26/9/13

oxyro N2.099























 

Κύπελλο Ελλάδας 2013

ΠΑΟΚ - Αναγέννηση Καρδίτσας - 3-0

Ο ΠΑΟΚ νίκησε την Αναγέννηση Καρδίτσας για το Κύπελλο Ελλάδας με 3-0 και καθάρισε την πρόκριση από το πρώτο παιχνίδι.Τα γκολ Γεωργιάδης, Βούκιτς και Νέτσιντ.

Χουμπ Στέφενς
"Ήθελα να δω παίκτες που δεν έχουν πολύ χρόνο συμμετοχής να παίξουν ένα  κανονικό αγώνα. Αυτό είναι καλό. Επίσης έπρεπε να δώσουμε χρόνο ξεκούρασης σε παίκτες που έχουν παίξει πολλά ματς". 

Αν το σημερινό παιχνίδι είχε μόνο θετικά στοιχεία: "Σαφώς μετά από 90 λεπτά υπάρχουν και αρνητικά. Από αρκετούς παίκτες δεν είμαι ικανοποιημένος, όμως κερδίσαμε 3-0 με ομαδική δουλειά και αυτό είναι πιο σημαντικό".

Για την εμφάνιση του Γκαρσία: "Ήταν ένας από τους παίκτες της ομάδας. Εγώ πρέπει να πω ότι χρειαζόμαστε όλους τους παίκτες κατά τη διάρκεια της σεζόν και αυτός είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε όλους τους παίκτες μας".

Αν ο ΠΑΟΚ παρουσιαστεί πιο φρέσκος στην Κρήτη: "Ελπίζω ναι. Η ομάδα να παρουσιαστεί πιο φρέσκια. Οι παίκτες έπαιξαν πολλά συνεχόμενα ματς και γι αυτό τους δώσαμε μία μέρα ρεπό μέσα στην εβδομάδα. Σήμερα προπονήθηκαν σκληρά. Για αυτούς που ξεκουράστηκαν ελπίζω να είναι αρκετά φρέσκοι για το ματς της Κρήτης, ενώ το σημερινό ματς θα κάνει καλό στη συνέχεια σε αυτούς που αγωνίστηκαν".

Για τον Κάτσε: " Όλοι οι ποδοσφαιριστές είναι σημαντικοί. Καθ΄ αυτό τον τρόπο είναι σημαντικός και ο Κάτσε. Σας είπα πριν τρεις εβδομάδες ότι έκανε ένα λάθος, χωρίς να έχει συναίσθηση εκείνη τη στιγμή του λάθους που έκανε. Απολογήθηκε, είναι σε τιμωρία από τη διοίκηση και τον περιμένω όσο πιο σύντομα γίνεται. Ακόμη και για τον ίδιο τον Κάτσε δεν είναι πόσο εύκολο να διαχειριστεί αυτή την κατάσταση. Είναι όμως ένας νέος άνθρωπος και όλοι οι νέοι άνθρωποι δικαιούνται μία δεύτερη ευκαιρία. Χρειαζόμαστε όλους τους παίκτες και έτσι χρειαζόμαστε έναν καλό ποδοσφαιριστή όπως τον Κάτσε. Έχει αποδεχθεί ότι είναι τιμωρημένος και θα πρέπει να δούμε όταν θα έρθει ο Κάτσε να προπονηθεί πόσο καιρό θα χρειαστεί να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο".

Για την τιμωρία των τριών αγωνιστικών που του επέβαλλε η ΟΥΕΦΑ: "Είναι απίστευτο, δεν μπορώ να το καταλάβω. Δεν είπα πάνω από τέσσερις λέξεις στον διαιτητή στη γλώσσα μας. Νομίζω ότι η τιμωρία μου δεν έχει να κάνει με τα λόγια που είπα, όσο με την παρουσία μου στον πάγκο στο πρώτο ημίχρονο. Πάντως, ήμουν πραγματικά ήρεμος στα λόγια που του είπα. Δεν ήταν καλό ότι μιλούσαμε στην ίδια γλώσσα με τον διαιτητή. Ο βοηθός μου που μιλά τα ολλανδικά, έμεινε έκπληκτος από την τιμωρία. Για την τιμωρία, όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να το αποδεχτείς. Θα δω τα ματς από ψηλά και θα προετοιμαστούμε για να είναι το τιμ έτοιμο να παρεμβαίνει στις φάσεις που δεν θα μπορώ εγώ να παρέμβω.  Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί τιμωρήθηκε ο σύλλογος με μία επιπλέον αγωνιστική. Το ποδόσφαιρο είναι για τους θεατές, θα μπορούσε να υπάρξει άλλη τιμωρία όπως ένα πρόστιμο, είναι πολύ βαρύ για έναν σύλλογο να δίνει τέσσερις αγώνες χωρίς θεατές".

Πάμπλο Γκαρσία
"Είχα καιρό να παίξω και είμαι πολύ χαρούμενος. Ήταν σημαντικός αγώνας για τους παίκτες που είχαν πολύ καιρό να παίξουν. Αισθάνομαι και πάλι ποδοσφαιριστής".

Αν πλέον έχει φτάσει στο 100% της φόρμας του: "Έχω πολλά χρόνια να φτάσω στο 100%! Για έναν παίκτη σημασία έχει να παίζει. Μπορώ να καταλάβω ότι υπάρχουν πολλοί συμπαίκτες μου που παίζουν. Όταν μου δοθεί η ευκαιρία θα αποδώσω αυτό που πρέπει και θα τιμήσω τη φανέλα."

Αν θεωρεί ότι μπορεί να παίζει βασικός: "Για να αποδείξεις πρέπει να παίζεις. Έχω πέντε χρόνια στην ομάδα. Έχω πέντε χρόνια στην ομάδα και όλοι ξέρουν ποιος είμαι και τι μπορώ να κάνω. Και για μένα ότι είμαι 36 ετών και ότι παίζω στον ΠΑΟΚ είναι ότι καλύτερο. Θα παίζω όποτε θεωρεί ο προπονητής και όταν δεν θα παίζω θα είμαι δίπλα στους συμπαίκτες μου, δίπλα στην ομάδα".

Για τον κόσμο: "Μπορεί να γίνονται και να λέγονται πολλά, αλλά τον τελευταίο λόγο τον έχει πάντα η καρδιά του κόσμου. Έχω μια καριέρα και είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Θέλω να τελειώσω εδώ είτε παίζω είτε όχι, και πιστεύω ότι θα το κάνω και θα τιμάω τη φανέλα που φοράω".

Αν εξακολουθεί να πιστεύει ότι ο ΠΑΟΚ είναι ομάδα του... σχεδόν: "Εγώ ξέρω ότι πρέπει να αλλάξουμε και να μη λέμε κάθε χρόνο τα ίδια, γιατί στο τέλος λέμε σκουπίδια. Πρέπει να παίζουμε παιχνίδι με παιχνίδι κάθε Κυριακή και να κερδίζουμε". 

Σωτήρης Νίνης
"Για μένα το πιο σημαντικό είναι να παίζω, είτε σαν αμυντικό χαφ είτε σαν επιτελικός μέσος. Αυτό δεν με απασχολεί".

Για το ματς με τον ΟΦΗ: "Πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, σε μία δύσκολη έδρα και πρέπει να παίξουμε πολύ καλύτερα απ΄ότι ως τώρα για να περάσουμε με νίκη".

Για τον Πάμπλο Γκαρσία: "Ο Γκαρσία είναι ένας πολύ μεγάλος παίκτης και μια πολύ μεγάλη προσωπικότητα. Ο κόσμος τον τιμάει σε κάθε αγώνα. Είναι ένας παίκτης σημαντικός για όλη την ομάδα".

Για το ρόστερ του ΠΑΟΚ: "Ο ΠΑΟΚ αυτή η στιγμή απαιτείται να έχει αυτό το ρόστερ αν θέλει να πετύχει σε αυτές τις διοργανώσεις. Το ρόστερ που έχει μπορεί να καταφέρει να πιάσει τους στόχους που έχουν τεθεί".

Δημήτρης Κωνσταντινίδης 
" Πήραμε τη νίκη με ένα καλό σκορ. Παίξαμε καλά ιδίως στο δεύτερο μέρος και δικαιούμασταν αυτοί τη νίκη. Μας περιμένει μία δύσκολη συνέχεια και για να ανταποκριθούμε στη συνέχεια πρέπει να δώσουμε το 200% των δυνατοτήτων μας,  μας βοήθησε ψυχολογικά το πρώτο γκολ που προήλθε από λάθος του αντίπαλου τερματοφύλακα. Στο δεύτερο μέρος μας ωφέλησε η είσοδος του Βούκιτς, καθώς είναι ένας πολύ ποιοτικός παίκτης, έχουμε λίγες μέρες ξεκούρασης. Είναι σημαντικό παιχνίδι, τέλουμε τους τρεις βαθμούς και θα τα δώσουμε όλα για τη νίκη".

 ΠΑΟΚ: Γλύκος, Κωνσταντινίδης, Λόπεθ, Κατσικάς, Σκόνδρας, Γκαρσία (Τζαβέλλας 79΄), Τζανδάρης (Βούκιτς 46΄), Ολίσε, Γεωργιάδης, Νίνης (Λόρενς 66΄), Νέτσιντ.
Στον πάγκο: Γιακουμής, Τζαβέλλας, Λόρενς, Κιόσε, Παπαδόπουλος, Πόζογλου.

Αναγέννηση Καρδίτσας: Σιαράβας, Γκουγκούδης, Κουκούλης, Ρόβας, Δημόπουλος, Μίχος, Καραχάλιος, Χλωρός (Μπιτέλης 78΄), Μπουντούρης, Γήττας (Χατζηρίζος 63΄), Κρανιώτης.
Στον πάγκο: Αναστασίου, Μπουσινάκης, Τζάνης, Χατζηρίζος, Γεωργακόπουλος, Οικονόμου, Μπιτέλης.

ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Τοπούζης (Θράκης)
ΚΙΤΡΙΝΕΣ: Καραχάλιος (26΄), Ρόβας (59΄)
ΚΟΚΚΙΝΗ: -
ΓΚΟΛ: 1-0 Γεωργιάδης (45΄), 2-0 Βούκιτς (75΄), 3-0 Νέτσιντ (83΄)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΑΟΚ ΟΧΥΡΟ / N 5.194

Europa Conference League φάση των «8»  ΠΑΟΚ -  Μπριζ -0-2 Για τον επαναληπτικό προημιτελικό του Κόνφερενς Λιγκ, ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με ...