6/2/09

oxyro N772






paok-oxyro - Πάμπλο Γκαρσία: "Θα βρω εγώ τον Ντιόγο"
Πόσο ΠΑΟΚ νιώθεις- Νιώθω 100% ΠΑΟΚτσής! Και στην Οσασούνα οι φίλαθλοι μου έδειχναν την αγάπη τους, αλλά αυτό που συμβαίνει με τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ είναι ανεπανάληπτο. Εδώ είναι που θέλω να κλείσω την καριέρα μου.
Πού ήταν ο Ντιόγο; Περίμενα να τον δω. Από τότε που μάθαμε τον επόμενο μας αντίπαλο για το κύπελλο, όλοι, δημοσιογράφοι και φίλαθλοι, μου έλεγαν ότι ήρθε η ώρα του για την Τούμπα. Πάντως, δεν πειράζει που δεν ήρθε. Θα κατέβω εγώ σε λίγο καιρό στον Πειραιά για να τον βρω. αν ο ΠΑΟΚ είχε αντικειμενικότερη αντιμετώπιση από τη διαιτησία, θα ήταν ακόμα πιο ψηλά.
Για τη διαιτησία του κ. Κάκου: Εύχομαι πραγματικά, αυτός ο διαιτητής να μην ξανασφυρίξει ματς του ΠΑΟΚ. Μπορεί να μην υπήρχε η εξόφθαλμη απόφαση, όπως μια κόκκινη εις βάρος μας ή ένα πέναλτι, όμως φρόντισε με τρόπο να χαλάσει το παιχνίδι μας
Για τη ρεβάνς με τον Ολυμπιακό-Υπάρχει καιρός μέχρι τότε, και καταρχάς προηγείται το ματς με τον Παναθηναϊκό την Κυριακή για το πρωτάθλημα. Εκεί πρέπει να μείνουμε προσηλωμένοι. Με τον Ολυμπιακό πήραμε ένα καλό αποτέλεσμα, αλλά επειδή η πρόκριση θα κριθεί στην Αθήνα θα πρέπει να τρώμε σίδερα στον επαναληπτικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...