31/8/14

oxyro N2.330



























2ης αγωνιστική  Super League

Πλατανιάς - ΠΑΟΚ - 0-4

O ΠΑΟΚ μπροστά σε 300 οπαδούς μας για την  2ης αγωνιστικής της Super League διέλυσε με 4-0 στο γήπεδο των Περιβολίων τον Πλατανιά. Κλάους, Σαλπιγγίδαης, Μακ και Σκόνδρας οι σκόρερς

Άγγελος Αναστασιάδης 
"Να χαιρετήσω όλους τους ανθρώπους των ΜΜΕ εδώ με τους οποίους είχαμε συνεργασία στο πρόσφατο παρελθόν. Εύχομαι το καλύτερο γι αυτή την ομάδα. Το αξίζουν τα παιδιά και η κοινωνία εδώ. Είναι καταπληκτικοί άνθρωποι. Μόνο καλά έχω να πω. Το είπα και το ξαναλέω. Μου έδωσαν την ευκαιρία να δουλέψω.
Σχετικά το παιχνίδι, κάναμε καλό ματς. Δεχθήκαμε κάποιες φάσεις στην αρχή. Διορθώσαμε γρήγορα τα λάθη και πιστεύω ότι ήμασταν η καλύτερη ομάδα. Είναι αξιόλογος ο αντίπαλος προπονητής αλλά και τα αντίπαλα παιδιά και τους εύχομαι καλή συνέχεια.
Για το πόσο εύκολα κέρδισε η ομάδα ;
Τίποτα δεν είναι εύκολο αλλά ούτε και δύσκολο στο ποδόσφαιρο. Είμαστε νέα ομάδα και προσπαθούμε να βάλουμε κάποια πράγματα στο παιχνίδι μας. Δεν είναι εύκολο.
Για τα προβλήματα στο ξεκίνημα της χρονιάς ;
Είχαμε συνεχόμενα παιχνίδια και περάσαμε δύσκολες στιγμές. Αλλάζοντας τρόπο λειτουργίας και συμπεριφοράς τα καταφέραμε. Αν δεν τα καταφέρναμε θα είχαμε πάλι εντάσεις. Είπαμε με τα παιδιά ότι δεν πρέπει να γίνει αυτό. Τώρα πρέπει να ηρεμήσουν ώστε να βγάλουμε το πρόγραμμα μέχρι τα Χριστούγεννα.
Σχετικά με την προετοιμασία για τον αγώνα ;
Είδα τον Πλατανιά με τον Ατρόμητο. Είπαμε ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια πολύ καλή ομάδα και πρέπει να προετοιμαστούμε για να μην έχουμε θέματα. Και αυτό κάναμε. Όταν εσύ παίζεις καλά οι άλλοι φαίνονται μικροί. Και με όσους παίξαμε έτσι τους κάναμε να φαίνονται. Δεν καταλαβαίνω τις κριτικές ότι «α, ομάδα είναι αυτοί;» Δεν το καταλαβαίνω αυτό."

Γιάννης Σκόνδρας 
«Δείξαμε απ' το πρώτο λεπτό ότι έχουμε καλύτερη ομάδα, σκοράραμε γρήγορα και στα επόμενα παιχνίδια θα είμαστε ακόμα καλύτεροι. Σημαντικοί είναι οι τρεις βαθμοί και κοιτάμε πάντα τη νίκη. Είμαι ευτυχισμένος που σκόραρα αλλά σημασία έχει η νίκη και οι βαθμοί και το ότι παίξαμε καλό ποδόσφαιρο. Δεν είναι πρώτος στόχος μου να σκοράρω αλλά να βοηθάω την ομάδα. Είναι καλές ομάδες, δεν υποτιμούμε καμία και πάμε για τη νίκη και πρέπει να είμαστε σοβαροί και πανέτοιμοι».

Ραζβάν Ρατς 
Για τον αγώνα και την ανάδειξή του ως MVP: «Είμαι πολύ χαρούμενος γι αυτή τη σημαντική νίκη. Μου είχαν πει οι συμπαίκτες μου ότι ο Πλατανιάς δεν είναι εύκολη ομάδα. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου για τη διάκριση του MVP, αν δεν ήταν αυτοί εγώ δεν θα ήμουν εδώ τώρα. Ήταν συνολική η προσπάθεια. Μετά το 0-2 έγινε πιο εύκολο το παιχνίδι και μετά την αποβολή του Τέτε θα μπορούσαμε να πετύχουμε και μεγαλύτερο σκορ από το 0-4».
Για την ευκολία του ΠΑΟΚ στο σκοράρισμα στα δύο τελευταία ματς: «Ήταν αλήθεια ότι στην προετοιμασία δεν δημιουργούσαμε τόσο πολύ. Αλλά είδαμε και στα ματς με τη Ζίμπρου και τον Πλατανιά ότι γινόμαστε καλύτεροι και η διακοπή θα μας βοηθήσει να γίνουμε ακόμη καλύτεροι».
Για τη δική του παρουσία: « Αυτός είμαι εγώ, αυτός είναι ο Ρατς. Μου αρέσει να βγαίνει μπροστά και να βοηθάω τους συμπάικτες μου με ασίστ. Θα προσπαθήσω να γίνω ακόμη καλύτερος στη συνέχεια»
ΠλατανιάςΠεριστερίδης, Μπανανά, Αγκιλέρα, Νέπλιακ, Ζαραδούκας, Αποστολόπουλος (77' Κουλιμπαλί), Μενδρινός, Μαχαμάτ, Τσουράκης, Γουνδουλάκης (61' Τέτε), Ναζλίδης (58' Τόρες).

ΠΑΟΚ: Γλύκος, Σκόνδρας, Βίτορ, Τζαβέλλας, Ρατς (84' Ποζατζίδης), Μαντούρο (27' Τζανδάρης), Κάτσε, Τζιόλης (76' Κατσικάς), Μακ, Σαλπιγγίδης, Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.24

7η αγωνιστική των play offs Λαμία - ΠΑΟΚ - 1-1 Για την 7η αγωνιστική των play offs o ΠΑΟΚ αναδείχτηκε ισόπαλος 1-1 εκτός έδρας με τη Λαμία,...