12/2/09

oxyro N778


paok-oxyro - Συνέντευξη Πάμπλο Γκαρσία
"Είμαι πολύ ευχαριστημένος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και από τη διαμονή μου στη Θεσσαλονίκη. Η οικογένειά μου προσαρμόστηκε πολύ καλά εδώ. Στην ομάδα είμαστε ενωμένοι. Ο ένας βοηθάει τον άλλον. Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο. Εχουμε, γενικά, πάρει καλά αποτελέσματα εκτός από ορισμένα ματς που πληρώσαμε την έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης. Στη Λειβαδιά είναι δύσκολο το ματς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε. Περάσαμε μία σειρά πολύ δύσκολων αγώνων, αλλά τα θεωρητικά πιο εύκολα, είναι τα πιο πολύπλοκα παιχνίδια γιατί πρέπει οπωσδήποτε να τα πάρεις, εύκολα ή δύσκολα".
"Εχω αγωνιστεί σε πολλά ματς στην Ισπανία και δεν είχα ποτέ καμία διαφορά εντός και εκτός έδρας. Επαιζα το ίδιο, αλλά είναι δύσκολο να μπω στο μυαλό του καθενός για να ξέρω τι συμβαίνει στα εκτός έδρας παιχνίδια".
για τη δήλωση που είχε κάνει ο Σέρζιο Κονσεϊσάο αναφορικά με λάθος νοοτροπία που οδηγεί σε αποδυνάμωση στα εκτός έδρας, συμφώνησε: "Ισχύει αυτό. Και εκτός έδρας είμαστε έντεκα εναντίον έντεκα. Δεν καταλαβαίνω γιατί έχουμε διαφορά στην απόδοσή μας".
"Γενικότερα και στην Ευρώπη και στα ελληνικά γήπεδα που έχω αγωνιστεί δεν υπάρχουν τόσο φανατισμένοι οπαδοί με την ομάδα τους από τους δικούς μας".
"Να φέρουμε τον φαν Νίστελροϊ (γέλια)! Πέραν από την πλάκα, είναι ένα θέμα που το αντιμετωπίζουμε, δουλεύουμε πάνω σε αυτό, ήρθε κι ένας νέος παίκτης στις μεταγραφές (σ.σ. Χούτος) που θα βοηθήσει σε αυτόν τον τομέα. Το γκολ δεν είναι ποτέ μία εύκολη υπόθεση".
Μετά το ματς με τον Θρασύβουλο ο Γκαρσία και την αποβολή του στα τελευταία λεπτά, ο Γκαρσία είχε δηλώσει χαρακτηριστικά πως "εάν δεν με θέλουν, να φύγω". Σε ερώτηση για έναν νέο σχολιασμό για τη διαιτησία, στάθηκε στον Ολυμπιακό: "Υπάρχουν διαιτητές και διαιτητές. Υπάρχουν κάποιοι που καταλαβαίνουν το παιχνίδι και κάποιοι που δεν το καταλαβαίνουν. Πριν το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό δεν μπορεί ο διαιτητής να μιλάει και να γελάει με τους παίκτες του Ολυμπιακού και με εμάς όχι, ή κάθε άγγιγμα παίκτη του Ολυμπιακού να το δίνει φάουλ. Εάν σε ένα φάουλ πάνω στο Σορλέν που έκανε παίκτης του Ολυμπιακού το είχα κάνει εγώ, θα είχα αποβληθεί, θα είχα φάει τρεις-τέσσερις αγωνιστικές και θα είχαν φωνάξει την αστυνομία να με πάει φυλακή. Θεωρώ ότι οι διαιτητές βλέπουν το βιογραφικό μου, πόσες κάρτες πήρα, τι συμπεριφορά είχα όσα χρόνια αγωνίζομαι, και κρίνουν ανάλογα με αυτό".
"Θα του έλεγα να έρθει στην Ελλάδα και στον ΠΑΟΚ. Υπάρχουν πολλοί Λατινοαμερικάνοι. Το επίπεδο είναι καλό και θα του άρεσε".
"Εχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο. Εάν κάποιος μου πει ότι θέλει να μείνω, δεν υπάρχει πρόβλημα. Νιώθω καλά εδώ, αλλά είναι ένα θέμα που έχει κι άλλες διαστάσεις η παραμονή".
"Για μένα είναι ευχάριστο που φωνάζουν οι οπαδοί το όνομά μου, που τους αρέσει ο τρόπος που αγωνίζομαι και θα δώσω τα πάντα με τη φανέλα του ΠΑΟΚ".
"Ο Ολυμπιακός έχει μεγάλη βαθμολογική διαφορά από εμάς, αλλά υπάρχουν τα πλέι οφ. Είναι μια περίεργη διαδικασία, η οποία δεν επιβραβεύει την πιο σταθερή ομάδα του πρωταθλήματος, αλλά την ομάδα που θα πάρει τη νίκη σε ένα παιχνίδι. Πρέπει να προετοιμαστούμε καλά στα πλέι οφ και στόχος μας είναι να κυνηγήσουμε τη δεύτερη θέση που οδηγεί στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ και να διεκδικήσουμε το κύπελλο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου