21/8/08

photo N617




paok-oxyro - Ο Κώστας Βασιλειάδης επιστρέφει στον ΠΑΟΚ
Μετά από συντονισμένες ενέργειες και μεγάλη προσπάθεια, ο Κώστας Βασιλειάδης επιστρέφει στον ΠΑΟΚ και μετά από δύο χρόνια απουσίας, θα φορέσει ξανά τη φανέλα με το Δικέφαλο. Η επιστροφή του Κώστα Βασιλειάδη στον ΠΑΟΚ ήταν ένα προσωπικό στοίχημα που είχε θέσει από την πρώτη στιγμή ο κ. Δημήτρης Δρόσος, θέλοντας να δώσει ένα μεγάλο δώρο προς όλους τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, γνωρίζοντας και την μεγάλη τους επιθυμία για να φορέσει ο Βασιλειάδης και πάλι τη φανέλα της ομάδας. Ο Κώστας Βασιλειάδης θα μιλήσει προς τους εκπροσώπους των ΜΜΕ στις 6.30μ.μ στο γήπεδο του ΠΑΟΚ και στις 7μ.μ θα πραγματοποιήσει την πρώτη του προπόνηση με την ομάδα.
Κώστας Βασιλειάδης έκανε σήμερα τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του ΠΑΟΚ. Λίγη ώρα πριν πραγματοποιήσει την πρώτη του προπόνηση μιλώντας στους εκπροσώπους του τύπου, τόνισε:
“Είμαι πολύ χαρούμενος που γύρισα στο σπίτι μου, γιατί έτσι αισθάνομαι. Αυτά τα 2 χρόνια που έλειπα σκεφτόμουν πολύ διαφορετικά . Πιστεύω ότι είμαι καλύτερος αγωνιστικά παρότι τα πράγματα δεν πήγαν καλά στη Μάλαγα και τον Ολυμπιακό. Γύρισα πίσω γιατί ξέρω ότι γίνεται μια νέα αρχή με τον κύριο Δρόσο, τον κύριο Πεδουλάκη και τον κύριο Μμπουντούρη και ήθελα να βοηθήσω κι εγώ όσο μπορώ και να αρχίσω να αγωνίζομαι περισσότερο από τα 2 τελευταία χρόνια. Θα δουλέψω πολύ στην προετοιμασία, στις προπονήσεις, στα φιλικά για να είμαι έτοιμος. Το τελευταίο διάστημα ήξερα ότι θα είμαι στην ομάδα του ΠΑΟΚ τα επόμενα δύο χρόνια. Υπήρξαν κάποιες επιπλοκές αλλά όλα ξεπεράστηκαν. Θέλω να ευχαριστήσω τους κυρίους Αγγελόπουλους που βοήθησαν να γίνει αυτή η μεταγραφή. Ξεκινάμε από το μηδέν, όλα είναι καινούργια από τον κύριο Δρόσο μέχρι τον τελευταίο παίκτη. Στον ΠΑΟΚ δεν αρμόζει να μην παίζει στην Ευρώπη και στα πλέι οφ. Θα δουλέψουμε σκληρά και κάθε χρόνο θα είμαστε και καλύτεροι. Γιαυτό γύρισα στον ΠΑΟΚ. Όταν μου έγινε η πρόταση δεν το σκέφτηκα. Θέλω να πάρω τίτλους με τον ΠΑΟΚ ξέρετε ότι είμαι ΠΑΟΚ. Αισθάνθηκα περίεργα πέρυσι που ήρθα με άλλη φανέλα στο γήπεδο, αισθάνθηκα λίγο άσχημα αλλά αυτή τη στιγμή αισθάνομαι όμορφα που είμαι στην οικογένεια του ΠΑΟΚ. Τα τελευταία χρόνια μπορεί να έκανα λάθη, να ζητούσαν άλλα πράγματα οι προπονητές μου, αυτά τα ξέρουν οι ίδιοι. Μίλησα με τον κύριο Πεδουλάκη, ξέρω τι θέλει και θα δουλέψω τις ατέλειες μου για να γίνω καλύτερος. Δεν με ενοχλεί να είμαι ο αρχηγός σε αυτή την προσπάθεια, θέλω να βοηθήσω την ομάδα και την οδηγήσω εκεί που της αξίζει. Τα τελευταία χρόνια ο κόσμος δεν έβλεπε αυτά που ήθελε. Να είναι σίγουροι όμως ότι φέτος θα είμαστε ανταγωνιστικοί και για αυτό τους θέλουμε δίπλα μας. Πιστεύω στο πεπρωμένο και το ήθελα πάρα πολύ να επιστρέψω, κάτι που κι έγινε πραγματικότητα. Πρέπει να σκύψουμε το κεφάλι και να δουλέψουμε σκληρά. Μου έλειψε το περιβάλλον, ήταν οικείο, μου έλειψε ο κόσμος και πλέον θα κάνω ότι καλύτερο για τον κόσμο και την ομάδα. Ο κόσμος με γνωρίζει με την φανέλα με το νούμερο 7 και θα συνεχίσω να την έχω. Θέλω τον κόσμο δίπλα μας”, τόνισε ο άσος του ΠΑΟΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...