προπονητής . Η ζωή δεν είναι εύκολη σε αυτό το επάγγελμα και πρέπει να αναλύσω όλα τα δεδομένα».

Αν έχει προβλήματα στις σχέσεις του με τον ΠΑΟΚ:
«Θα προσπαθήσω να κάνω μία τρίπλα, όπως τότε που ήμουν ποδοσφαιριστής. Ο ΠΑΟΚ είναι ένα μεγάλο σωματείο, είναι θρησκεία. Έχει μερικά προβλήματα, είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ και προσπαθώ να επιλύσω κάποια. Όταν δέχεσαι μία πρόταση σταθμίζεις όλα τα δεδομένα. Πάντως έχω ένα μεγάλο πρόβλημα, μου αρέσει πολύ η μελιτζάνα και το καρπούζι. Θα πρέπει να μιλήσω με τη διοίκηση, έχω ήδη μιλήσει. Δεν είμαι υποκριτής, τουλάχιστον όχι πολύ, δεν είμαι ούτε ψεύτης, το 50% όσων λέω είναι αλήθεια. Γι’ αυτό δώστε μου λίγο χρόνο».

Αν έχει κάποια προτίμηση στην αυριανή κλήρωση:
«Ξέρω τρεις ομάδες τις οποίες δεν θα ήθελα να αντιμετωπίσω.

Άντρε Βιεϊρίνια
"Κάναμε καλό παιχνίδι, το σημαντικό είναι πως η ομάδα πέτυχε τον στόχο της και όχι πως σκόραρα εγώ. Πετύχαμε τον στόχο μας, κάνοντας ένα πολύ καλό παιχνίδι.
Από το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιημένος, αλλά από την προσπάθεια, από το πρώτο λεπτό προσπαθήσαμε να κερδίσουμε. Η Ρούμπιν έπαιζε με παίκτη λιγότερο και λογικά προσπαθούσε να αμυνθεί".

Γιώργος Γεωργιάδης
«Η πρώτη θέση αποδεικνύει πολλά πράγματα για εμάς. Δεν ξέρω γιατί δεν γίνεται το ίδιο και στο πρωτάθλημα. Προσπαθούμε, όμως όλοι γι’ αυτό. Το παιχνίδι με τη Δόξα την Κυριακή θέλει πολλή μεγάλη προσοχή»

Κώστας Χαλκιάς
“δείξαμε καλό πρόσωπο και στα εντός και στα εκτός έδρας παιχνίδια. Παλέψαμε. Πήραμε την πρόκριση, μία αγωνιστική πριν την ολοκλήρωση των ομίλων. Αγωνιστήκαμε με ομάδες με υπερβολικά μπάτζετ, με παίκτες που δικαιότατα παίρνουν αυτά τα χρήματα. Πρέπει να το βάλουμε στο μυαλό μας αυτό που καταφέραμε. Η Τότεναμ είχε στόχο την κατάκτηση του τροπαίου, η Ρούμπιν είναι ομάδα επιπέδου Τσάμπιονς λιγκ και για την επιτυχία αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παδιά. Είναι κίνητρο για όλους να διακριθούμε στο Europa League και γι αυτό ίσως δείχνουμε ένα διαφορετικό πρόσωπο σε αυτούς τους αγώνες σε σχέση με εκείνους του πρωταθλήματος”

Βλάνταν Ίβιτς
“Όταν ξεκινήσαμε κανείς δεν πίστευε ότι μπορούμε να τερματίσουμε πρώτοι. Σκεφτόμασταν την πρόκριση, αλλά την εξασφάλισή της μία αγωνιστική πριν το τέλος δεν την περιμέναμε. Πρέπει να συνεχίσουμε, να διορθώσουμε τα λάθη μας στο πρωτάθλημα ώστε και του χρόνου να αγωνιστούμε σε αυτή τη διοργάνωση”, είπε ο Σέρβος στην τηλεόραση του ΑΝΤ1.

Για την κλήρωση:
“Είμαστε στους ισχυρούς, αλλά αυτό δεν παίζει μεγάλο ρόλο. Πάντως έχουμε πίστη και πρέπει να δουλέψουμε για να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω σε σχέση με πέρσι στη συγκεκριμένη διοργάνωση”.

Για τη νίκη επί της Τότεναμ:
“Στην Τότεναμ κάναμε μεγάλο παιχνίδι. Αυτά τα ματς είναι παιχνίδια της χαράς, γιατί όλοι δίνουν το 100%. Είναι μεγάλη ομάδα, την περάσαμε και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη στους εαυτούς μας”.

Για τα επιτεύγματα της ομάδας και όσα ακούγονται για μειώσεις συμβολαίων:
“Αυτή η ομάδα καταφέρνει να κάνει μεγάλες επιτυχίες και δίνει χαρά στον κόσμο. Δίνει έσοδα στην ομάδα. Μπερδεύομαι όταν ακούω από κάποιους δημοσιογράφους ότι πρέπει να μειωθούν τα συμβόλαια. Δεν θυμάμαι να υπάρχει άλλη ομάδα του ΠΑΟΚ που να έχει φέρει τόσα έσοδα.
Κάποιες φορές είναι αστείο να λένε τέτοια πράγματα. Για τους συγκεκριμένους που τα λένε συμφωνώ με όσα λέει ο κόσμος. Υπάρχουν έσοδα από το Europa League, από τα τηλεοπτικά, από τα εισιτήρια. Ξέρω πολύ καλά τι λέω”

ΠΑΟΚ: Γλύκος, Ετο, Μαλεζάς, Τσιρίλο, Λίνο, Γκαρσία, Αρίας, Ιβιτς, Γεωργιάδης, Βιεϊρίνια, Αθανασιάδης, Κρέσιτς, Μπαλάφας, Σνάουτσνερ, Ρομπέρ, Φωτάκης, Λάζαρ και Σαλπιγγίδης.

Ρουμπίν Καζάν: Ριζικόφ, Ανσάλντι, Καλέσιν, Μποκέτι, Σαρόνοφ, Νέμοφ, Νομπόα, Καραντενίζ, Νάτσο, Μάρτινς, Βαλντέζ, Αρλάουσκις, Κουζμίν, Σεστόκοφ, Κβιρκβέλια, Μπιστρόφ, Ντιάντιουν, Οραζακέντοφ,

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Ντανιέλε Ορσάτο
ΒΟΗΘΟΙ: Ελενίτο Ντι Λιμπερατόρε, Ρομπέρτο Ρομανιόλι
ΒΟΗΘΟΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΣΤΙΕΣ: Γκαμπριέλε Γκάβα, Κρίστιαν Μπρίγκι.
ΚΙΤΡΙΝΕΣ: Λίνο.
ΚΟΚKΙΝΕΣ: Ριζικόφ (12΄).

Ο ΠΑΟΚ είναι στο γκρουπ των ισχυρών, καθώς τερμάτισε πρώτος στον όμιλό του και θα κληρωθεί με μία από τις 16 ομάδες, που βρίσκονται στο γκρουπ των αδυνάτων.

οι 16 ομάδες είναι οι εξής :

Ανόβερο (Γερμανία)
Λέγκια Βαρσοβίας (Πολωνία)
Λάτσιο (Ιταλία)
Στόουκ Σίτι (Αγγλία)
Σάλτσμπουργκ (Αυστρία)
Αλκμάαρ (Ολλανδία)
Μπράγκα (Πορτογαλία
Ουντινέζε (Ιταλία)
Στεάουα Βουκουρεστίου (Ρουμανία)
Βίσλα Κρακοβίας (Πολωνία)
Λοκομοτίβ Μόσχας (Ρωσία)
Πόρτο (Πορτογαλία)
Άγιαξ (Ολλανδία)
Τραμπζονσπόρ (Τουρκία)
Βικτόρια Πλζεν (Τσεχία).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...