24/2/09

oxyro N787



paok-oxyro - ΑΠΟ ULTRAS PAOK
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Λ. XOYTOΣ
Ο 29χρονος επιθετικός μίλησε αποκλειστικά στην εκπομπή των οπαδών του ΠΑΟΚ, στον Extrasport, στους ΠΑΟΚ Supporters
«Οι φιλοδοξίες οι δικές μου είναι οι ίδιες με αυτές που έχει ο ΠΑΟΚ. Το είπα από την πρώτη στιγμή που ήρθα στον ΠΑΟΚ και το επαναλαμβάνω, λίγες ημέρες αργότερα. Είναι τιμή μου να φοράω αυτή την φανέλα και να παίζω για αυτό τον κόσμο που συμπαραστέκεται στην ομάδα με ξεχωριστό τρόπο. Μόνο, όσοι φορούν την φανέλα του ΠΑΟΚ, ή έχουν φορέσει την φανέλα στο παρελθόν έχουν την δυνατότητα να καταλάβουν τι ακριβώς εννοώ. Εύχομαι να δώσω ότι μπορώ περισσότερο για να βοηθήσω την μεγάλη προσπάθεια που γίνεται και έχει ως μοναδικό στόχο την καταξίωση του ΠΑΟΚ».
-
Είναι γεγονός από το μικρό χρονικό διάστημα που αγωνίστηκες στο παιχνίδι με τον Ηρακλή, ότι έδειξες πολύ καλά στοιχεία. Ο ΠΑΟΚ μπορεί να ενισχυθεί περισσότερο με την παρουσία σου στην επίθεση ;
- «Χαίρομαι που μου το αναφέρεται και με τιμά ιδιαίτερα αυτό. Βασικά θέλω να δικαιώσω όλους όσους με εμπιστεύθηκαν και με έφεραν στην Θεσσαλονίκη. Θα κάνω όμως τα πάντα για να ευχαριστήσω και τους φιλάθλους που πιστεύουν σε εμένα».
- Μπορείς να μας περιγράψεις, πως ακριβώς έγιναν οι συνομιλίες με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ και τελικά σε έπεισαν να έρθεις στην Τούμπα ;
- «Επικοινώνησε μαζί μου ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, ο Ζήσης Βρύζας. Μιλήσαμε αρκετά. Μου είπε για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ και δεν το σκέφθηκα ούτε μία στιγμή. Έπρεπε βεβαίως να ξεπεράσουμε κάποια διαδικαστικά με τον Πανιώνιο. Όλα όμως πήγαν καλά. Πιστεύω και ελπίζω ότι θα δουλέψω πάρα πολύ στην συνέχεια. Για να δείτε ένα Λάμπρο πολύ καλύτερο από ότι τον έχετε συνηθίσει, τόσο αγωνιζόμενο στο ελληνικό πρωτάθλημα, όσο και στο εξωτερικό. Αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι να δουλέψω πολύ στην ομάδα και να την βοηθήσω να πετύχει τους στόχους της».
- Ελπίζουμε να παραμείνεις στον ΠΑΟΚ και την νέα περίοδο και για πολλά χρόνια ακόμη . . .
- «Για το θέμα αυτό, θα αποφασίσει οριστικά η διοίκηση του ΠΑΟΚ, τι ακριβώς θα γίνει. Δεν σκέφτομαι από τώρα, το καλοκαίρι, με ενδιαφέρει περισσότερο να έχω μία σταθερή παρουσία στο πρωτάθλημα και να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ. Όσο για το καλοκαίρι, η διοίκηση θα κρίνει».
- Μετά το παιχνίδι με τον Ηρακλή, έκανες μία δήλωση, σύμφωνα με την οποία, είναι προτιμότερο να έχεις τον κόσμο του ΠΑΟΚ στο πλευρό σου, παρά να τον «αντιμετωπίζεις» ως αντίπαλος. Θέλεις να μας εξηγήσεις τι εννοείς ;
- «Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Είναι προτιμότερο να είσαι με αυτό τον κόσμο. Και εννοώ ότι αυτός ο κόσμος, οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ, σου δίνουν ώθηση. Όταν έχεις την ώθηση, μπορεί ένας παίκτης να παίξει καλύτερα και να αποδείξει την πραγματική του αξία μέσα στο γήπεδο».
- Αυτό που αναφέρεις, έχει μεγάλη σημασία γιατί έχεις παίξει σε μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες που έχουν φανατικούς φιλάθλους. Κατατάσσεις τους οπαδούς του ΠΑΟΚ πολύ ψηλά. . .
- «Έτσι είναι. Ο κόσμος του ΠΑΟΚ είναι συγκλονιστικός. Είχα την τύχη να αγωνιστώ στην Ευρώπη σε σπουδαία κλαμπ. Αλλά και παλαιότερα, αγωνίστηκα στο ελληνικό πρωτάθλημα. Μέχρι και πρόσφατα ήμουν στον Πανιώνιο. Τέτοιο κόσμο όμως δεν έχω δει πουθενά και μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση από την πρώτη στιγμή που αγωνίστηκα. Για αυτό, δήλωσα ότι είναι προτιμότερο να έχεις αυτό τον κόσμο μαζί σου».
- Είσαι τελικά παρεξηγημένος σαν ποδοσφαιριστής. Μήπως πρέπει να βρουν το κουμπί σου. . .
- «Δεν με απασχολούν όσα έχουν γίνει στο παρελθόν. Με ενδιαφέρει να προσφέρω άμεσα».
- Πως νιώθεις με τον Μουσλίμοβιτς συμπαίκτη και με τους υπόλοιπους παίκτες που έχουν πολύ μεγάλη προϋπηρεσία στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ;
- «Εμένα γενικώς δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια. Μου αρέσει μέσα στο γήπεδο να προσφέρω περισσότερα. Όταν υπάρχουν αθλητές με δυνατές προσωπικότητες, μπορείς να κάνεις πολλά σημαντικά για το μέλλον».
- Η συνεννόηση μέσα στο γήπεδο πως γίνεται μεταξύ των παικτών ;
- «Κυρίως με την ποδοσφαιρική γλώσσα. Όλα τα παιδιά είναι συννενοήσιμα και δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα επικοινωνίας. Άλλωστε αυτό φαίνεται μέσα στο γήπεδο».
- Τα μηνύματα των φιλάθλων του ΠΑΟΚ είναι αρκετά. Όλοι περιμένουν να πετύχεις το γκολ της πρόκρισης στο Καραϊσκάκη, στον αγώνα της 4ης Μαρτίου, με αντίπαλο τον Ολυμπιακό. . .
- «Πιο χαρούμενος θα είμαι εάν κερδίσει και φυσικά προκριθεί η ομάδα, ανεξάρτητα αν πετύχω το γκολ της πρόκρισης εγώ. Μακάρι να το βάλει ο Ζλάνταν και να πανηγυρίσουμε την πρόκριση. Δεν θέλω να πω πολλά. Είναι τιμή μου που ήρθα στην ομάδα και έχω αυτό τον κόσμο μαζί μου».
- Αποτελεί στόχο η εθνική ομάδα ;
- «Ο μοναδικός μου στόχος είναι να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ και να δείξω την αξία μου μέσα στο γήπεδο. Θεωρώ ότι κάθε ημέρα, όταν μπαίνω στο γήπεδο, πρέπει να το αποδεικνύω. Παλεύω πάντα για το καλύτερο. Εάν στην πορεία έρθει η πρόσκληση από την εθνική, θα είναι κάτι ευχάριστο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...