4/4/11

oxyro N1.416









O ΒΙΑΣΤΗΣ ΣΑΣ ..........



paok-oxyro - ΠΑΟΚ - Αελ ΓΙΔΟΤΥΡΑ - 1-0

Ο ΠΑΟΚ έπαιξε όσο χρειαζόταν για να πάρει τους τρεις βαθμούς της νίκης με γκολ του Αθανασιάδη στο 67’, μπροστά σε 15.000. η ομάδα αφιέρωσε το γκολ του Κλάους στον Τσιρίλο που πρόσφατα έχασε τον πατέρα του.
Δεν ξεχνάμε τα εμετικά πανό σας και το μίσος που δείχνετε στον ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια άντε στην στην β' και στα σκατά να πάτε.....
Είναι η ποιο απαίσια οπαδική φάρα.....

ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ, ΛΟΓΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ


Μάκης Χάβος

«Στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν καλοί. Δεν είχαμε καλή κυκλοφορία και γρήγορη ανάπτυξη. Γνωρίζαμε, όμως, ότι ήταν επιτακτική ανάγκη να πάρουμε τους τρεις βαθμούς και το καταφέραμε. Η αναγκαστική αλλαγή του Γκαρσία μας αποσυντόνισε, αλλά με τις αλλαγές που κάναμε στο δεύτερο μέρος γίναμε πιο πιεστικοί και απειλήσαμε περισσότερο, φθάνοντας και στο αποτέλεσμα που θέλαμε»

Για την όχι τόσο μεγάλη χρησιμοποίηση του σημερινού «χρυσού» σκόρερ του ΠΑΟΚ, Στέφανου Αθανασιάδη


«ο Αθανασιάδης είναι μια εξαιρετική περίπτωση παίκτη και πρέπει να τη διαχειριστώ καλά. Πρέπει να βελτιώσει κάποια πράγματα στην προπόνηση και να δουλεύει στο 100%. Είναι εύκολο να βάζω τους παίκτες που θέλει ο κόσμος, αλλά εγώ ποτέ δε θα κάνω ζημιά σε ποδοσφαιριστή και στον ΠΑΟΚ».

Στέφανος Αθανασιάδης ήταν ο MVP του αγώνα

«σήμερα έβαλα γκολ στη δεύτερη επαφή μου με την μπάλα. Από ό, τι φαίνεται μού πάει η Λάρισα. Πάντως θέλω να πω τι το γκολ έρχεται μέσα από ομαδική δουλειά και το σημαντικό είναι ότι πήραμε μια σημαντική νίκη για να μπούμε στα πλέι οφ. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Κώστα, μια κι ήταν αυτός που με έκανε επιθετικό. Κάθε παιδί μπορεί να κερδίσει πολλά δίπλα του, όπως εγώ. Ευχαριστώ ακόμα και την οικογένειά μου, η οποία συνεχίζει να με στηρίζει».

Στη συνέχεια αποκάλυψε τον άνθρωπο που προέβλεψε το σημερινό του γκολ:
«Μόλις σκόραρα πήγα στον γυμναστή, Γρηγόρη Καβαλιεράτο, μια και μου είπε πριν τρεις μέρες ότι θα σκοράρω. Κι έτσι έγινε. Το ίδιο είπε στον Ελ Ζαρ στο ματς του Ατρομήτου, κι αυτό έγινε».
Για την ανανέωση του συμβολαίου του
«έχω συμβόλαιο για ακόμη έναν χρόνο και από ό, τι βλέπω θα συνεχίσω αρκετά χρόνια ακόμη στην ομάδα του ΠΑΟΚ».

Ντιέγκο Αρίας

«Επρεπε να πάρουμε τη νίκη για να φτάσουμε πιο κοντά στα πλέι οφ. Δεχθήκαμε πίεση αλλά μετά το γκολ που πετύχαμε, είχαμε και άλλες ευκαιρίες. Εγώ είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή μου. Θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο συμμετοχής για να μπορώ να είμαι καλύτερος. Για αυτό ήρθα στον ΠΑΟΚ, για να μπορώ να προσφέρω στην ομάδα».

Ναμπίλ Ελ Ζαρ

«Το σημαντικό ήταν ότι στο τέλος πήραμε τους τρεις βαθμούς. Παίξαμε καλά, αλλά υπήρχε πρόβλημα στο τέλος. Η λύση είναι να δουλέψουμε περισσότερο σε αυτό και να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι στα τελειώματα. Τα τελειώματα ήταν το μεγάλο πρόβλημά μας. Κατά τ΄ άλλα είχαμε τον απόλυτο έλεγχο», τόνισε ο Ελ Ζαρ.

Για το αν μίλησε με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ για το μέλλον του
«δεν έχω μιλήσει ακόμη».

ΠΑΟΚ :
Χαλκιάς - Έτο, Κοντρέρας, Μαλεζάς, Λίνο - Γκαρσία (32 Αρίας), Βιτόλο (58 Σαλπιγγίδης) - Ελ Ζαρ, Βιεϊρίνια, Ίβιτς - Μουσλίμοβιτς (65 Αθανασιάδης).

Αελ ΓΙΔΟΤΥΡΑ: Αμπάρης - Ταλ, Ταυλαρίδης, Νταμπίζας, Κατσιαρός - Κόζακ (61 Αμπουμπακάρι), Ιγκλέσιας - Πανκράτ (13 Μπλάζεκ), Μετίν (77 Κανόμπιο), Τσιμπάμπα - Κουζέν

ΚΟΚΚΙΝΗ :
Ταλ (90)
ΚΙΤΡΙΝΕΣ : Έτο, Κοντρέρας - Ιγκλέσιας, Κόζακ, Κουζέν, Ταλ.
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ : Βοσκάκης (Χανίων)
ΒΟΗΘΟΙ : Μπαλτάς (Αχαίας) – Γούκος (Ηπείρου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...