3/9/09

oxyro N932


paok-oxyro - Μπράις Μουν δηλώσε:
«Ξέρω ότι έχει ο ΠΑΟΚ μία πολύ καλή ομάδα και ένα οικογενειακό κλίμα. Γι΄ αυτό και πήρα την απόφαση να έρθω εδώ. Δεν υπάρχουν άσχημες σκέψεις. Είμαι ενθουσιασμένος που θα παίξω στον ΠΑΟΚ και ανυπομονώ για μία πολύ καλή χρονιά. Ο ΠΑΟΚ πέρυσι είχε μία πολύ καλή χρονιά και στόχος είναι να μείνει στις πρώτες ομάδες του πρωταθλήματος»,
-Eρωτηθείς για τον Παναθηναϊκό, είπε:
«Δεν μπορώ να πω για ποιο λόγω αρνήθηκε ο Παναθηναϊκός την πρόταση από την Αγγλία. Τέσσερις μέρες πριν το τέλος των μεταγραφών ενημερώθηκα από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός ότι δεν είμαι στα πλάνα της σεζόν»
-Για τον κόσμο του ΠΑΟΚ ο νέος παίκτης των ασπρόμαυρων τόνισε:
«Για τους φίλους του ΠΑΟΚ ξέρω ότι είναι ένα επιπλέον όπλο για μένα, αφού είναι δύσκολο να έρχεσαι εδώ σαν αντίπαλος»
-Για τον Φερνάντο Σάντος δήλωσε:
«Είναι πολύ σημαντικό να είσαι επιλογή προπονητή και να θέλεις να τον δικαιώσεις. Είμαι έτοιμος για τον ανταγωνισμό»
-Όσο για τον τραυματισμό του, ο Νοτιοαφρικανός τόνισε:
«Είμαι σχετικά καλά. Χρειαζόμουν απλώς μία εβδομάδα ξεκούραση. Είμαι έτοιμος για τον ανταγωνισμό. Ξέρω ότι ο ΠΑΟΚ έχει καλούς ποδοσφαιριστές και πρέπει να παλέψω για την θέση στην ομάδα»
-Στο μεταξύ για την απουσία του από τις υποχρεώσεις της ομάδας, ο Μουν δήλωσε: «Θα λείπω όταν είναι προγραμματισμένες ημερομηνίες από την ΦΙΦΑ. Σε ότι αφορά την προσωπική μου υπόθεση είμαι σε επαφή με τον δικηγόρο μου για να χειριστούμε το θέμα. Δεν έχω πρόβλημα. Πιστεύω στον Θεό και με την βοήθεια της οικογένειας μου πιστεύω ότι θα ξεπεραστούν όλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.20

6η αγωνιστική των play offs  Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ - 2-1  Για την 6η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ έχασε με 2-1 στο Καραϊσκάκη από τον Ολυμπια...