21/6/11

oxyro N1.482




Κεν Μπάρλοου

O
47χρονος σήμερα Κεν Μπάρλοου είναι μετά από 18 χρόνια και πάλι στο δεύτερο σπίτι του! Ο
Μπάρλοου
που μεγαλούργησε την τριετία 90-93, στον μεγάλο ΠΑΟΚ της εποχής, θα συμμετέχει στο camp του Μπάνε Πρέλεβιτς και δήλωσε πανευτυχής που βρίσκεται και πάλι εδώ.

Κεν Μπάρλοου


«Είχα μια μεγάλη καριέρα, 16 ετών, αλλά τα καλύτερα χρόνια μου ήταν στον ΠΑΟΚ. Τότε είχαμε όλοι το πνεύμα του πολεμιστή και δημιουργήσαμε εκείνο το φαινόμενο, του ΠΑΟΚ. Με την επιστροφή μου στη Θεσσαλονίκη, μπορεί να είναι κι η αρχή για την εμπλοκή μου με την Ελλάδα και τον ΠΑΟΚ ειδικότερα».

«Και να θέλω δεν μπορώ, μια κι έχω 800 ΠΑΟΚτσήδες φίλους στο facebook. Πάντως είμαι ενθουσιασμένος που ήρθα. Οταν προσγειωνόταν το αεροπλάνο, έβλεπα αν θυμάμαι κάτι. Θέλω να βγω στους δρόμους, να πάω στο Πανόραμα. Επίσης θα ήθελα να δω ξανά όλους τους παλιούς μου συμπαίκτες. Δε θέλω να φύγω χωρίς να τους δω. Θυμάμαι όλα αυτά, τα όμορφα που περάσαμε. Εχω στο σπίτι μου φωτογραφίες και βίντεο από την Γενεύη. Ακόμα θυμάμαι τους πανηγυρισμούς τους φιλάθλων».





ΑΝΤΙΟ ΜΠΡΟΥΝΟ ΚΑΙ
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ.

Δηλώσεις αποχαιρετισμού Τσιρίλο


«Για να είμαι ειλικρινής δεν γνωρίζω τον λόγο που δεν θα αγωνίζομαι στον ΠΑΟΚ την επόμενη σεζόν. Ήμουν πολύ ευχαριστημένος από την συνεργασία με την ομάδα και από όσο ξέρω και η ομάδα ήταν ευχαριστημένη μαζί μου αλλά μετά την λήξη των play-off άλλαξαν τα πράγματα και δεν συνεχίζω στον ΠΑΟΚ. Η αλήθεια είναι ότι πίστευα πως θα συνέχιζα την καριέρα μου στον ΠΑΟΚ και ο κόσμος πιστεύω το ίδιο νόμιζε αλλά τελικά δεν συνέβη αυτό»

Για τα 2 χρόνια που πέρασε στην ομάδα:
«Η καριέρα μου στον ΠΑΟΚ αυτά τα 2 χρόνια ήταν πετυχημένη και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την παρουσία μου στην ομάδα. Πέρασα ευτυχισμένες στιγμές, στιγμές με επιτυχίες με την ομάδα. Πιστεύω ότι και ο κ. Ζαγοράκης ήταν ευχαριστημένος μαζί μου, ήταν μια πολύ όμορφος περίοδος για μένα αυτή η διετία».

Όσον αφορά το μέλλον του ο Ιταλός:

«Αυτή την στιγμή δεν γνωρίζω τι προτάσεις υπάρχουν για μένα, είμαι ελεύθερος και το θέμα το χειρίζεται ο μάνατζερ μου. Πιστεύω ότι θα υπάρξουν προτάσεις στην συνέχεια»

«Θα ήθελα να πω ένα ευχαριστώ στον κόσμο του ΠΑΟΚ, τους έχω όλους στην καρδιά μου. Όπως έχω στην καρδιά μου και τον κ. Ζαγοράκη, που ήταν κοντά μου κάθε στιγμή, μου στάθηκε πολύ αυτά τα 2 χρόνια. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους στην ομάδα»

Γιατί «χάρηκε» ο Κλάους Αθανασιάδης που φεύγει ο Τσιρίλο, ο Ιταλός αμυντικός αντιλήφθηκε το χιούμορ και σχολίασε :
«Είναι ένα παιδί που το συμπαθώ πολύ, είναι πολύ ταλαντούχος και του εύχομαι ότι καλύτερο στην καριέρα του»



Μπερτράν Ρομπέρ στον "Sport 103"

"Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα, ελπίζω όλα να πάνε καλά, έχω ακούσει για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ, υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για να κάνω καριέρα.
Είχα και άλλες προτάσεις και μια από αυτές ήταν από τον Αρη, η καρδιά μου, όμως, ήταν υπέρ του ΠΑΟΚ και είμαι πολύ χαρούμενος που ολοκληρώθηκε η συμφωνία μας".

Για το αν έπαιξε ρόλο στην μεταγραφή του ότι ο Μπόλονι θα κάθεται στον πάγκο του "Δικεφάλου"

"Όταν έμαθα ότι ο Μπόλονι θα είναι ο νέος προπονητής χάρηκα πολύ, έχει σημαντικές εμπειρίες, μέχρι τώρα ήμασταν αντίπαλοι, από εδώ και πέρα θα είμαστε στην ίδια ομάδα. Έχω ακούσει ότι δουλεύει πολύ, οπότε αυτός ήταν ένας έξτρα λόγος για να έρθω στην ομάδα".


Για τον ΠΑΟΚ της νέας περιόδου

"Ο ΠΑΟΚ έχει πολύ καλούς παίκτες και καλό προπονητή, υπάρχει καλό πρότζεκτ. Μπορούμε να πετύχουμε στην Ευρώπη. Θα έρθουν σίγουρα και άλλοι παίκτες οπότε δεν βλέπω γιατί δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε σε δύο μέτωπα, σε Ελλάδα και Ευρώπη".


Για το γεγονός ότι δεν θα ξεκουραστεί σχεδόν καθόλου.

"Είμαι σε διακοπές τώρα, διαφορετικά δεν θα μπορούσα να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ. Χωρίς καθόλου ξεκούραση δεν γίνεται".


Για την θέση που αγωνίζεται

"Η θέση που προτιμώ είναι αριστερός μέσος, δεν έχω αντίρρηση να παίξω και στην επίθεση αν μου ζητηθεί, αλλά θεωρώ ότι μπορώ να αποδώσω καλύτερα αριστερά στο κέντρο".


Για τον Σαμί που ενδιαφέρεται ο ΠΑΟΚ

"Είχαμε παίξει αντίπαλοι όταν ήταν στην Αμιάν, είναι πολύ καλός, αθλητικός, δυνατός και ψηλός αμυντικός. Βέβαια, δεν έχω το τηλέφωνό του για να τον πάρω, αλλά ενδεχομένως να το βρω για να τον πω καλωσόρισες".

paok-oxyro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...