8/10/09

oxyro N963



Φ. Σάντος δηλωσε

"Με αιφνιδίασε η παραίτηση του Ζαγοράκη. Η διοίκηση ξέρει τις θέσεις μου, ξέρει τις απόψεις μου και θα ήταν καλύτερο να σας μιλήσει η διοίκηση για τη θέση μου στην ομάδα".



Ανακοίνωση ΚΑΕ ΠΑΟΚ

Ο πρόεδρος κ. Μιλτιάδης Κανώτας και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, εύχονται στο νέο πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κ. Ζήση Βρύζα, καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει. Με την συμπαράσταση όλων των υγειών δυνάμεων του ΠΑΟΚ, μπορεί να συνεχιστεί το μεγάλο έργο που ξεκίνησε εδώ και δυόμισι χρόνια, η υπό τον κ. Θόδωρο Ζαγοράκη διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Η πορεία είναι μονόδρομος και έχει μία και μοναδική κατεύθυνση, μπροστά. Ευχαριστούμε επίσης τον Θόδωρο Ζαγοράκη για την άψογη συνεργασία που είχαμε, για τη βοήθειά του προς την ΚΑΕ ΠΑΟΚ, αλλά πολύ περισσότερο για όλα όσα προσέφερε στον ΠΑΟΚ. Η παρουσία του είναι φωτεινό παράδειγμα για όλους μας.



Ο Ζήσης Βρύζας προέδρος στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Ύστερα από την υποβολή παραίτησης του κ. Θόδωρου Ζαγοράκη από την θέση του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ο κ. Ζήσης Βρύζας αποδέχθηκε την ομόφωνη πρόταση του Δ.Σ. να αναλάβει τα καθήκοντα του προέδρου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Ζήσης Βρύζας

«Ο Θόδωρος ήταν και θα είναι αδελφός μας. Η παραίτηση του είναι μεγάλη απώλεια, ωστόσο συνεχίζουμε ενωμένοι, όλοι σαν μια γροθιά. Αποδέχθηκα την τιμητική πρόταση. Προχωράμε ενωμένοι μέσα από το σχέδιο και το πλάνο που έχουμε για έναν ενωμένο ΠΑΟΚ»

Ηλίας Βιολίδης

«Όπως είπε και ο Θόδωρος Ζαγοράκης, ο ΠΑΟΚ έχει παρελθόν, παρόν και μέλλον»



Παραίτηση Θόδωρου Ζαγοράκη

Υπάρχουν μέρες στη ζωή του κάθε ανθρώπου που τα «θέλω» υποκύπτουν σε ανώτερες δυνάμεις. Σήμερα 8 Οκτωβρίου 2009 είναι μια τέτοια μέρα για μένα. Είμαι υποχρεωμένος για προσωπικούς λόγους να υποβάλω την παραίτηση μου από το διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Σύντομα και συγκεκριμένα όταν οι συνθήκες μου το επιτρέψουν θα είμαι σε θέση να εξηγήσω με σαφήνεια - ως οφείλω να κάνω απέναντι στον κόσμο του ΠΑΟΚ και τους χιλιάδες μετόχους που στήριξαν με πίστη και αφοσίωση την προσπάθεια μας για εξυγίανση και αναγέννηση - τους λόγους για τους οποίους σήμερα υποβάλω την παραίτηση μου από τη θέση του προέδρου. Ο ΠΑΟΚ έχει παρελθόν, παρόν και μέλλον. Είμαι πεπεισμένος ότι η προσπάθεια για την αναρρίχηση της ομάδας στην κορυφή του Ελληνικού και ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου θα συνεχιστεί με αμείωτη ένταση τόσο από τους φιλάθλους, όσο και από τους ανθρώπους που πριν από 2.5 χρόνια οραματίστηκαν μαζί με μένα έναν ΠΑΟΚ πρωταγωνιστή.

Με τιμή
Θεόδωρος Ζαγοράκης


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΕΟ.

paok-oxyro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...