21/4/18

oxyro N 3.377














Βόλεϊ Ανδρών Final 4 / Ρόδος

Τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας 2017-18

ΠΑΟΚ - Ηρακλής - 3-0

Π.Α.Ο.Κ. ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ VOLLEY 2018

Σε ευχαριστώ ζωή μου και λατρεία μου .. .

Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ έχουν δημιουργήσει καυτή ατμόσφαιρα στο Κλειστό για να σπρώξουν τους παίκτες του Ντανιέλε Ρίτσι στη μεγάλη νίκη κι έχουν κερδίσει ξανά τις εντυπώσεις

Αφού ο ΠΑΟΚ κατάφερε να προκριθεί κόντρα στον Ολυμπιακό με παλικαρίσια εμφάνιση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας που διεξήχθη στη Ρόδο, δεν είχε παρά να κάνει το καθήκον του, να νικήσει τον Ηρακλή με 3-0 σετ (25-18, 25-16, 25-18) και να πανηγυρίσει το δεύτερο Κύπελλο στην ιστορία του και συνάμα τον πέμπτο τίτλο του στο τμήμα του βόλεϊ

Ντανιέλε Ρίτσι:
"Τρία χρόνια ήταν πολλά για τον ΠΑΟΚ να μην έχει κατακτήσει κύπελλο. Είναι πολύ σημαντικό για μένα που κατέκτησα άλλο ένα κύπελλο στην Ελλάδα. Ελπίζω να το διασκέδασαν και οι παίκτες και η διοίκηση και οι οπαδοί της ομάδας. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του ΤΑΑ Αντώνη Τσαλόπουλο με τον οποίο έχω καλή συνεργασία.
Ελπίζω αυτό το κύπελλο να αποτελέσει το κίνητρο για να δώσει περισσότερη ενέργεια και ώθηση στους παίκτες μου στη συνέχεια κυρίως ενόψει των πλέι οφ.
Ευχαριστώ πολύ όλους τους συνεργάτες μου, την διοίκηση και τον κόσμο. Τρώγοντας έρχεται η όρεξη. Χαίρομαι που η επιμονή μας στο να ακολουθήσουμε συγκεκριμένο δρόμο και συγκεκριμένη τακτική έναντι των αντιπάλων μας στέφθηκε με επιτυχία. Από την πρώτη στιγμή πίστευα στο ρόστερ του ΠΑΟΚ. Αποδείχτηκε πως έγιναν σωστές διορθωτικές κινήσεις και η ομάδα. Εχουμε δρόμο μπροστά μας και δημιουργήσαμε προσδοκίες και για το πρωτάθλημα".

Διακύμανση:
1ο σετ: 7-8, 16-13, 21-16, 25-18
2ο σετ: 7-8, 16-11, 21-13, 25-16)
3ο σετ: 8-5, 16-13, 21-16, 25-18)

Τα σετ: 3-0 (25-18, 25-16, 25-18)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.173

  Βόλεϊ Ανδρών Final-4 Λάρισα  29-30 Μαρτίου