28/6/11

oxyro N1.488



paok-oxyro - O Κένεθ Μπάρλαου στο Αθλητικο Metropolis.

«Το θυμάμαι σαν χθες. Έχω δει αρκετές φορές στο διαδίκτυο το παιχνίδι στη Γενεύη. Είναι σημαντικό συναίσθημα να επιστρέφεις πρωταθλητής στη Θεσσαλονίκη. Ήταν τεράστια επιτυχία για τον ΠΑΟΚ», για να υπογραμμίσει μεταξύ των άλλων:

«Πάντα θα θυμάμαι τα λόγια της μητέρας μου. Μου έλεγε πάντα να είμαι υπεύθυνος άνθρωπος και να σέβομαι τους ανθρώπους γύρο μου, να σέβομαι αυτούς που μου δείχνουν εμπιστοσύνη.

Σαν άνθρωπος πάντα είχα στόχο να κερδίζω. Καθήκον μου ήταν να είμαι έτοιμος ψυχικά και σωματικά. Όταν ήρθα στην Ελλάδα το ενδιαφέρον μου δεν ήταν μόνο στο να κερδίζω αλλά να είμαι σε καλή κατάσταση και εκτός αγωνιστικού χώρου. Είμαι έξι μέρες στη Θεσσαλονίκη, νιώθω σαν την φορά που ήρθα για τον ΠΑΟΚ».

Όσο για το τι είχε ο ΠΑΟΚ, που δεν είχαν οι άλλες και έφτασε στην επιτυχία, απάντησε:

«Το σημαντικότερο που οδήγησε τον ΠΑΟΚ στην επιτυχία ήταν η οργάνωση η οποία ξεκινούσε από τον πρόεδρο, τον κ. Βεζυρτζή, και έφτανε μέχρι τον τελευταίο φίλαθλο της ομάδας. Όποιος έπαιζε σε αυτή την ομάδα είχε το πνεύμα του νικητή. Η συνεργασία λοιπόν ήταν το σημαντικότερο. Οι συμπαίκτες μου έκαναν πιο εύκολη τη δική μου δουλειά γιατί ακριβώς υπήρχε ομαδικότητα. Ξέραμε να παίζουμε ο ένας για τον άλλον».

Για το αν η βραδιά του τελικού της Γενεύη ήταν η σημαντικότερη στην καριέρα του:

«Ήταν όντως σπουδαία βραδιά, αλλά το πρωτάθλημα της επόμενης σεζόν ήταν μια τεράστια επιτυχία. Όλη τη χρονιά κυνηγούσαμε τον Άρη, που είχε ένα ρόστερ με πρωταθλητές, όπως ο Γκάλης και ο Γιαννάκης», ενώ για την πιο άτυχη στιγμή του:

«Σίγουρα η λάθος πάσα στον τελευταίο τελικό Άρης-ΠΑΟΚ, την πρώτη μου χρονιά στην ομάδα. Δεν μπορούσα να ξεχάσω αυτό το λάθος. Έβλεπα στον ύπνο για καιρό αυτή τη λάθος πάσα. Γι' αυτό και αποφάσισα, τα επόμενα δύο χρόνια να πάρω το αίμα μου πίσω. Ήταν επιλογή του ΠΑΟΚ να φύγω από την ομάδα. Ήθελα να καθίσω τουλάχιστο δύο χρόνια ακόμα. Έτσι είναι το μπάσκετ όμως».

«Η καρδιά μου ανήκει στον ΠΑΟΚ. Δεν μπορώ να βρω λέξεις να περιγράψω τα συναισθήματα που έχω τις 6 αυτές ημέρες που είμαι στη Θεσσαλονίκη. Αισθάνομαι τέλεια. Θέλω να κλάψω από χαρά, αλλά και συγκίνηση. Αισθάνομαι πολύ όμορφα. Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου. Αυτά που έζησα στον ΠΑΟΚ, στα 3 χρόνια μου στη Θεσσαλονίκη δεν τα έζησα πουθενά αλλού. Την αγάπη του κόσμου, την ατμόσφαιρα, την ομάδα. Αυτά δεν ξεχνιούνται εύκολα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...