26/4/10

oxyro N1.145




Βράβευση του (Γκαρσία, Ίβιτς, Βιερινια),
ως μέλει της καλύτερης 18άδας της φετινής Super League


Αντελίνο Βιεϊρίνια:
"Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Φερνάντο Σάντος, γιατί με βοήθησε ώστε να ξαναβρώ την χαμένη μου αυτοπεποίθηση. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου αλλά και τους φιλάθλους μας, γιατί χωρίς αυτούς δεν θα ήμουν εδώ".

Πάμπλο Γκαρσία:
"Φέτος κατάφερα να προσαρμοστώ στο ελληνικό πρωτάθλημα και να περιορίσω τις αντιδράσεις μου αν και είμαι άνθρωπος με θερμό ταμπεραμέντο... Αφιερώνω το βραβείο στη γυναίκα μου και στα παιδιά μου που με παρακολουθούν από την τηλεόραση, στους συμπαίκτες μου και στον υπέροχο κόσμο της ομάδας".

Βλάνταν Ίβιτς
:
"Πρώτα από όλα συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό το νταμπλ. Εμείς δεν τα καταφέραμε να πάρουμε τον τίτλο, αν και παλαίψαμε μέχρι το τέλος, γιατί μας έλειπαν κάποια πράματα και δεν είχαμε τύχη σε ορισμένα ματς. Είμαι βέβαιος ότι οι δικοί μας φίλαθλοι θα χαρούν το επόμενο διάστημα"





Ο ΣΦ ΠΑΟΚ ΘΥΡΑ 4 ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ

Ο ΣΦ ΠΑΟΚ ΘΥΡΑ 4 ευχαριστεί τον κόσμο που παρευρέθηκε στον χορό του συνδέσμου και μας τίμησε με την παρουσία του. Στο χορό τιμήθηκαν 3 άτομα από την οικογένεια του συλλόγου, ο Γιώργος Καρβέλας, ο Στέφανος Ευφραιμίδης και ο Παναγιώτης Σωτηριάδης γνωστός σαν Βενάρδος.

paok-oxyro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου