28/6/11

oxyro N1.486





















paok-oxyro - Πρώτη προπόνηση στην Τούμπα


Η πρώτη προπόνηση ενόψει της καινούριας χρονιάς έγινε σήμερα στην Τούμπα με φοβερή ατμόσφαιρα από 12 χιλιάδες οπαδούς του ΠΑΟΚ

Λάζλο Μπόλονι:

"Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο της ομάδας. Είναι πολύ όμορφο να δουλεύεις μπροστά σε 10.000 κόσμο. Αν μπορούσα θα τους ζητούσα να έρχονται σε κάθε προπόνηση. Από εκεί και πέρα η πρώτη επαφή μου με τους παίκτες ήταν πολύ καλή. Πρέπει να στρωθούμε στη δουλειά. Μετά θα μιλήσω με τους ανθρώπους της ομάδας. Για μένα το ιδανικό είναι να δουλεύω με 18 έμπειρους παίκτες και πέντε-έξι μικρούς. Από εκεί και πέρα μπορώ να κάνω κάποιους συμβιβασμούς".

Για το αν μπορεί να υποσχεθεί κάτι στον κόσμο:

"Δεν μπορώ να υποσχεθώ κάτι στον κόσμο, αλλά στον εαυτό μου Θέλω να γυρνάω σπίτι μου και να ξέρω ότι τα έδωσα όλα. Να είμαι καλά με τον εαυτό μου. Σήμερα αυτό θα μπορώ να το κάνω".

Για τα τεκταινόμενα στο ελληνικό ποδόσφαιρο είπε:

"Δε θέλω να κάνω κάποιο ιδιαίτερο σχόλιο. Είναι σίγουρα καλό να ξεκαθαρίσουν κάποια πράγματα στο ποδόσφαιρο".

Μπερτράν Ρομπέρ

"Ήρθα εδώ να βοηθήσω την ομάδα για να πετύχει τους στόχους της. Πρώτη φορά στην ζωή μου βλέπω κάτι παρόμοιο. Εύχομαι να έχουμε μια καλή χρονιά και εγώ από την πλευρά μου θα κάνω το καλύτερο"

Οι ποδοσφαιριστές που προπονούνται είναι:

Χαλκιάς, Γιακουμής, Ίβιτς, Πετρίσεβιτς, Κρέσιτς, Σαβίνι, Γλύκος, Βιεϊρίνια, Λευτέρης Σακελλαρίου, Ντιέγκο Αρίας, Ρομπέρ, Έτο, Παπάζογλου, Γεωργίου, Φωτάκης, Σνάουτσνερ, Κουτσιανικούλης, Μαλεζάς, Κουρδάκης, Μπαλάφας, Σταφυλίδης, Τσουκαλάς, Μωϋσιάδης, Κωνσταντινίδης, Ιντζίδης, Παπαδόπουλος, Πόποβιτς, Κίτσιου, Δεμιρτζόγλου, Αποστολόπουλος και Αθανασιάδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...